Fandom

Simspedia

Lista wspomnień

4708stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Sims 2 The Sims 3: Pokolenia

Poniżej znajduje się lista wspomnień występujących w grze.

Wspomnienia w The Sims 2

Osobiste

Zdjęcie Nazwa wspomnienia Typ Przyczyna Opis/dialog gry Uwagi Gra
Grew Up.png Rozpoczynam następny etap życia bez problemów Pozytywne Dorośnięcie z wysokim lub średnim wskaźnikiem aspiracji W porządku! Mam poczucie spełnionego obowiązku i śmiało oczekuję tego, co jeszcze przede mną!
The Sims 2 Icon.png
Grew Up.png Rozpoczynam następny etap życia z problemami Negatywne Dorośnięcie z niskim wskaźnikiem aspiracji Za wcześnie! Za wcześnie! Dorastam przed czasem... Zdaje się, że moje życie prowadzi donikąd.
The Sims 2 Icon.png
Snow.png Zobaczyć pierwszy śnieg Pozytywne Zobaczenie śniegu pierwszy raz Śnieg jest niesamowity. I taki piękny!
The Sims 2 Seasons Icon.png
Moved In.png Przeprowadzka do nowego miejsca Pozytywne Przeprowadzka I oto jestem w nowym domu! Zobaczmy, co z tego wyniknie...
The Sims 2 Icon.png
Moved Out.png Wyprowadzka ze starego miejsca Pozytywne Wyprowadzka Żegnaj, mój stary domu... Do widzenia dawne życie, witaj nowe!
The Sims 2 Icon.png
Snuck Out with -Sim-.png (Sim) i ja wymykamy się Pozytywne Wymknięcie się z domu na noc Fajnie jest robić coś zakazanego... Ta ucieczka kosztowała mnie sporo sił, ale zabawa była tego warta! Tylko nastolatkowie.
The Sims 2 Icon.png
Got Caught Sneaking Out.png Złapali mnie podczas ucieczki Negatywne Rodzice Sima widzą, jak Sim próbuje wymknąć się z domu Ach, człowieku! Zależało mi tylko na odrobinie zabawy... Muszę się skradać ciszej! Tylko nastolatkowie.
The Sims 2 Icon.png
Ran Away.png Ucieczka z domu Negatywne Złe relacje z resztą członków rodziny Życie w domu stało się po prostu nieznośne! Ucieczka wydawała się jedynym wyjściem! Tylko nastolatkowie.
The Sims 2 Icon.png
Came Back.png Powrót do domu Pozytywne Powrót do domu po ucieczce To z pewnością było wstrząsające przeżycie... Człowieku, ulica to nie jest dobre miejsce dla nastolatka! Tylko nastolatkowie.
The Sims 2 Icon.png
Ate Grilled Cheese.png Jem smażony ser Pozytywne Zjedzenie smażonego sera Smażony ser! Mój przysmak! Tylko Simowie z aspiracją (lub aspiracją drugorzędną) Apetyt na smażony ser.
The Sims 2 Nightlife Icon.png
Genie.png Znajduję magiczną lampę Pozytywne Zdobycie lampy z Dżinem Udało mi się znaleźć interesującą lampę, która najwyraźniej jest pełna magii. Co mam z tym zrobić? Jak to działa?
The Sims 2 FreeTime Icon.png

