FANDOM

Malcolm Landgraab – Sim występujący w konsolowej wersji The Sims i w The Sims Bustin' Out - w tychże grach jest czarnym charakterem. Jest bardzo chciwym Simem, a jego celem są pieniądze. Jest ojcem Mimi i Dudley'a Landgraabów.Być może jest spokrewniony z rodziną Landgraab z Lazurowej Promenadyale jest mało prawdopodobne by to był Mirosław Landgraab I czy Mirosław Langraab II ze względu na dzieci, które nie występują w innych częściach. W grze, gracz musi wykonać wiele zadań, w czasie jego pobytu. Gracz będzie poruszać się Mimi lub Dudley'em Landgraabem, w zależności od wybranej płci na trzecim poziomie. Pod koniec piątego poziomu, Malcolm musi ożenić się z Mom Landgraab, przez co opuści swoją rezydencję, która pozostanie dla gracza, ponieważ będzie miał większą rodzinę - dwójkę dzieci i małżonkę. Jedyny raz, gdzie można go zobaczyć, to w minigrze dla dwóch graczy "Muzeum", gdzie jest jedną z osób, której trzeba dać pieniądze dla muzeum.

W The Sims Bustin' Out, Malcolm nosi różową koszulę, biały cylinder i garnitur w tymże kolorze. Jego zadaniem jest przejście po SimValley i zabranie rzeczy Simom, którzy nie płacą rachunków - nawet jego własnym dzieciom, dopóki nie zostanie pokonany przez grywalne postaci i ich matki oraz byłej żony Malcolma - Mom Landgraab.

Jak go pokonać

Ostrzeżenie Ostrzeżenie:
Dane opierają się na wersji PlayStation 2, także trochę na wersji GameCube i Xbox.

Można go pokonać ciężką pracą na ścieżkę kariery. Będzie trzeba przejść do innych domów i wypełnić wcześniej postanowione zadania. Kiedy gracz będzie miał już bardzo wysoki poziom kariery, odblokuje się miejsce "Rezydencja Malcolma". Kiedy gracz tam przyjdzie, Malcolm będzie stać w drzwiach i wtedy pojawi się jego dobra matka, mówiąc, że "przeraża ją jego droga". Ten zacznie uciekać przez trawnik, a gracz przed powrotem może się wygrzać w chwale swojej nowej rezydencji.

Ciekawostki

Rodzina Landgraab
Kermit - Kitty
Chester - Queenie - Admirał Landgraab
Ireneusz - Danuta - Mirosław II - Mariola
Malcolm - Mom - Malcolm - Hannelore - Mirosław III - Małgorzata
Dudley - Mimi - Mirosław IV - Adrien