FANDOM

TS3 Icon TS4 EraIcon
Malarstwo

Malarstwo – jedna z umiejętności w The Sims 3 i The Sims 4, powstała na podstawie umiejętności kreatywność z The Sims 2.

Opis

Za pomocą pędzla i płótna (imię Sima) pragnie lepiej oddać wizję świata, w którym żyje. Farba nie stawia wielu ograniczeń, zatem (imię Sima) musi rozwijać swoją kreatywność i wyobraźnię, aby zostać prawdziwym mistrzem.

Malarstwo

Simowie rozwijają tę umiejętność poprzez malowanie na sztalugach oraz udział w kursie w budynku szkoły. Malarstwa może uczyć się każdy Sim, od dziecka do emeryta. Dorosły Sim po rozwinięciu tej umiejętności może zgłosić samozatrudnienie jako malarz (The Sims 3: Kariera).

W The Sims 3 obraz można rysować w trzech formatach: małym, średnim i dużym. Z czasem Sim będzie mógł rysować portrety innych Simów i martwą naturę w różnych stylach: "Geniusz", "Szaleniec" lub "Ponurak".

Namalowany obraz można powiesić na ścianie, sprzedać lub przechowywać w wyposażeniu. Cena obrazu zwiększa się po pewnym czasie. Oryginalna wartość oraz szacowana wartość mogą się różnić.

Umiejętność można rozwijać szybciej dzięki cesze Artysta oraz nagrodzie szczęścia życiowego "Bardzo kreatywny". Nagroda ta zwiększa szansę na namalowanie arcydzieła oraz sprawia, że nasze obrazy są droższe.

Arcydzieło to obraz, zazwyczaj w dużym formacie, warty ponad 1000§. Mogą go stworzyć Simowie z wysoko rozwiniętymi umiejętnościami.

Statystyki

  • Liczba utworzonych obrazów: ...
  • Liczba ukończonych wspaniałych obrazów: ...
  • Liczba namalowanych arcydzieł: ...
  • Najcenniejszy sprzedany obraz: (Tytuł) za ...§ (Jakość: )
  • Pieniądze zarobione na malowaniu ...§

Wyzwania

  • Mistrz pędzla - 30 - mistrzowie pędzla namalowali przynajmniej tyle obrazów i w rezultacie malują dużo szybciej niż inni malarze.
  • Zdolny malarz - 6 - zdolni malarze dowiedli swojej wartości, malując przynajmniej tyle wspaniałych obrazów. Zwykle malują znacznie lepsze obrazy i arcydzieła niż mniej uzdolnieni Simowie.
  • Mistrz płótna - 5 - mistrzowie płótna namalowali przynajmniej tyle arcydzieł. Każdy obraz, jaki sprzedają, jest wart dużo więcej niż dzieła innych artystów.

Ciekawostki

  • Niektóre obrazy stworzone przez naszych Simów są parodiami istniejących już obrazów, np. "Narodziny Wenus", "Dziewczyna z perłą", "Mona Lisa" bądź "Niedzielne popołudnie na wyspie Grande Jatte".
  • W The Sims 3 jest również możliwość namalowania obrazu stwora z gry Spore (należącej do twórcy serii The Sims).