FANDOM

Lazurowa Promenada
The Sims 2 Open for Business Logo2
Snapshot 00000019 10c971fb
Odwiedź nowe, ekscytujące miejsce, w którym zrobisz zakupy i rozerwiesz się! Jeśli chcesz odnowić mieszkanie, zregerenować siły lub poprawić wygląd - w Lazurowej Promenadzie znajdziesz coś dla siebie.
Nazwa Lazurowa Promenada
Gra The Sims 2: Własny biznes
The Sims 2 Open for Business Icon Moved In
Shopping District icon

Lazurowa Promenada (ang. Bluewater Village) – dzielnica The Sims 2, dochodząca w dodatku Własny biznes.

Położenie i wygląd

Lazurowa Promenada jest dzielnicą handlową położoną nad pewną zatoką z dwóch stron, z innych stron są wysokie wzgórza, na jednym prowadzi stroma droga na wyjazd poza otoczenie. Dzielnica ta ma tu rozległą promenadę, wiele wiatraków i dwie latarnie morskie.

Parcele

Mieszkalne

Publiczne

Rodziny mieszkające w Lazurowej Promenadzie

4,817 §
Stefan Blaszka, Wanda Blaszka, Melodia Blaszka
Wanda i Stefan mieli nadzieję, że sklep z zabawkami będzie rodzinnym interesem również dla przyszłych pokoleń, ale wydaje się, że ich córka ma inne plany. Czy Melodia spełni własne marzenia i mimo wszystko zdoła zasłużyć na pochwałę rodziców?
3,095 §
Florencja Delarosa
Nie wiesz, jak wyrazić swoje najgorętsze uczucia? Kwiaciarnia Delarosa przyjdzie Ci z pomocą. Kompozycje kwiatowe Florencji są niemal równie słynne, jak jej smakowite dania z makaronu. Chcesz wiedzieć, czego dodaje się do przepysznego sosu? Pączków róż!
28,396 §
Mirosław Landgraab IV
Bezwzględni. Sprytni. Błyskotliwi. Absurdalnie bogaci. To tylko kilka określeń, jakimi miejscowi obdarzają rodzinę Landgraabów, których ambicji w biznesie nie powstrzyma nic, poza ich własnymi błędami. Kiedy ma się aż tyle pieniędzy, jest się swoim największym wrogiem.
6,750 §
Leon Noga, Eliza Noga, Teresa Noga
Leon i Eliza ciężko pracowali, by założyć sklep z meblami. Chociaż Leonowi sprzedawanie zawsze przychodziło z łatwością, prowadzenie własnego interesu to spore wyzwanie. Teraz, gdy ich córka Teresa zaczęła chodzić do szkoły, mogą całkowicie skupić się na rozwoju firmy.
7,378 §
Dagmara Żakiet, Gerwazy Żakiet
Rodzina Żakietów rzuciła wszystko i próbuje zacząć od nowa w Lazurowej Promenadzie. Czy uda im się stworzyć znaczącą sieć sprzedaży, zdobyć uznanie klientów i wzbogacić się? A może śmiałe plany nie wypalą i Żakietowie będą musieli przełknąć gorycz niepowodzenia?

Rodziny oczekujące na dom

20,000 §
Czesiek Cybant
Rodzina Cybantów to prawdziwe dziwaki. Są zamknięci w sobie i zdecydowanie zbyt wiele uwagi poświęcają najnowszym technologiom, zamiast spotykać się z innymi. Czy Czesiek wyłamie się z tego schematu?
20,001 §
Janka Moniak, Józek Moniak
Bliźnięta Janka i Józek wyprowadzili się z domu rodziców i teraz starają się zarobić na siebie w "prawdziwym świecie". Korzystają z "datków pieniężnych", jakie zebrali podczas studiów wydając domowe przyjęcia. Teraz są gotowi założyć własną firmę!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki