Fandom

Simspedia

Lista wspomnień

5120stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Sims 2 The Sims 3: Pokolenia

Poniżej znajduje się lista wspomnień występujących w grze.

Wspomnienia w The Sims 2

Osobiste

Zdjęcie Nazwa wspomnienia Typ Przyczyna Opis/dialog gry Uwagi Gra
Grew Up.png Rozpoczynam następny etap życia bez problemów Pozytywne Dorośnięcie z wysokim lub średnim wskaźnikiem aspiracji W porządku! Mam poczucie spełnionego obowiązku i śmiało oczekuję tego, co jeszcze przede mną!
The Sims 2 Icon.png
Grew Up.png Rozpoczynam następny etap życia z problemami Negatywne Dorośnięcie z niskim wskaźnikiem aspiracji Za wcześnie! Za wcześnie! Dorastam przed czasem... Zdaje się, że moje życie prowadzi donikąd.
The Sims 2 Icon.png
Snow.png Zobaczyć pierwszy śnieg Pozytywne Zobaczenie śniegu pierwszy raz Śnieg jest niesamowity. I taki piękny!
The Sims 2 Seasons Icon.png
Moved In.png Przeprowadzka do nowego miejsca Pozytywne Przeprowadzka I oto jestem w nowym domu! Zobaczmy, co z tego wyniknie...
The Sims 2 Icon.png
Moved Out.png Wyprowadzka ze starego miejsca Pozytywne Wyprowadzka Żegnaj, mój stary domu... Do widzenia dawne życie, witaj nowe!
The Sims 2 Icon.png
Snuck Out with -Sim-.png (Sim) i ja wymykamy się Pozytywne Wymknięcie się z domu na noc Fajnie jest robić coś zakazanego... Ta ucieczka kosztowała mnie sporo sił, ale zabawa była tego warta! Tylko nastolatkowie.
The Sims 2 Icon.png
Got Caught Sneaking Out.png Złapali mnie podczas ucieczki Negatywne Rodzice Sima widzą, jak Sim próbuje wymknąć się z domu Ach, człowieku! Zależało mi tylko na odrobinie zabawy... Muszę się skradać ciszej! Tylko nastolatkowie.
The Sims 2 Icon.png
Ran Away.png Ucieczka z domu Negatywne Złe relacje z resztą członków rodziny Życie w domu stało się po prostu nieznośne! Ucieczka wydawała się jedynym wyjściem! Tylko nastolatkowie.
The Sims 2 Icon.png
Came Back.png Powrót do domu Pozytywne Powrót do domu po ucieczce To z pewnością było wstrząsające przeżycie... Człowieku, ulica to nie jest dobre miejsce dla nastolatka! Tylko nastolatkowie.
The Sims 2 Icon.png
Ate Grilled Cheese.png Jem smażony ser Pozytywne Zjedzenie smażonego sera Smażony ser! Mój przysmak! Tylko Simowie z aspiracją (lub aspiracją drugorzędną) Apetyt na smażony ser.
The Sims 2 Nightlife Icon.png
Genie.png Znajduję magiczną lampę Pozytywne Zdobycie lampy z Dżinem Udało mi się znaleźć interesującą lampę, która najwyraźniej jest pełna magii. Co mam z tym zrobić? Jak to działa?
The Sims 2 FreeTime Icon.png

