Fandom

Simspedia

Lokaj

4647stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

The Sims: Gwiazda The Sims 2: Osiedlowe Życie The Sims 3: Po Zmroku
Lokaj Ikona.png
Lokaj (kamerdyner) - Sim NPC zajmujący się domem, występuje w The Sims: Gwiazda, The Sims 3: Po Zmroku i The Sims 2: Osiedlowe życie. Nie należy mylić z pokojówką.

Ma maksymalnie rozwinięte umiejętności gotowania, majsterkowania i sprzątania. Podczas pracy gotuje posiłki, wynosi śmieci, ściele łóżka, naprawia sprzęty i myje naczynia. Bez trudu można nawiązać z nim kontakt. Z dodatkiem TS2 Zwierzaki i TS3 Zwierzaki napełnia miski i wyprowadza zwierzęta domowe na spacer, przed dom.

The Sims: Gwiazda

Alfred.png

Lokaj Alfred w dodatku Gwiazda

Dochodzi w dodatku The Sims: Gwiazda. Lokaj ma na imię Alfred. Nie mieszka z nami, pracuje od 7:00 do 23:00. Jego pensja wynosi 500 simoleonów na dobę. Może odganiać fanów naszego Sima ścierką, jednak tylko na terenie domu. Gdy nie ma nic do sprzątnięcia, chodzi po całym domu i lupą sprawdza każdy przedmiot w poszukiwaniu kurzu.

The Sims 2: Osiedlowe życie

2vb3rra.jpg

Lokaj w The Sims 2

W The Sims 2 lokaj nie mieszka razem z naszymi Simami. Przychodzi o godzinie 7:00 i kończy pracę o 20:00. Jego pensja to 20 simoleonów + 25 za godzinę. Gdy zatrudnisz lokaja, spyta cię czy zwolnić resztę pracowników, ponieważ będzie wykonywał ich pracę.

Gdy nie ma nic do sprzątania myje ręce, rozgląda się i otrzepuje swoje ubranie.

The Sims 3: Po Zmroku

Lokaj.jpg

Lokaj w The Sims 3: Po Zmroku

W The Sims 3 lokaj mieszka z nami, ale nie możemy nim grać. Lokaj sprząta, gotuje, możemy go nawet poprosić o masaż. Trzeba utrzymywać z nim dobre stosunki albo porzuci pracę. Lokaja podobnie jak pokojówkę zamawiamy przez telefon. Ma obowiązkowo cechę Schludny oraz Urodzony kucharz. Zazwyczaj lubi czytać, więc jak szykujemy mu kącik lub pokoik to warto wstawić tam komodę i regał z książkami. Lokaj jak to lokaj zawsze po sobie sprząta. Wyczuwa kiedy Sim jest głodny i zaczyna gotować, możemy też go o to poprosić. Za usługi lokaja płacimy co tydzień 1200 simoleonów. Znani lokaje z Bridgeport to Camilla Fortescue i Bertram Plunkett.

Więcej w Fandom

Losowa wiki