FANDOM

Mimi LandgraabSimka pojawiająca się w grze The Sims na konsolach PS2, X-Box i GameCube. Jeśli postać gracza jest kobietą, Mimi zgodzi się pożyczyć jej jeden ze swoich domów (który jest bardzo brudny i jest ofiarą niedawnego pożaru). Na tym poziomie gracz musi posprzątać dom oraz naprawić niektóre zepsute sprzęty domowe, a Mimi codziennie przychodzi sprawdzać, jak mu wychodzi. Gdy gracz przejdzie ten poziom ma możliwość poruszania się po własnym domu Mimi.

W The Sims Bustin' Out Mimi Landgraab jest córką miejscowego komornika, Malcolma Landgraaba i Mom Landgraab (którzy rozwiedli się już na samym początku gry) oraz siostrą Dudleya.

Wybór między karierami dla Mimi pozwala na przeniesienie jej.

Dom Mimi jest przyjazny, wesoły, dziewczęcy i różowy. Różni się znacząco od oryginalnych Simów. Gracz mieszka w nim, póki nie otrzyma 2. awansu. Mimi jest wredna bez wyraźnego powodu, kiedy ktoś wprowadzi się do niej po raz pierwszy, może nawet zacząć na niego klnąć.

W The Sims 2, gdy Sim płci męskiej jest na drugim szczeblu kariery kulinarnej, jest ona wymieniona na karcie szansy.

W starym trailerze The Urbz: Sims in the City, może być ona spostrzeżona, choć nie jest obecna w grze, jej włosy są dostępne w Cozmo Street.

W The Sims Social, Mimi pojawia się w playerze.

Ciekawostki

Galeria

Rodzina Landgraab
Kermit - Kitty
Chester - Queenie - Admirał Landgraab
Ireneusz - Danuta - Mirosław II - Mariola
Malcolm - Mom - Malcolm - Hannelore - Mirosław III - Małgorzata
Dudley - Mimi - Mirosław IV - Adrien