Fandom

Simspedia

Mauzoleum

5161stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Sims 3
MauzoleumI.png

Mauzoleum – typ króliczej nory pojawiającej się w trzeciej części gry. Znajdziemy je na cmentarzach w każdym otoczeniu w grze. Jest to miejsce, w którym możemy podjąć pracę dorywczą na stanowisku pracownika mauzoleum. Kariera ta składa się z trzech etapów. Mauzolea to budynki, które można zwiedzać. Podczas penetracji grobowców istnieje możliwość znalezienia drogocennych przedmiotów. Często musimy wybrać drogę, którą podąży nasz Sim. W mauzoleach mieszkają niedźwiedzie-zombie mogące zaatakować Sima. Jeżeli atak nastąpi, Sim ucieknie z katakumb brudny i prawie nagi. Cecha Odważny zmniejsza ryzyko ataku tego zwierzęcia.

Mauzolea w The Sims 3

Mauzoleum rodziny Widmo
MauzoleumOS.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 0 §
Rozmiar: 7x10
Otoczenie: Sunset Valley, Riverview, Barnacle Bay, Champs Les Sims, Bridgeport, Hidden Springs, Oaza Szczęścia, Dolina Smoków

Otoczenia mieszkalne

Mauzoleum rodziny Widmo

Mauzoleum spotykane głównie w otoczeniach mieszkalnych, inne pojawiają się jedynie w Twinbrook, Appaloosa Plains i Starlight Shores. Prawdopodobnie jest to miejsce pochówku członków rodziny Widmo. Jedyną znaną przedstawicielką tego rodu jest Oliwka Widmo. Nieznane są powiązania tej kobiety z właścicielami katakumb. Budynek mauzoleum utrzymano kolorystyce i architekturze gotyckiej.

Egipskie Mauzoleum
MauzoleumAS.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 0 §
Rozmiar: 7x10
Otoczenie: Al Simhara

Al Simhara

Egipskie Mauzoleum

Umieszczono je na Końcu Pustyni, cmentarzu w Al Simharze. Zbudowano go w typowo egipskim stylu, z licznymi hieroglifami zdobiącymi budowlę. Szczególnie widoczne są one na drzwiach budynku. Przed wejściem postawiono dwa duże lampiony egipskie.

Chińskie Mauzoleum
MauzoleumSS.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 0 §
Rozmiar: 7x10
Otoczenie: Shang Simla

Shang Simla

Chińskie Mauzoleum

Mauzoleum ulokowane na Ziemi Przodków w Shang Simla. Zbudowano je w chińskim stylu. Posiada ono dach pagody i charakterystyczne chińskie zdobienia. Jest to znajdujący się najwyżej budynek na cmentarzu. Wokół niego rosną wyschnięte drzewa, nadające mu ponurości.

Mauzoleum Rodziny Jolina
MauzoleumT.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 0 §
Rozmiar: 9x6
Otoczenie: Twinbrook

Twinbrook

Mauzoleum Rodziny Jolina

To mauzoleum znajdziemy na cmentarzu w Twinbrook na Bluszczowym Wzgórzu. Zbudowano go w stylu klasycystycznym, z kolumnami charakterystycznymi dla miasta. Przed budynkiem umieszczono długi zbiornik wodny. Możliwe, że ma coś wspólnego z rodziną Jolina z Sunset Valley.

Mauzoleum Rodziny Maślanka
MauzoleumAP.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 0 §
Rozmiar: 7x8
Otoczenie: Appaloosa Plains

Appaloosa Plains

Mauzoleum Rodziny Maślanka

Nie przypomina wcześniej poznanych mauzoleów. Umieszczono go niedaleko cmentarza zwierząt, w północnej części parceli. Prawdopodobnymi właścicielami byli członkowie rodziny Maślanka, jednak nie pojawiają się oni w żadnej części gry. Nad drzwiami budynku znajduje się płaskorzeźba, która może przedstawiać kogoś z tego rodu.

Cmentarz Księżycowego Cienia
MauzoleumKJ.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 0 §
Rozmiar: 8x9
Otoczenie: Księżycowe Jeziora

Księżycowe Jeziora

Cmentarz Księżycowego Cienia

Mauzoleum stworzone na kształt portalu. Znajdziemy go na Cmentarzu Księżycowego Cienia w Księżycowych Jeziorach. Nosi on taką samą nazwę co parcela, na której go zbudowano.

Memoriał Jimmy'ego Lemmona
MauzoleumSTS.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Jimmy Lemmon (prawdopodobnie)
Wartość: 0 §
Rozmiar: 7x10
Otoczenie: Starlight Shores

Starlight Shores

Memoriał Jimmy'ego Lemmona

To dość nietypowe mauzoleum. Wygląda bardzo egzotycznie i pasuje do otaczających go palm. Prawdopodobnym właścicielem budynku jest zmarły mąż Yolandy Lemmon, Jimmy Lemmon.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki