Fandom

Simspedia

Małżeństwo

4707stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja4 Udostępnij

Małżeństwo
SLUB2.jpg

Ślub Mortimera Ćwira i Belli Kawaler w blasku księżyca

The Sims The Sims 2 The Sims 3 The Sims 4 The Sims Średniowiecze
Got Married to -Sim-.png
Małżeństwo – jeden z typów relacji międzysimowych występujący we wszystkich częściach serii gry.

W The Sims Simowie z dwóch różnych rodzin mogli wziąć ślub, ale oznaczało to tylko wprowadzenie się jednego ze współmałżonków. W związkach Simów nie będą oznaczeni oni jako małżeństwo. Nie można się także rozwieść. Można również mieć kilka żon lub mężów.

W The Sims 2 mogli wziąć ślub skromnie (założyć po prostu obrączki) lub urządzić wielkie wesele i pobrać się pod łukiem weselnym. Aby to zrobić, należy kliknąć na telefon i wybrać opcję Urządź przyjęcie.../Wesele. Można również (z dodatkiem Podróże) wybrać się w podróż poślubną.

W The Sims 3 Simowie muszą najpierw zauroczyć się, być w stałym związku, zaręczyć i być narzeczeństwem, a dopiero potem wziąć ślub prywatny lub urządzić większe widowisko - wesele. Jeśli posiadasz dodatek Pokolenia, możesz wziąć ślub przy łuku weselnym oraz uroczyście pokroić tort.

W The Sims Średniowiecze po zaręczeniu narzeczeni mogą wziąć ślub w lokacji, w której się aktualnie znajdują, albo w kościele Piotreańskim lub Jakubińskim (jeśli jest w Królestwie i co najmniej jeden Sim wyznaje tę wiarę). Po ślubie Simowie zostają w swoich aktualnych profesjach. Jeśli małżeństwo zostanie zawarte między dwojgiem Simów - bohaterów, jeden z nich wprowadza się do drugiego (przykładowo w przypadku związku między Medykiem a Rycerzem Medyk może wprowadzić się do Rycerza, lecz nadal będzie Medykiem. Może również odwiedzać swój dawny dom itd.).

Aby się rozwieść...

  • W The Sims 2 partnerzy muszą mieć ze sobą ujemne relacje. Wtedy dostępna staje się opcja "Zerwij".
  • W The Sims 3 i The Sims 4 opcja "Zerwij" jest dostępna zawsze.
  • W The Sims Średniowiecze można prosić kapłana z tej wiary, w której jest Sim planujący rozwód, o rozwód.
  • W The Sims 3: Studenckie Życie można zerwać przez telefon. Wystarczy nacisnąć w kontaktach daną osobę i wcisnąć "Zerwij przez smsa".

Ciekawostki

  • Czasami, gdy Sim nie kocha drugiego wystarczająco, może odmówić zaręczyn i małżeństwa.
  • W każdej części (nawet w Średniowieczu) dozwolone są małżeństwa osób tej samej płci. Takie pary mogą mieć dzieci tylko poprzez adopcję.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki