FANDOM

TS Gwiazda1 Tss
Marilyn Monroe - ikonka
Marilyn Monroe
TS Gwiazda1
Marilyn Monroe
Imię Marilyn Monroe
Płeć KobietaKobieta
Wiek Dorosły
Rasa IkonkaSim Sim
Wygląd
Kolor włosów TS2 Blonde Hair Blond
Kolor oczu TS2 Brown Eyes Brązowe
Kolor skóry Skin-light Jasna
Sylwetka Thin Chuda
Inne informacje
Gra The Sims: Gwiazda
Dostępność NPC
Otoczenie Dzielnica Show-Biznesu
Marisim Monroe
Tss
17 22
Imię Marisim Monroe
Płeć KobietaKobieta
Wiek MłodyDorosły
Rasa IkonkaSim Sim
Wygląd
Kolor włosów TS2 Blonde Hair Blond
Kolor skóry Skin-light Blada
Sylwetka Thin Chuda
Inne informacje
Gra Ts social iconThe Sims Social
Dostępność NPC
Otoczenie Littlehaven

Marilyn Monroe – postać NPC pojawiająca się w pierwszej części gry w dodatku Gwiazda oraz grafikach promocyjnych The Sims Social. Jest odzwierciedleniem realnej gwiazdy Hollywood lat 50-tych XX wieku.

The Sims Gwiazda

Postać można spotkać w dzielnicy Show-Biznesu przechadzającą się po parcelach przeznaczonych dla sławnych simów i celebrytów. Za każdym razem ubrana jest w swój charakterystyczny kostium z filmu "Mężczyźni wolą blondynki" (1953).

Do ulubionych zajęć Gwiazdy należy przebywanie w Minigarderobie dla Gwiazd, rozdawanie autografów swoim fanom oraz tamowanie ruchu na drodze (jak w przypadku większości NPC). Gdziekolwiek się nie pojawi, wzbudza wielką sensację. Mimo posiadania statusu Gwiazdy, nie jest ulokowana w rubryce "Kto jest na topie?" Głosu rozrywki SimCity.

Jedyne interakcje do nawiązania z nią to: "Poproś o autograf" oraz "Dołącz" (w przypadku kliknięcia na przyczepę, w której w danej chwili się znajduje). Znajomość z nią nie jest zapisana w Kontaktach danego Sima.

Marilyn może pojawić się również na parceli mieszkalnej podczas ceremonii wręczania nagród za wybitne osiągnięcia w karierze .

The Sims Social

Nawiązanie do sławnej aktorki pojawiło się podczas opublikowania renderów promocyjnych z gry, tuż przed premierą. Simce zmieniono imię na Marisim Monroe. Postać nie pojawiła się w grze.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki