Fandom

Simspedia

Magia (otoczenie)

4648stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Magiczny Świat
The Sims 2 Apartment Life Logo.png
Magiczny Świat
Nazwa Magiczny Świat
Gra The Sims 2: Osiedlowe życie
The Sims 2: Osiedlowe Życie Ten artykuł jest o otoczeniu.

Magiczny Świat (ang. Magic World) – otoczenie pojawiające się w drugiej części gry w dodatku Osiedlowe życie. Można tam się dostać tylko jeśli jest się czarownikiem lub wiedźmą.

Parcele

Są tu dwie parcele: Pałac Wiecznego Światła oraz Forteca Wiecznej Ciemności.

Każda z tych tajemnych parceli jest zamieszkana przez Naczelne Wiedźmy. W Pałacu Wiecznego Światła mieszka Naczelna Wiedźma Światłości, a w Fortecy Wiecznej Ciemności - Naczelna Wiedźma Ciemności.

Ogólny wygląd otoczenia

Są to dwie jednakowe wyspy. Na jednym lądzie jest gładki teren (na tej wyspie znajduje się Pałac Światłości) druga ma jakby kolce z ziemi (na tej wyspie jest Forteca Ciemności).

Jak dotrzeć?

Aby odwiedzić magiczną parcelę lub jakąkolwiek inną kliknij na Simie i wybierz Leć na parcelę... Parcela publiczna. Sim poleci wtedy na miotle (jej kształt i kolor zależy od charakteru wiedźmy/czarodzieja). Można też tam pojechać taksówką lub własnym pojazdem.

Wnętrza pałaców

W Pałacu Wiecznego Światła dominują meble w kolorze białym, niebieskim i złotym. Są lampy które można stworzyć w kotle, ale tylko na pierwszym piętrze. Oprócz miejsca z tronem i kotłem dla naczelnej wiedźmy oraz pomieszczenia z kotłami i księgami budynek przypomina normalny dom - jest tu sypialnia, gabinet itp.

W Fortecy Wiecznej Ciemności najwięcej jest koloru czarnego, czerwonego i brązowego. W ogrodzie są uschnięte drzewa oraz coś na wzór cmentarza - teren ogrodzony czarnym płotem, znajdują się tam rzeźby, są też doły, które przypominają miejsca na trumny. Pod względem pomieszczeń jest prawie tak samo jak w Pałacu Światła, tylko pokoje nie są w tym samym miejscu.

A po co te pałace?

Są potrzebne, jeżeli chcemy kupić eliksir lub składniki od wiedźmy, wypoczywać trochę albo szybciej zgłębiać daną sztukę magii (np. jak Twój dom jest taki duży, że gra ciągle się zacina i jest spowolniona, lub gdy w Twoim domu nie ma miejsca na kocioł i księgę). Można tu też przyjść, jeżeli nie ma się miejca, gdzie by można było rzucać zaklęcia.

Więcej w Fandom

Losowa wiki