Fandom

Simspedia

Lato

5073strony na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Lato
Lato Główna.jpg

Lato

The Sims 2: Cztery Pory Roku IkonkaEraCPR.png
Lato.png
Lato – jedna z pór roku dochodzących w The Sims 2: Cztery pory roku i The Sims 3: Cztery pory roku.

The Sims 2

Temperatury latem są na tyle wysokie, że temperatura ciała Sima wzrasta po długim przebywaniu na zewnątrz. Wówczas trzeba uważać, aby Sim się nie przegrzał i nie dostał udaru cieplnego - wtedy zemdleje i inny Sim będzie go musiał ocucić. Wzmaganie przegrzania może spowodować u Sima śmierć. Na szczęście można temu zapobiec - wystarczy szklanka chłodnej lemoniady, a nasz Sim znów poczuje się lepiej. Latem może wystąpić niespodziewana burza lub grad - to drugie jest szczególnie niebezpieczne, bo Sim przebywający na zewnątrz podczas gradu może od niego zginąć.

The Sims 3

LatoTS3.png
Podczas lata często występują temperatury osiągające nawet 30°C. Rzadko występują deszcze, jednak Simów może zaskoczyć burza. Przede wszystkim nie wolno dopuścić do tego, aby nasz podopieczny zbyt długo przebywał na zewnątrz przy tak wysokiej temperaturze (zwłaszcza w grubych ubraniach), bo inaczej może dostać spontanicznego zapłonu, co może spowodować osmalenie się, a nawet śmierć. Największą atrakcją podczas tej pory roku jest Festiwal lata podczas których Simowie mogą kupić coś na straganach, zagrać w różne gry, pojeździć na wrotkach i wziąć udział w konkursie na jedzenie hot-dogów. Latem jest jeden dzień wolny (Dzień Wypoczynku) - zapewne odniesienie do wakacji.

Atrakcje

  • Festiwal lata!
  • Kąpiel w oceanie
  • Dzień Wypoczynku

Więcej z Fandomu

Losowa wiki