Fandom

Simspedia

Merkucjo Montek

5162strony na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Merkucjo Montek
The Sims 2 Logo.png
Merkucjo Montek.png
Imię Merkucjo Montek
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Nastolatek.png
Rasa IkonkaSim.png Sim
Rodzina
Rodzice Oliwia Montek matka Klaudio Montek ojciec Obydwoje nie żyją.jpg
Rodzeństwo Romeo Montek brat
Stan cywilny Nieletni
Osobowość
Znak zodiaku Sagittarius.png Strzelec
Aspiracja Popularity.png Popularność
Wygląd
Kolor włosów TS2 Black Hair.png Czarne
Kolor oczu TS2 Brown Eyes.png Brązowe
Kolor skóry Skin-medium.png Opalenizna
Sylwetka Fit Umięśniony
Inne informacje
Gra ;ink=The Sims 2
Dostępność Aktywny
Otoczenie Werona
The Sims 2

Merkucjo Monteknastoletni Sim mieszkający w Weronie.

Historia

Merkucjo jest pierwszym synem Oliwii i Klaudia Montek oraz wnukiem Izabeli i Patryka Montek. Jak możemy wyczytać z jego biografii, jest dobrym i miłym chłopakiem, z czego można wywnioskować, że miał dobre stosunki z rodzicami. Parę dni po jego urodzeniu na świat przyszedł Romeo. Merkucjo cały czas dorastał za wcześnie i "zdawało mu się, że jego życie prowadzi donikąd". Kiedy stał się nastolatkiem, jego życie się zawaliło. Umarli jego rodzice i ciotka, czyli Oliwia, Klaudio i Henryka. Musiał zamieszkać w domu swoich dziadków. Zaczął pracować jako sprzedawca jedzenia na wynos. Jest w związku z Hermią Kapulet, jednak gdy spojrzymy na wykaz związków Mirandy Kapulet, córki Albina i Grażyny, zauważymy, że ona także jest nim zauroczona. Jak jego brat, jest wrogiem w stosunku do Tybalta Kapuleta. Jego matka prawdopodobnie zmarła, kiedy była w trzeciej ciąży.

Rodzinne tajemnice

Wygląda na to, że nikt nie wie, że Merkucjo jest z Hermią, a Miranda jest zauroczona chłopakiem. Świadczy to o tym, że Merkucjo, jak również Hermia i Miranda, utrzymują swoje "związki" w tajemnicy, a Bianka i Kent, jak również Julia i Romeo musieli coś powiedzieć na temat chęci bycia ze sobą, dlatego rodziny Kapuletów i Monteków są tak przejęte sytuacją w rodzinie.

  • "Zdaje się, że moje życie prowadzi donikąd" - cytat ze wspomnienia o rozpoczęciu kolejnego etapu życia z problemami.

Ciekawostki

  • Jego imię nawiązuje do postaci fikcyjnej w "Romeo i Julia" Williama Szekspira. Merkucjo był w dramacie przyjacielem Romea o dość czarnym poczuciu humoru.
  • Zarówno Merkucja, jak i Romea łączą z Tybaltem wrogie stosunki - w książce "Romeo i Julia" Tybalt zabija Merkucja a potem ginie z ręki Romea, za co ten ostatni zostaje wygnany z Werony.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki