FANDOM

TS3Shop Icon

Morgan Claremontdorosły Sim występujący w grze The Sims 3, w mieście do nabycia w Store.

Morgan zamieszkuje Oazę Szczęścia razem ze swoją żoną, Sammi, ich córką Tabbi, oraz teściową Endorą Kravitz. Według biografii rodziny, Morgan przeprowadził się do miasta po podjęciu w nim pracy biznesowej. Nie miał jednak pojęcia, że za jego rodziną przypałęta się tu matka jego żony, z którą to prowadzi zaciętą rywalizację. To co miało być krótką wizytą po narodzinach jego córki, zamieniło się w przedłużony pobyt.

Na początku gry, Morgan pracuje jako twórca raportów, co jest trzecim szczeblem w karierze biznesowej. Ma również rozwinięte umiejętności charyzmy i logiki na poziomie trzecim.

Morgan przyjaźni się z Marianą Matlapin, Yolandą Shaw, Romonem Tannerem i Lennonem Sosa. Jego dalekimi znajomymi są Darren Dreamer i Aya Tanner. Ma dobre, lecz nie najlepsze stosunki ze swoją żoną, a jego córka jest jego dobrą przyjaciółką. Nie lubi swojej teściowej.

SimologiaEdytuj

Ikona Umiejętność Poziom
Charyzma IkonaCharyzma03
Logika IkonaLogika03

Zdjęcie Imię Poziom znajomości
TabbiC Tabbi Claremont Dobra przyjaciółka
MariannaKosmykTheSims3 Mariana Matlapin Przyjaciółka
Yolanda Yolanda Shaw Przyjaciółka
Romon Tanner Romon Tanner Przyjaciel
Lennon Sosa Lennon Sosa Przyjaciel
SammiC Sammi Claremont Żona
Darren Darren Dreamer Daleki znajomy
Aya Tanner Aya Tanner Daleka znajoma
EndoraK Endora Kravitz Nielubiana

CiekawostkiEdytuj

  • Morgan jest najprawdopodobniej parodią Darrina Stephensa, postaci fikcyjnej z amerykańskiego serialu telewizyjnego pt. Ożeniłem się z czarownicą. W serialu tym, Darrin miał bardzo oschłe relacje ze swoją teściową. Morgan odzwierciedla te relacje w grze.