Fandom

Simspedia

Meteoryt

4648stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Meteoryt
Meteoryt.jpg

Meteoryt przed teatrem.

The Sims 3 The Sims 3: Kariera

Meteoryt – przedmiot kolekcjonerski, który występuje we wszystkich grach z serii The Sims. Są cztery rodzaje: Maleńka Skała Kosmiczna, Mała Skała Kosmiczna, Duża Skała Kosmiczna, Gigantyczna Skała Kosmiczna. Jest również niebezpieczna, może zabić naszego Sima, gdy spadnie z nieba. Spadająca skała zwykle doszczętnie niszczy budynek i osmala (rzadziej zabija) wszystkich Simów znajdujących się na parceli. Meteoryt jest następcą satelity z The Sims 2.

Pojawienie się meteorytu

Gdy meteoryt zbliża się na parcelę naszych Simów, odezwie się mroczna muzyka i pojawi się komunikat:

[imię i nazwisko Sima] widzi, że nagle robi się ciemno...

Po chwili słyszymy huk, rozbłyskuje żółte światło i na ziemi lądują wyżej wymienione skały kosmiczne. Jeśli meteoryt nie uśmierci Sima, na parceli wybuchnie pożar. Jeśli Sim wyjdzie z domu z dala od meteorytu nic mu się nie stanie, jeśli Sim będzie w domu siedział gdzie uderzy meteoryt będzie już za późno na ratunek simowi. Wtedy ziemia bedzie pełna szczątków przedmiotów i skał kosmicznych.

Śmierć

Jeśli chcemy zabić Sima poprzez meteoryt, trzeba tylko obserwować gwiazdy przez teleskop między godzinami 19:00 a 23:00 i czekać.

Ciekawostki

  • Meteoryt jest odpowiednikiem satelity z The Sims 2.
  • Kosmici mogą powodować upadki meteorytów swoimi mocami mentalnymi, w ten sposób powodując śmierć Sima, jeśli ten stoi na miejscu wyznaczonym przez gracza. Jeżeli dzieje się to na parceli mieszkalnej, wybucha na niej pożar.[TS3CPR]
  • Kosmici również mogą uzupełniać moc mózgową jedząc meteoryty. [TS3CPR]
  • Tylko jeden Sim w The Sims 3 zmarł przez uderzenie meteorytu. Jest nim Steward Kuriozum. [TS3K]
  • Jeśli mamy dodatek The Sims 3: Zwierzaki zwierzęta mogą zostać uderzone przez meteoryt. [TS3Z]
  • Jeśli mamy zainstalowany dodatek The Sims 3: Skok w Przyszłość to deszcze meteorów będą pojawiały się w przyszłości dystopijnej.
  • Jeśli gracz wprowadzi swojego sima do nowo kupionego domu, to może pojawić się komunikat, że ten dom został trafiony przez meteoryt i zniszczył część parceli. Jeśli przyjmiemy wyzwanie meble i podłoga będą osmolone, a na ziemi będą leżały kupki popiołu i skały kosmiczne. Poza tym pojawi się u nas strażak i zapyta czy nam pomóc.

Galeria

Linki zewnętrzne

Meteor Mods – modyfikacje regulujące siłę i częstotliwość upadków meteorytów w The Sims 3.

Więcej w Fandom

Losowa wiki