Simologia

Create a Sim.png Zmieniła się moja aspiracja Pozytywne Ukończenie drugiego roku studiów lub użycie Kuli NowyTySenso Hej, patrzę na życie zupełnie inaczej! Nie mogę uwierzyć w to, jak odmienny wydaje mi się teraz świat...
The Sims 2 University Icon.png
Drank -Sim-.png (Sim) został przeze mnie wypity Pozytywne Wydojenie Krowokwiatu Mniam... Odświeżająca esencja życia. To było dobre! Gdzie następna ofiara?
The Sims 2 University Icon.png
Bit (Sim).png Kąsam Sima (Sim) Pozytywne Przemiana innego Sima w wampira Co ten Sim teraz zrobi? Został przeze mnie ukąszony! Sim musi być wampirem, aby przemieniać innych.
The Sims 2 Nightlife Icon.png
Reached Platinum Lifetime Aspiration.png Osiągam platynową aspirację życiową Pozytywne Osiągnięcie maksymalnego wskaźnika aspiracji życiowej W ciągu całego życia moje aspiracje były różne. Dobrze jest wiedzieć, że udało mi się osiągnąć większość, jeśli nie wszystkie z nich. Teraz mogę odejść spokojnie z tego świata.
The Sims 2 FreeTime Icon.png
Became Young Again.png Odzyskuję młodość dzięki lampie Dżina Pozytywne Prośba Dżina o młodość Wydawało mi się, że nic nie przywróci minionej młodości. Jednak magiczny dżin znowu mnie odmłodził! Wykorzystam jak najlepiej darowany mi czas. Wspomnienie i życzenie występuje tylko i wyłącznie w danych gry. Jednakże ten mod sprawia, że złożenie takowego życzenia będzie możliwe.
The Sims 2 FreeTime Icon.png
Zombie.png Staję się zombi Pozytywne Przemiana w zombie To świetnie, że już nie jestem umarlakiem. Ale, z drugiej strony, tak naprawdę wcale nie żyję. Sim z aspiracją wiedzy
The Sims 2 University Icon.png
Zombie.png Staję się zombi Negatywne Przemiana w zombie Wydawało mi się, że po śmierci czeka mnie wieczny odpoczynek, ale okazało się, że jakiś Sim miał inne plany...
The Sims 2 University Icon.png
Vampire.png Staję się wampirem Pozytywne Przemiana w wampira Ha, czuję w sobie moc nieumarłych! Teraz będę unikać słońca i nurzać się w mroku nocy! Blee, blee!
The Sims 2 Nightlife Icon.png
Wilkołak.png Staję się wilkołakiem Negatywne Przemiana w wilkołaka Auuuuuuuu! Jestem wilkołakiem! Super sprawa, tylko ta sierść... Mimo iż wspomnienie jest negatywne, to jego opis sprawia wrażenie pozytywnego.
The Sims 2 Pets Icon.png
Became PlantSim.png
Staję się Simoroślą Pozytywne Przemiana w Simorośl Teraz stanowię jedno z planetą jako istota botaniczna. Zdjęcie wydaje się być błędem EA. Może zostać ono naprawione za pomocą tego modu.
The Sims 2 Seasons Icon.png
Witch.png Staję się czarownikiem Pozytywne Zostanie dobrym czarownikiem Jakie to ekscytujące. Teraz jestem czarownikiem! Nie mogę się doczekać, aby odkryć swoje moce.
The Sims 2 Apartment Life Icon.png
Witch.png Staję się czarownikiem Negatywne Zostanie złym czarownikiem Och, nie! Zamieniłem się w czarownika. Mam nadzieję, że teraz nie będę musiał stykać się zbyt wieloma dziwakami.
The Sims 2 Apartment Life Icon.png
Cured of Vampirism.png Leczę się z wampiryzmu Pozytywne Wypicie Wampirocyliny-D Zabawnie jest być stworem nocy, ale teraz chcę się trochę poopalać na słoneczku!
The Sims 2 Nightlife Icon.png
Cured of Lycanthropy.png Leczę się z wilkołactwa Negatywne Wypicie Likantropiny-B Udało mi się wyleczyć z wilkołactwa... Zdaje się, że wszystko ma kiedyś swój koniec.
The Sims 2 Pets Icon.png
Cured of Plantsimism.png Leczę się z simoroślizmu Pozytywne Wypicie Plantofiny-C Zdaje się, że nie dane mi było żyć wiecznie jako Simorośl.
The Sims 2 Seasons Icon.png
Cured of Witchiness.png Przestałem być czarownikiem Pozytywne Wypicie Wiedźmoprecz-E Tak się cieszę, że już nie jestem czarownikiem! Teraz wreszcie znowu mogę używać mojego kotła do gotowania zupy.
The Sims 2 Apartment Life Icon.png
Cured of Witchiness.png Przestałem być czarownikiem Negatywne Wypicie Wiedźmoprecz-E Szkoda, że już nie jestem czarownikiem. Może znajdę jakiś sposób, by odzyskać moc i powrócić do warzenia eliksirów oraz rzucania zaklęć! Sim z aspiracją wiedzy
The Sims 2 Apartment Life Icon.png

