Fandom

Simspedia

Las Elfów

5118stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Las Elfów
LasElfów.jpg

Las Elfów – to zaczarowana elficka wyspa, która (jak sama nazwa wskazuje) jest zamieszkiwana przez elfy. Wyspę zamieszkuje dwoje przedstawicieli tego gatunku: Leaf i Petal. Petal wspomina że kiedyś las zamieszkany był przez wiele elfów, ale nie wyjaśnia nam ona co się z nimi stało i dlaczego ona i Leaf są jedynymi elfami na tej wyspie. Hopper,chłopiec ubrany w żabi strój, również tu mieszka. Proto-Makoto, inny rezydent, jest robotem stworzonym Dr. F, która ulega awarii i gracz musi ją naprawić. Według Lyndsay podcza robienia zadania "Podlej Jagodowe Rośliny", żabie jagody rosną tylko w zaczarowanej glebie w Lesie Elfów. Zanim zaczniesz robić większość zadań, musisz skonsultować się ze starożytnym pomnikiem jednorożca.

Fabuła

Historia zaczyna się, kiedy ty, Lyndsay i Buddy docieracie na wyspę. Zostajecie powitanie przez Petal, jedną z ostatnich elfów pozostałych na wyspie. Po krótkiej rozmowie i przedstawieniu, Petal wyjaśnia że, większość zwierząt uciekła z wyspy, a te które zostały dziwnie się zachowują, jak Hopper, mieszkająca tu żaba (właściwie jest to chłopiec w żabim stroju). Ona również rozpoznaje cię jako Królewskiego Wandoliera i prosi cię o pomoc. Doradza ci, skonsultować się z mistyczną statuą Jednorożca. Statua radzi ci, przygotować wywar aby zdjąć klątwę z Hoppera.

Petal prosi cię o pomoc w przegotowaniu wywaru. Twoim zadaniem będzie znaleźć specjalne rodzaje roślin na wyspie, a następnie przekonanie Hoppera do wypicia eliksiru. Po odczarowaniu, będziesz musiał pomóc żabom, które stały się czarne z czerwonymi oczami. Pora znowu skonsultować się ze statuą Jednorożca. Pomnik mówi ci, że Świątynia Lasu została zburzona i zakłóciło to równowagę Natury.

Leaf, ty i Petal wędrujecie do Świątyni. Petal biadoli nad widocznym wandalizmem w świątyni, a wtedy Leaf przyznaje że wziął drewno ze świątyni, aby zbudować jacuzzi. Petal tym niezwykle zirytowana i prosi cię o pomoc w naprawie.

Po odbudowaniu Świątyni Lasu, zwierzęta znowu wracają na wyspę. Jednakże Petal, jest zawiedziona tym że jednorożce nie wróciły i prosi cię o konsultację ze statuą Jednorożca po raz ostatni. Pomnik uważa że koncert rock 'n' roll sprowadzi jednorożce w powrotem.

Leaf decyduje się zagrać na gitarze. Po krótkim budowaniu sceny i podłączeniu gitary do paneli słonecznych, elf zaczyna grać na gitarze, a jednorożce wracają do Lasu Elfów. Petal dziękuje ci i historia się kończy.

Krótka rozmowa

Buddy: Jazda do Lasu Elfów! Jak sądzisz co tam znajdziemy, kumplu?

Lyndsay: Podejrzewam że, z pewnością jakieś elfy.

Buddy: Ojej! Myślisz że, zrobią dla nas jakieś zabawki?

Lyndsay: Buddy, elfy nie robią zabawek cały czas. To tylko stereotyp.

Buddy: Jej! Zastanawiam się tylko, jakie rodzaje stereo one robią?

Lyndsay: .

Mieszkańcy

Ciekawostki

  • Wszystkie zwierzęta zamieszkujące wyspę (poza jednorożcami) są nazwane po słynnych gwiazdach rocka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki