Fandom

Simspedia

Malcolm Landgraab (The Sims 3)

4647stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Nie mylić z Malcolm Landgraab (Roaring Heights).

Malcolm Landgraab
Whip.jpg
Malcolm.jpg
Imię Malcolm Landgraab
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Dziecko.png
Rasa IkonkaSim.png Sim
Rodzina
Rodzice Ireneusz Landgraab Ojciec,

Danuta Landgraab Matka

Stan cywilny Nieletni
Osobowość
Cechy
Cecha dobry.png Dobry
Cecha ambitny.png Ambitny
Cecha mól książkowy.png Mól książkowy
Aspiracja Aspiracja Wróg publiczny.png Wróg publiczny
Ulubione
Favorites music classical.png Klasyczna
Favorites food cobbler.png Zapiekanka owocowa
Favorites color yellow.png Żółty
Wygląd
Kolor włosów Haircolor1-TS3.jpg Blond
Kolor oczu Eye-blue.png Niebieskie
Kolor skóry Light skin-TS3.png Jasna
Sylwetka Fat Gruby
Inne informacje
Gra TS3 Icon.pngThe Sims 3
Dostępność Aktywny
Otoczenie Sunset Valley
Malcolm Landgraab
No official image.png
Imię Malcolm Landgraab
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Dorosły.png
Rasa IkonkaSim.png Sim
Rodzina
Rodzice Ireneusz Landgraab Ojciec,

Danuta Landgraab Matka

Partner Hannelore Landgraab małżeństwo
Osobowość
Cechy
Cecha dobry.png Dobry
Cecha ambitny.png Ambitny
Cecha mól książkowy.png Mól książkowy
Cecha arogant.png Arogant
Cecha wygadany.png Wygadany
Ulubione
Favorites music classical.png Klasyczna
Wygląd
Kolor włosów TS2 Blonde Hair.png Blond
Kolor oczu TS2 Blue Eyes.png Niebieskie
Kolor skóry Skin-light.png Jasna
Inne informacje
Gra The Sims 3 (na konsole)
Dostępność Aktywny
Otoczenie Moonlight Bay
Malcolm Landgraab
TS4 Logo.png
Malcolmts4.png
Imię Malcolm Landgraab
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Nastolatek.png
Rasa IkonkaSim.png Sim
Rodzina
Rodzice Danuta Landgraab matka Ireneusz Landgraab ojciec
Stan cywilny Nieletni
Osobowość
Cechy
Cecha Snob TS4.png Snob
Cecha Zły TS4.png Zły
Cecha Nikczemny TS4.png Nikczemny
Wygląd
Kolor włosów Haircolor1-TS3.jpg Blond
Kolor oczu Eye-green.png Zielone
Kolor skóry Tan skin-TS3.png Opalenizna
Sylwetka Thin Chudy
Inne informacje
Gra TS4 Icon.pngThe Sims 4
Dostępność Aktywny
Otoczenie Oaza Zdrój
The Sims 3 The Sims 4

Malcolm LandgraabSim występujący w The Sims 3, jej konsolowej wersji oraz The Sims 4, być może także w The Sims Bustin' Out. Jest synem Danuty i Ireneusza Landgraabów, co czyni go spadkobiercą tego potężnego rodu. Mieszka wraz z rodzicami w miasteczku Sunset Valley. Tak jak jego matka, jest on spod znaku wagi.

Biografia

Malcolm chciałby być zwykłym dzieckiem, jednak należy do niezwykłej rodziny. Czy młody Malcolm zostanie spokojnym doktorem, jak jego ojciec, czy zaciętym magnatem finansowym, jak jego matka - to do nas należy ten wybór.

Życie w The Sims 3

Malcolm jest jedynym dzieckiem Danuty i Ireneusza. Prawdopobnie staje się starszy i układa sobie życie, jednak nie pojawia się ani w The Sims ani w "dwójce".

On i jego rodzice mieszkają w dużym domu w Sunset Valley. Jest inny od swoich rodziców - ma cechy ambitny i mól książkowy. Jest jednak bardziej podobny do swojego ojca, lekarza, aniżeli do matki - snobistycznej bizneswoman. Według biografii jego matki, często go zaniedbuje przez swoją pracę, wygląd i życie społeczne.