Zagrożenia

Burned -Food-.png (Jedzenie) to potrawa, która mi nie wyszła Negatywny Przypalenie potrawy Och! Co za bałagan! A przez chwilę wydawało się, że to będzie dobrze smakować.
The Sims 2 Icon.png
Fire!.png Pożar! Negatywny Zobaczenie ognia Ojej, to było gorące! Zdaje się, że nie mam już brwi...
The Sims 2 Icon.png
Got Shocked!.png Porażenie prądem! Negatywny Porażenie prądem Ale mnie kopnęło! Mam szczęście, że jeszcze żyję... Wszystko tak mnie boli...
The Sims 2 Icon.png
Got Pickpocketed.png Okradli mnie Negatywny Nikczemny Szarlatan okrada Sima Och, nie! Ktoś ukradł mi pieniądze. Muszę zwracać baczniejszą uwagę na to, z kim rozmawiam Im więcej razy Sim zostanie okradziony, tym mniejsza szansa na to, że kieszonkowiec go znowu obierze na cel.
The Sims 2 Bon Voyage Icon.png
Burglar!.png Włamywacz! Negatywny Złodziej okrada mieszkanie Wydawało się, że to taka bezpieczna okolica, ale tu też kryją się prawdziwi bandyci! Sim dostaje to wspomnienie niezależnie od tego czy złodzieja złapała policja, czy nie.
The Sims 2 Icon.png
Alien.png Spotkanie z Obcymi Pozytywny Porwanie przez obcych Kto by się spodziewał, że wszechświat skrywa takie tajemnice?! Gwiazdy wydają mi się teraz znacznie jaśniejsze... Tylko Simowie z aspiracją (lub aspiracją drugorzędną) Pragnienie zdobywania wiedzy.
The Sims 2 Icon.png
Alien.png Porwali mnie kosmici Negatywny Porwanie przez obcych Mówiło się, że "Obcy" obserwują nas z góry, a teraz wiem, że to rzeczywiście prawda! Niebo już nigdy nie będzie wyglądało tak jak kiedyś.
The Sims 2 Icon.png
Got Fined.png Komornik! Negatywny Przybycie komornika z powodu niepłacenia podatków Przeklęte rachunki! Nie mogę uwierzyć, że ten człowiek przyszedł zabrać moje rzeczy tylko dlatego, że mam kilka niezapłaconych rachunków!
The Sims 2 Icon.png
Got Fined.png Otrzymuję karę finansową Negatywny Dzwonienie po pomoc bez powodu Wygląda na to, że nie warto robić sobie zabaw z numerami alarmowymi. To naprawdę sporo mnie kosztowało!
The Sims 2 Icon.png
Got Fined.png Otrzymuję karę finansową Negatywny Przyłapanie na drukowaniu pieniędzy Sami wiecie, pieniądze zazwyczaj nie rosną na drzewach. Może trzeba było sfałszować mniejszą sumę i odłożyć prawdziwą gotówkę na grzywny?!
The Sims 2 University Icon.png
Got Busted.png Złapali mnie Negatywny Policja łapie wymykające się z domu Sima Chcieliśmy tylko trochę się zabawić... Następnym razem muszę uciekać szybciej! Tylko nastolatkowie.
The Sims 2 Icon.png
Got Busted.png Złapali mnie Negatywny Przyłapanie na drukowaniu pieniędzy Złapała mnie policja! Okazuje się, że prawo tylko rządowi zezwala na drukowanie pieniędzy bez pokrycia w złocie! Pytanie, czy kiedykolwiek zrobię to ponownie...
