FANDOM

Leaf
Leaf2
Rola: Elfia Gwiazda Rocka
Nazwa Domku: Las Elfów

Leaf – to Elfia gwiazda mająca 15 237 lat. Występuje w MySims: Kingdom, jako mieszkaniec Lasu Elfów, i w MySims: Agents, gdzie można go zatrudnić jako agenta.

Profil

MySims: Kindgom

Elfy zawsze były wiernymi obrońcami natury, co jest nudne. Jako to się mogło stać, że nie ma żadnej Elfiej Gwiazdy Rocka?! No cóż, teraz już jest! Leaf to Elf, który szuka sławy, glorii i adoracji szalonego tłumu. Elf który chce żyć jak przystało na gwiazdę rock'n'roll! Uważa, że jest najlepszą rzeczą jaka przytrafiła się lasu, od czasu fotosyntezy! Co dziwne, niektóre zwierzęta się z nim zgadzają.

MySims: Agents

Jestem Leaf, tak, TEN Leaf, Elficki Pan Rocka. Więc powinieneś zatrudnić mnie w swojej agencji. NIE mam doświadczenia w walczeniu z przestępczością, ale tylko pomyśl o publiczności jaką zyskasz!

Przykładowe kwestie

Może powinienem napisać testament. To prawie moje 15238 urodziny, a Elfy nie żyją wiecznie.

Nasze kwatery główne mają jedną wadę: nie mają jacuzzi!

Niestety, nie mogę jeść lodów pomimo ich cudownego smaku. No wiesz, elficka alergia na mleko.

OK, jak bardzo jest to fajne? Kiedy byłem dzieckiem, jakieś 15 000 lat temu, jakiś tajemniczy obcy zjawił się znikąd i nauczył mnie grać rock'n'roll. Właśnie zdałem sobie sprawę, że ja byłem tym obcym! Teraz to ma sens - byłem swoją własną inspiracją.

Ktoś powinien powiedzieć tej chodzącej kupie metalu, że nie musisz słuchać swojego przeznaczenia. Może i jestem Elfem, ale nie widzisz, abym patrolował las, prawda?

Imię w innych językach

  • Angielski: Leaf
  • Francuski: Erwann
  • Hiszpański: Hoja
  • Japoński: Rifu

Ciekawostki

  • Ma 15 237 lat.
  • Jest uczulony na mleko.
Leaf
  • Jego figurka pojawia się w The Sims 4.
  • Dostaje zgagi po zjedzeniu pizzy.
  • Leaf nienawidzi wody, ale mimo to ma obsesję na punkcie jacuzzi.
  • Zdemolował Świątynie Lasu, aby móc zbudować sobie jacuzzi.
  • Petal pragnie, aby Leaf'owi wyrosła broda. Uważa, że powinien ją mieć każdy Elfi mężczyzna.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki