Fandom

Simspedia

Malcolm Landgraab (konsole)

4647stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Malcolm Landgraab
Bo logo.gif
Malcolmla.jpg
Imię Malcolm Landgraab
Płeć Mężczyznamężczyzna
Rasa IkonkaSim.png Sim
Rodzina
Partner Mom Landgraab Rozwód
Dziecko Dudley Landgraab syn Mimi Landgraab córka
Inne informacje
Gra The Sims Bustin' Out

Malcolm Landgraab – Sim występujący w konsolowej wersji The Sims i w The Sims Bustin' Out - w tychże grach jest czarnym charakterem. Jest bardzo chciwym Simem, a jego celem są pieniądze. Jest ojcem Mimi i Dudley'a Landgraabów, być może także Mirosława Landgraaba II , dziadkiem Mirosława III i pradziadkiem Mirosława IV, jednak jest to tylko jedna z wielu teorii.

W grze, gracz musi wykonać wiele zadań, w czasie jego pobytu. Gracz będzie poruszać się Mimi lub Dudley'em Landgraabem, w zależności od wybranej płci na trzecim poziomie. Pod koniec piątego poziomu, Malcolm musi ożenić się z Mom Landgraab, przez co opuści swoją rezydencję, która pozostanie dla gracza, ponieważ będzie miał większą rodzinę - dwójkę dzieci i małżonkę. Jedyny raz, gdzie można go zobaczyć, to w minigrze dla dwóch graczy "Muzeum", gdzie jest jedną z osób, której trzeba dać pieniądze dla muzeum.

W The Sims Bustin' Out, Malcolm nosi różową koszulę, biały cylinder i garnitur w tymże kolorze. Jego zadaniem jest przejście po SimValley i zabranie rzeczy Simom, którzy nie płacą rachunków - nawet jego własnym dzieciom, dopóki nie zostanie pokonany przez grywalne postaci i ich matki oraz byłej żony Malcolma - Mom Landgraab.

Jak go pokonać

Ostrzeżenie.png Ostrzeżenie:
Dane opierają się na wersji PlayStation 2, także trochę na wersji GameCube i Xbox.

Można go pokonać ciężką pracą na ścieżkę kariery. Będzie trzeba przejść do innych domów i wypełnić wcześniej postanowione zadania. Kiedy gracz będzie miał już bardzo wysoki poziom kariery, odblokuje się miejsce "Rezydencja Malcolma". Kiedy gracz tam przyjdzie, Malcolm będzie stać w drzwiach i wtedy pojawi się jego dobra matka, mówiąc, że "przeraża ją jego droga". Ten zacznie uciekać przez trawnik, a gracz przed powrotem może się wygrzać w chwale swojej nowej rezydencji.

Ciekawostki

Rodzina Landgraab
Kermit - Kitty
Chester - Queenie - Admirał Landgraab
Ireneusz - Danuta - Mirosław II - Mariola
Malcolm - Mom - Malcolm - Hannelore - Mirosław III - Małgorzata
Dudley - Mimi - Mirosław IV - Adrien

Więcej w Fandom

Losowa wiki