Fandom

Simspedia

Lodówka

4652strony na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja1 Udostępnij

Lodówka
Lodowka drenwo.jpg
Gra: Seria The Sims
Kupowanie: Możliwe
Rozmiar: 1x1
The Sims The Sims 2 The Sims 3 The Sims 4

Lodówka – jedno z podstawowych urządzeń w grach The Sims, The Sims 2, The Sims 3 i The Sims 4 Służy do przechowywania żywności. Ma związek z takimi przedmiotami jak kuchenka, mikrofalówka, grill i robot kuchenny.

The Sims

W tej części
Simy.png

Lodówka w The Sims.

w lodówce znajdziemy jedzenie, lecz za każde jego użycie płacimy 10$ (kiedy podajemy całe danie, niestety, cena się podwyższa). Wychodzi na to, że poprzez lodówkę kupujemy jedzenie, które, przy stale uzupełnianych funduszach, nigdy się nie skończy. Pewno dla wielu graczy było to denerwujące.

The Sims 2

Snapshot 143a8037 546d959f.jpg

Elżbieta Aspirant trzyma butelkę, którą nakarmi Paulinkę

Służy do przechowywania jedzenia. Aby lodówka była pełna, musimy zamówić dostawę jedzenia przez telefon, internet lub udać się osobiście
Willows blocked refrigerator.jpg

Lodówka w The Sims 2

do sklepu spożywczego. Zawsze możemy sprawdzić, ile mamy jeszcze wolnego miejsca w lodówce, przez co możemy sprawdzić, ile kupić produktów. W przypadku dostawy przez Telefon lub internet, do rachunku dodaje się koszt przesyłki.

Wraz z dodatkami dodawały się nowe opcje, takie jak np. zachowanie resztek (odłożenie na później, aby się nie zepsuły) lub przechowywanie soków.

Skrajnie głodny Sim przy włączonej wolnej woli potrafi prosto z niej wyjadać jedzenie. Jeżeli jednak wyłączymy "samowolkę" naszego podopiecznego, po trzech dniach zacznie tajemniczo słabnąć i tracić zasób energii, co może doprowadzić do zgonu.

The Sims 3

Podobnie jak w The Sims 2,
Fridgetwa2.jpg

Lodówka w The Sims 3

służy do przechowywania produktów spożywczych
Lodowka.simy3.jpg
.

Tym razem twórcy postarali się o jedzenie. Teraz mamy podział na konkretne składniki, które mieszczą się w naszej lodówce. Dodatkowo, możemy w niej przechowywać zebrane przez nas owoce, warzywa, nasiona oraz złowione ryby. Podobnie jak w The Sims 2: Cztery Pory Roku, mamy opcję zachowania resztek po obiedzie. Jednak przeciwnie do The Sims 2, tutaj produkty psują się po jakimś czasie i trzeba je wyrzucić. Jeśli simowie mają odpowiedni poziom umiejętności, mogą gotować coraz to nowe potrawy. Jeżeli zostawimy resztki w najtańszej lodówce, a potem będziemy je jeść, czasem będzie się wyświetlał negatywny nastrójnik "Posmak lodówki".

The Sims 4

Lodówka spełnia te samo zadanie co w poprzednich częściach gry. Im tańsza lodówka tym większa szansa na jej uszkodzenie.

Ciekawostki:

  • Kiedy w The Sims 3 Sim osiągnie szczyt kariery kulinarnej, w nagrodę otrzymujemy lodówkę, której nie ma w trybie kupowania. Jedzenie w niej rzadko się psuje i Simowie czasami w kuchni, w której jest ona umieszczona, otrzymują pozytywny nastrójnik.

Więcej w Fandom

Losowa wiki