Na początku gry, w panelu relacji, jest w lepszych stosunkach z ojcem niż z matką. Oprócz tego, jeśli jego ojciec awansuje, to może pojawić się pragnienie życiowe zostania światowej sławy chirurgiem, ale jeśli awansuje jego matka - nie pojawi się żadne życzenie. Sugeruje to, że chce być raczej podobny do ojca niż do matki.

Mimo, że jego rodzice są w sporze z rodziną Alto, on i Holly nie są w złych relacjach.

Ciekawostka: Kiedy dorośnie, nie jest podobny do swojego odpowiednika z konsolowej wersji.

Ciekawostka: Kiedy obserwujemy życie rodziny Landgraab i Alto z boku, często może ożenić się z Holly Alto

Życie w The Sims 3 (XBOX 360 i PS3)

Malcolm mieszka w Moonlight Bay z żoną Hannelore i synem Adrienem w dużym domu z basenem i wieloma drzewami palmowymi, w sam raz na egzotyczne wakacje.

Malcolm i jego rodzina są bogaci. Mają kilka firm w okolicy Moonlight, a także bibliotekę - nie jest to dziwne, w końcu Malcolm ma cechę mola książkowego. Ma także cechę snobistyczną, ale i dobrą. Wiadome jest, że przeniósł się z Sunset Valley w poszukiwaniu lepszego życia. Chciałby, aby Adrien był taki jak on - mógłby pójść w ślady jego matki i pracować w biznesie, lub - tak jak ojciec - pracować w karierze politycznej - jeśli Twój Sim będzie pracować w tej karierze, on będzie jego szefem.

Było kilku Simów nazywających się Malcolm Landgraab, przez co pojawiają się kontrowersje. Wiele osób uważa, że to jest ten sam Malcolm z SimValley (The Sims Bustin' Out), jednak nie jest to potwierdzone. Poza tym, ten Malcolm jest dobry, tamten przeciwnie. Różnią się również imiona członków rodziny, ale może to być wina tłumaczy.

Życie w The Sims 4

Tutaj nastoletni Malcolm ma zupełnie zmieniony charakter (jest złym, nikczemnym snobem). Mieszka razem z rodzicami w Oazie Zdrój, w dużym, nowoczesnym domu. Prawdopodobnie to kolejna oznaka tego, iż wydarzenia przedstawione w czwartej odsłonie gry mają miejsce w pewnego rodzaju równoległym wszechświecie i są alternatywną wersją tych ukazanych w poprzednich częściach (chociażby fakt, iż Malcolm jest w wieku Kasandry, a Bella nie została porwana przez kosmitów, mimo że jej syn Aleksander jest już dzieckiem.

Biografia

Malcolm chce być zwykłym dzieciakiem, ale jego matka nalega, aby stał się dziedzicem ogromnej fortuny rodziny.

Teorie

Niektórzy twierdzą, że to ten Malcolm pojawia się w konsolowych wersjach Simsów. Ten z Bustin' Out jest czarnym charakterem - zabiera wszystkim rzeczy, a celem jest uzyskanie jego domu. Twórcy The Sims 4 potwierdzili to w blogu "Znajome twarze", wyjaśniając że stał się taki pod wpływem matki. Oznacza to prawdopodobnie, iż gra Busin' Out także dzieje się równolegle do fabuły The Sims 3.

Rodzina

Zobacz także: Rodzina Landgraab

Malcolm jest synem Danuty Landgraab, która (tak jak większość Landgraabów) ma nadzieję, że zostanie on biznesmenem i dziedzicem (jego ojciec Ireneusz przyjął nazwisko żony po ślubie). Jednak Malcolm wydaje się być niezadowolony z tego powodu. Nie jest znany związek tej rodziny z tą z The Sims 2 Własny biznes, ale prawdopobne jest, że on i Mirosław Landgraab III żyli w tym samym czasie. Może być on pra-bratankiem Mirosława Landgraaba I, kuzynem Mirosława II, Mirosława III i w końcu Mirosława IV , jednak to nie jest pewne. Możliwe również, że to młody Malcolm z The Sims Bustin' Out i/lub The Sims na konsole, a zatem byłby ojcem Dudley'a i Mimi, jednak to tylko spekulacje.

Ciekawostki

Rodzina Landgraab
Kermit - Kitty
Chester - Queenie - Admirał Landgraab
Ireneusz - Danuta - Mirosław II - Mariola
Malcolm - Mom - Malcolm - Hannelore - Mirosław III - Małgorzata
Dudley - Mimi - Mirosław IV - Adrien

Więcej w Fandom

Losowa wiki