Simspedia

Miecz Zagłady

5123strony na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Legendarny Miecz Zagłady
Miecz.png

Podczas gdy ten zabójczy miecz może zadać otwarte rany najbardziej opancerzonym przeciwnikom, jego przeklęta historia jest wypełniona opowieściami o wielu mistrzach, z których każdego spotkał straszliwy koniec. Ten miecz został ostatecznie stracony do czasu, gdy jego ostatni znany właściciel oszalał. Podobno teraz wędruje wokół świata i szuka człowieka lub zwierzęcia będącego w stanie pokonać go w walce...

The Sims Średniowiecze

Miecz Zagłady – najmocniejszy miecz ze wszystkich występujących w The Sims Średniowiecze. Bardzo trudno go zdobyć, większość próbujących Simów ginie - istnieje nawet legenda że Miecz sam sobie wybiera właściciela. Będzie nim ten, kto pokona wszystkie czyhające niebezpieczeństwa.

Właściwości bojowe, nastrójnik i wygląd

Właściwości bojowe

  • Atak: 9 lub 10 (w zależności od umiejętności kowala)                        
  • Ciężar: 5-0 (w zależności od umiejętności kowala)

Żeby zabić lub pokonać przeciwnika, wystarczy zaledwie kilka ciosów.

Wygląd

MieczZagłady.png

Wygląda jak normalny miecz, z tym że jego rękojeść zdobi czaszka. Wychodzą z niej trzy pary srebrnych "skrzydeł". Klinga miecza jest czarna i otacza ją złowroga, fioletowa mgła.

Nastrójnik

  • Skazana na zagładę (-50): pojawia się podczas każdego korzystania z miecza.

Zdobycie

  1. Aby można było zdobyć miecz, trzeba grać postacią bojową (monarcha, rycerz, szpieg) i zdobyć nią 10 poziom (może być mniejszy, ale istnieje ryzyko pożarcia przez bestię).
  2. Następnie należy skakać wielokrotnie do padołu osądu, aż pojawi się wybór, np. w którą stronę się przetoczyć - wybór dowolny. Przy odrobinie szczęścia Sim otrzyma rękojeść lub klingę.
  3. Po zdobyciu obu części, będzie potrzebny kowal 10 poziomu. Będzie potrzebna księga, z której kowal może nauczyć się sposobu wytworzenia (często można ją znaleźć w lesie lub wiosce, gdzie pewien karzeł próbuje ją sprzedać[1] Należy pamiętać, że czasem potrzeba kilku prób aby zdobyć księgę.)
  4. Następnie należy nakazać kowalowi wykucie miecza. Oprócz rękojeści i klingi, potrzebne będą trzy mitryle, cztery adamanty i cztery kamienie many.

Zobacz także

Przypisy

  1. Nawet w przypadku odmowy, i tak gracz ją otrzyma - jeśli zdecyduje się na zakup, dostanie dodatkową.

Więcej z Fandomu