FANDOM

TS3SN Icon
Mara Nixdziecko z Moonlight Falls, mieszka z matką i ojcem. Kiedy gra się nią po raz pierwszy, ma nastrójnik nowego przyjaciela. Nosi w wyposażeniu pluszowego misia i książkę.

Mara przyjaźni się z rodzicami i Pipem Goodfellowem, jedyną znaną jej osobą spoza rodziny. Posiada dwa punkty umiejętności wędkowania. Mimo cechy wędkarza i pasji do łowienia ryb, dziewczynka boi się wody.

Ciekawostki

  • Może być nawiązaniem do jednej z postaci w książce Magia Avalonu Aprilynne Pike, wróżki Mary. Miała ona ciemne włosy (fioletowe u nasady) oraz fioletowe oczy, a ulubionym kolorem simowej Mary jest właśnie fioletowy.
  • Dziewczynka ma takie same imię jak Mara z The Sims: Abrakadabra, jednak jest bardzo mało prawdopodobne, iż obie są tą samą osobą (przyjmuje się, że akcja The Sims dzieje się około dwadzieścia pięć lat po akcji The Sims 3), ponieważ ta druga Mara ma blond włosy. Poza tym jest wróżką, co jednak raczej potwierdza ową teorię, zważywszy na fakt, iż Mara Nix jest człowiekiem i mieszka w Moonlight Falls.
  • Mara to również inne określenie zjawy.