FANDOM

The Sims Icon TSC icon The Sims 2 Icon TS3 Icon

Michał Kawaler (ang. Michael Bachelor) – Sim pojawiający się w The Sims, The Sims (na konsole), The Sims 2 oraz w The Sims 3. Jest synem Wacława Kawalera i Jokasty Kawaler, bratem Belli Ćwir. W drugiej występuje jako zmarły. Gdy żył był mężem Diny Kaliente. Zmarł krótko po ślubie ze starości.

Biografia

Urodził się w Sunset Valley. Był pierwszym dzieckiem Jokasty i Wacława. Potem urodziła się jego siostra - Bella. Poznała ona Mortimera Ćwira, z którym się zaprzyjaźniła. Niedługo później Michał, jako że nie miał wielu przyjaciół, zaczął spędzać z nimi dużo czasu, mimo że był starszy. Nie szukał sobie dziewczyny, postanowił wyruszyć na studia, co też uczynił. Po powrocie zastał w SimLane Bellę, która wyszła już za Mortimera. Jego rodzice zmarli, dlatego nie wrócił do Sunset Valley, ale zamieszkał w niewielkim domku w SimLane, gdzie zaczął szukać sobie żony. Nikogo jednak nie znalazł, dlatego zajął się sportem, ale to nic nie dało - zestarzał się i poznał Dinę Kaliente, w której się zakochał. Ta zainteresowała się jego pieniędzmi, jednak on o tym nie wiedział - jak najszybciej ożenił się z nią i wprowadził do jej mieszkania. Po kilku dniach zmarł ze starości. Zapisał wszystko Dinie. Simka pławiła się w luksusie, ale nie długo, ponieważ ona i jej siostra Nina zostały okradzione. Niedługo potem odwiedził ich Komornik.

Ciekawostki

  • W The Sims w jego biografii jest napisane, że właśnie ukończył studia, chociaż jest starszym bratem Belli, która już założyła rodzinę. Prawdopodobnie Bella wybrała krótsze studia lub nie studiowała.
  • Gdy najedziemy na jego nagrobek w domu sióstr to zobaczymy, że ma ciągle nazwisko Kawaler, podobnie zresztą jak Dina.
  • Prawdopodobnie studiował na Uniwersytecie Simowym.
  • W The Sims 2, gdy Dina wyjdzie za mąż za Mortimera Ćwira, Michał będzie nawiedzał Dinę, lecz potem jego urna zostanie rozbita.
  • W pierwszej części The Sims (w wersji polskiej) tłumacze zmienili jego imię na Marek.
  • W plikach The Sims 2 można znaleźć drugiego Michała Kawalera. Różni się ubiorem i osobowością.
  • W The Sims 2 ma niebieskie oczy, chociaż jego rodzice (Wacław, zarówno jak Jokasta) mają brązowe oczy.

Galeria

Rodzina Kawaler
Milton - Hennrieta - Wacław - Jokasta - Michał - Bella