Simologia

Create a Sim.png Zmieniła się moja aspiracja Pozytywne Ukończenie drugiego roku studiów lub użycie Kuli NowyTySenso Hej, patrzę na życie zupełnie inaczej! Nie mogę uwierzyć w to, jak odmienny wydaje mi się teraz świat...
The Sims 2 University Icon.png
Drank -Sim-.png (Sim) został przeze mnie wypity Pozytywne Wydojenie Krowokwiatu Mniam... Odświeżająca esencja życia. To było dobre! Gdzie następna ofiara?
The Sims 2 University Icon.png
Bit (Sim).png Kąsam Sima (Sim) Pozytywne Przemiana innego Sima w wampira Co ten Sim teraz zrobi? Został przeze mnie ukąszony! Sim musi być wampirem, aby przemieniać innych.
The Sims 2 Nightlife Icon.png
Reached Platinum Lifetime Aspiration.png Osiągam platynową aspirację życiową Pozytywne Osiągnięcie maksymalnego wskaźnika aspiracji życiowej W ciągu całego życia moje aspiracje były różne. Dobrze jest wiedzieć, że udało mi się osiągnąć większość, jeśli nie wszystkie z nich. Teraz mogę odejść spokojnie z tego świata.
The Sims 2 FreeTime Icon.png
Became Young Again.png Odzyskuję młodość dzięki lampie Dżina Pozytywne Prośba Dżina o młodość Wydawało mi się, że nic nie przywróci minionej młodości. Jednak magiczny dżin znowu mnie odmłodził! Wykorzystam jak najlepiej darowany mi czas. Wspomnienie i życzenie występuje tylko i wyłącznie w danych gry. Jednakże ten mod sprawia, że złożenie takowego życzenia będzie możliwe.
The Sims 2 FreeTime Icon.png
Zombie.png Staję się zombi Pozytywne Przemiana w zombie To świetnie, że już nie jestem umarlakiem. Ale, z drugiej strony, tak naprawdę wcale nie żyję. Sim z aspiracją wiedzy
The Sims 2 University Icon.png
Zombie.png Staję się zombi Negatywne Przemiana w zombie Wydawało mi się, że po śmierci czeka mnie wieczny odpoczynek, ale okazało się, że jakiś Sim miał inne plany...
The Sims 2 University Icon.png
Vampire.png Staję się wampirem Pozytywne Przemiana w wampira Ha, czuję w sobie moc nieumarłych! Teraz będę unikać słońca i nurzać się w mroku nocy! Blee, blee!
The Sims 2 Nightlife Icon.png
Wilkołak.png Staję się wilkołakiem Negatywne Przemiana w wilkołaka Auuuuuuuu! Jestem wilkołakiem! Super sprawa, tylko ta sierść... Mimo iż wspomnienie jest negatywne, to jego opis sprawia wrażenie pozytywnego.
The Sims 2 Pets Icon.png
Became PlantSim.png
Staję się Simoroślą Pozytywne Przemiana w Simorośl Teraz stanowię jedno z planetą jako istota botaniczna. Zdjęcie wydaje się być błędem EA. Może zostać ono naprawione za pomocą tego modu.
The Sims 2 Seasons Icon.png
Witch.png Staję się czarownikiem Pozytywne Zostanie dobrym czarownikiem Jakie to ekscytujące. Teraz jestem czarownikiem! Nie mogę się doczekać, aby odkryć swoje moce.
The Sims 2 Apartment Life Icon.png
Witch.png Staję się czarownikiem Negatywne Zostanie złym czarownikiem Och, nie! Zamieniłem się w czarownika. Mam nadzieję, że teraz nie będę musiał stykać się zbyt wieloma dziwakami.
The Sims 2 Apartment Life Icon.png
Cured of Vampirism.png Leczę się z wampiryzmu Pozytywne Wypicie Wampirocyliny-D Zabawnie jest być stworem nocy, ale teraz chcę się trochę poopalać na słoneczku!
The Sims 2 Nightlife Icon.png
Cured of Lycanthropy.png Leczę się z wilkołactwa Wypicie Likantropiny-B Udało mi się wyleczyć z wilkołactwa... Zdaje się, że wszystko ma kiedyś swój koniec.
The Sims 2 Pets Icon.png
Cured of Plantsimism.png Leczę się z simoroślizmu Wypicie Plantofiny-C Zdaje się, że nie dane mi było żyć wiecznie jako Simorośl.
The Sims 2 Seasons Icon.png
Cured of Witchiness.png Przestałem być czarownikiem Pozytywne Wypicie Wiedźmoprecz-E Tak się cieszę, że już nie jestem czarownikiem! Teraz wreszcie znowu mogę używać mojego kotła do gotowania zupy.
The Sims 2 Apartment Life Icon.png
Cured of Witchiness.png Przestałem być czarownikiem Negatywne Wypicie Wiedźmoprecz-E Szkoda, że już nie jestem czarownikiem. Może znajdę jakiś sposób, by odzyskać moc i powrócić do warzenia eliksirów oraz rzucania zaklęć! Sim z aspiracją wiedzy
The Sims 2 Apartment Life Icon.png

Więcej w Fandom

Losowa wiki