Fandom

Simspedia

Majsterkowanie

5068stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Majsterkowanie
Majsterkowanie.jpg

Simka majsterkująca przy kuchence.

The Sims The Sims 2 The Sims 3 The Sims 4
Majsterkowanie Ikona.png
Majsterkowanieumiejętność, którą Simowie zdobywają poprzez naprawę zepsutych obiektów w The Sims, The Sims 2, The Sims 3 i The Sims 4.

Opis

Gdy zepsuje się jakiś obiekt, twój Sim może, a nawet musi go naprawić. Zyska przy tym umiejętność majsterkowania. Na samym początku twój Sim może mieć problemy z naprawieniem sprzętu domowego, który się zepsuł, jednak gdy zyska on wyższy poziom umiejętności, nie będzie miał z tym najmniejszego problemu. Gdy Sim osiągnie wysoki poziom umiejętności, prawdopodobnie nie zostanie porażony prądem przy naprawie któregoś ze sprzętów elektronicznych. W The Sims 3 rozwój umiejętności majsterkowania przyspiesza cecha Złota rączka. Z czasem, gdy Sim będzie zdobywał coraz większy poziom w majsterkowaniu, zaczną się pojawiać zlecenia o naprawienie lub ulepszanie jakichś sprzętów (np. wieży stereo).

Obiekty które Sim może naprawić

Armatura

  • umywalki
  • toalety
  • wanny
  • prysznice

Sprzęty AGD

  • kuchenki
  • lodówki
  • telewizory
  • komputery
  • laptopy
  • zmywarki do naczyń
  • zgniatarki

Inne

  • samochody
  • ekspresy do kawy
  • pralki
  • UFO (tylko kosmici)

The Sims 4

Tutaj majsterkowanie poza naprawianiem zepsutych urządzeń i ulepszania sprzętów (przez montowanie w nich poprzednio zakupionych części), pozwala na używanie stołu warsztatowego, na którym można rzeźbić w drewnie (np. figura konia, smoka) i konstruować meble (np. stołki, stoły). Tak jak przy każdej umiejętności, w rozwijaniu majsterkowania pomaga nastrój "Skupiony". Dzięki niektórym nastrojom nasz Sim może wyrzeźbić specjalne rzeźby, które zawierają w sobie aurę emocjonalną.

Ciekawostki

  • Czasami Sim może przeżyć porażenie prądem.
  • Im większy poziom, tym mniejsza szansa na porażenie prądem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki