FANDOM

TS3Shop Icon

Lonnie PertridgeSimka mieszkająca w Hidden Springs w The Sims 3.

Opis

Mieszka z dwójką córek Astrid i Eunice, które są jej biologicznymi córkami. Są złe oraz wredne. Lonnie dąży do tego, aby jej biologiczne córki miały bogatych i sławnych małżonków, tylko po to, aby dorobić się fortuny. Lonnie mieszka także z trzecią, przyszywaną córką, Elą Carlisle, którą wszystkie trzy traktują jako własną pokojówkę. Cała rodzina jest na motywach Kopciuszka. Historia mówi, że Lonnie chciała się przenieść z swoimi biologicznymi córkami do Hidden Springs, jednak wymagane na niej było, aby Ela poszła razem z nią.

Lonnie ma pofalowane, czarne włosy w które ma wpięty niebieski kwiat. Jej makijaż to zielony cień do powiek, różowy puder oraz różowawo-czerwona szminka. Ubrana jest w zielona, hawajską sukienkę w różowe kwiaty. Jej skóra jest zdrowo opalona, a jej twarz ma wredny i zły wyraz.

Ciekawostki

  • Mimo tego, że w historii pojawia się wzmianka o tym, iż Ela nie jest córką Lonnie, to tak naprawdę nią jest. Najprawdopodobniej doszło do tego przez niedokładność lub brak wystarczającego czasu dla twórców.