Fandom

Simspedia

Młody dorosły

4809stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Młody Dorosły
Młody Dorosły
Etap życia · Zawarte w: The Sims 2: Na Studiach The Sims 3 The Sims 4
MD.jpg

Młody dorosły w The Sims 3

Ten artykuł jest o Simologii. The Sims 2: Na Studiach The Sims 3 The Sims 4

MłodyDorosły.png
Młody dorosły – etap życia Simów. Są oni gotowi, aby podbić świat. W The Sims 3 i The Sims 4 w tym wieku można już rozpocząć samodzielne życie, natomiast w The Sims 2: Na studiach zdobyć wykształcenie na uniwersytecie.

Nauka na uniwersytecie

W The Sims 2 jako młody dorosły Sim idzie na studia, a zaraz po zdobyciu dyplomu bądź porzuceniu nauki (lub wydaleniu z uczelni) zaczyna nowy etap życia jako dorosły. Potem gdy spojrzysz na pasek rozwoju Sima zobaczysz dorosłego sima z czapką na głowie i złotą gwiazdką na brzuchu, czerwonym kółkiem lub bez znaczka na brzuchu. To już zależy od jego oceny, młodzi dorośli żyją już jak dorośli, lecz z charakterem nastolatków, więc to dość trudny okres. Uwaga: Nastolatek nie musi iść na studia, wtedy dłużej zostaje nastolatkiem. Jednak kiedy do urodzin nie wybierze się na uczelnię dostanie negatywne wspomnienie, że nie poszedł na studia. Mieszka samodzielnie w wynajętym domku, albo za darmo ze współlokatorami w akademiku.

Zobacz więcej w: artykule o dodatku wprowadzającym ten wiek

Wolne życie w The Sims 3

W The Sims 3 wiek młody dorosły jest już jako rozpoczęcie procesu samodzielności i tworzenia rodziny. Z wyglądu nie różni się niczym od dorosłego - z wyjątkiem kilku zmarszczek. Młody dorosły rozpoczyna już samodzielne życie, ma wiele możliwości. Wybieramy też u niego Pragnienie Życiowe. Młodzi dorośli mogą zakładać rodzinę, podjąć pracę (niekoniecznie dorywczą) i zamieszkać bez rodziców. Mają te same ubrania co dorośli. Jeśli mamy dodatek The Sims 3: Studenckie Życie młodzi dorośli (jak i starsi) będą mogli pójść na studia.

The Sims 4

W tej części gry wyglądają podobnie jak nastolatkowie (np. mają taki sam wzrost) i niemal tak samo jak dorośli. Młody dorosły ma trzy cechy oraz aspirację taką jak w wieku nastoletnim. Wszystkie inne możliwości dorosłości są takie same jak w The Sims 3.

Więcej w Fandom

Losowa wiki