The Sims 2 University Icon.png
Duch.png (Sim) pojawia się jako duch Negatywny Zobaczenie ducha Wydawało się, że ten Sim odszedł, ale najwyraźniej nic nie jest ostateczne... Świat to wielka tajemnica... U Sima z aspiracją wiedzy wspomnienie to będzie pozytywne.
The Sims 2 Icon.png
Robot Ran Amok.png Robot wpadł w szał Negatywny Niski poziom zasilania sługusa O, rany! Wpadam w szał, a potem są same problemy. Muszę lepiej o siebie dbać, żeby to się nie powtórzyło...
The Sims 2 Open for Business Icon.png
Vermin!.png Robactwo! Negatywny Zobaczenie karaluchów Fuj! Obrzydlistwo! Czy nikt tutaj nie sprząta?
The Sims 2 Icon.png
Skunks.png Opryskał mnie skunks Negatywny Pogłaskanie skunksa Fuj! Opryskał mnie skunks i nie chcę, by to się kiedykolwiek powtórzyło!
The Sims 2 Pets Icon.png
Chased by (Pet).png (Zwierzak) mnie goni Pozytywny Zwierzak goni Sima Aaach! Nie mam zdrowia do tych ciągłych pogoni. Wspomnienie to błędnie jest oznaczone jako pozytywne.
The Sims 2 Pets Icon.png
Chased by Wolf.png Gonił mnie wilk Pozytywny Wilk goni Sima Ta okolica już nie jest bezpieczna, zwłaszcza że grasują tu wilki. Wspomnienie to błędnie jest oznaczone jako pozytywne.
The Sims 2 Pets Icon.png
Got Tray Dropped on Me.png Ktoś wywrócił na mnie tacę z jedzeniem Negatywny Kelner wywraca tacę z jedzeniem na Sima Nie mogę w to uwierzyć. Ten kelner to ostatnia oferma! Fruwające jedzenie to nic zabawnego...
The Sims 2 Nightlife Icon.png
Plummeted in Elevator.png Spadłem razem z windą! Negatywny Winda psuje się gdy Sim do niej wsiada Ach! Winda urwała się, gdy do niej wsiadłem! Chyba od tej pory powinienem korzystać ze schodów...
The Sims 2 Open for Business Icon.png

Potrzeby

Had an Accident.png Wpadka z pęcherzem Negatywny Niezaspokojona potrzeba pęcherza Tak mi wstyd, że chyba wpełznę do jakiejś dziury... a przynajmniej pod prysznic. Wspomnienie nie pojawia się jeśli wpadka była spowodowana zobaczeniem ducha lub wampira.
The Sims 2 Icon.png
Had an Accident at a Party.png Mieć wpadkę z pęcherzem na przyjęciu Negatywny Niezaspokojona potrzeba pęcherza na przyjęciu To najbardziej zawstydzająca przygoda, jaka mnie spotkała! Czy po takiej wpadce mogę jeszcze pokazać się na jakimś przyjęciu? Wspomnienie pojawia się tylko po pierwszej wpadce Sima na przyjęciu.
The Sims 2 Icon.png
Passed Out (TS2).png Omdlenie Negatywny Niezaspokojona potrzeba energii Sima Uch... jakby ktoś rąbnął mnie w głowę... Muszę się wreszcie porządnie wyspać... Wspomnienie pojawia się tylko po pierwszym omdleniu Sima.
The Sims 2 Icon.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki