Legendarny Miecz Zagłady
Miecz.png

Podczas gdy ten zabójczy miecz może zadać otwarte rany najbardziej opancerzonym przeciwnikom, jego przeklęta historia jest wypełniona opowieściami o wielu mistrzach, z których każdego spotkał straszliwy koniec. Ten miecz został ostatecznie stracony do czasu, gdy jego ostatni znany właściciel oszalał. Podobno teraz wędruje wokół świata i szuka człowieka lub zwierzęcia będącego w stanie pokonać go w walce...

The Sims Średniowiecze

Miecz Zagłady – najmocniejszy miecz ze wszystkich występujących w The Sims Średniowiecze. Bardzo trudno go zdobyć, większość próbujących Simów ginie - istnieje nawet legenda że Miecz sam sobie wybiera właściciela. Będzie nim ten, kto pokona wszystkie czyhające niebezpieczeństwa.

Właściwości bojowe, nastrójnik i wygląd

Właściwości bojowe

  • Atak: 9 lub 10 (w zależności od umiejętności kowala)                        
  • Ciężar: 5-0 (w zależności od umiejętności kowala)

Żeby zabić lub pokonać przeciwnika, wystarczy zaledwie kilka ciosów.

Wygląd

MieczZagłady.png

Wygląda jak normalny miecz, z tym że jego rękojeść zdobi czaszka. Wychodzą z niej trzy pary srebrnych "skrzydeł". Klinga miecza jest czarna i otacza ją złowroga, fioletowa mgła.

Nastrójnik

  • Skazana na zagładę (-50): pojawia się podczas każdego korzystania z miecza.

Zdobycie

  1. Aby można było zdobyć miecz, trzeba grać postacią bojową (monarcha, rycerz, szpieg) i zdobyć nią 10 poziom (może być mniejszy, ale istnieje ryzyko pożarcia przez bestię).
  2. Następnie należy skakać wielokrotnie do padołu osądu, aż pojawi się wybór, np. w którą stronę się przetoczyć - wybór dowolny. Przy odrobinie szczęścia Sim otrzyma rękojeść lub klingę.
  3. Po zdobyciu obu części, będzie potrzebny kowal 10 poziomu. Będzie potrzebna księga, z której kowal może nauczyć się sposobu wytworzenia (często można ją znaleźć w lesie lub wiosce, gdzie pewien karzeł próbuje ją sprzedać[1] Należy pamiętać, że czasem potrzeba kilku prób aby zdobyć księgę.)
  4. Następnie należy nakazać kowalowi wykucie miecza. Oprócz rękojeści i klingi, potrzebne będą trzy mitryle, cztery adamanty i cztery kamienie many.

Zobacz także

Przypisy

  1. Nawet w przypadku odmowy, i tak gracz ją otrzyma - jeśli zdecyduje się na zakup, dostanie dodatkową.

Więcej z Fandomu