FANDOM

TS3LN Icon

Morrigan Hemlockmłoda dorosła wampirzyca występująca w The Sims 3: Po Zmroku w Bridgeport. Mieszka wraz z córką Belisamą i mężem Woganem. Najbardziej lubi spędzać czas z przyjaciółmi: Elvirą Slayer i Williamem Fangmannem. Jej wrogami są Beau Merrick oraz Jessica Talon. Zanim oczarowała się wdziękiem Wogana, była zwykłym Simem - możliwe, iż to on ją przemienił.

Pracuje we Wschodniej Firmie Przewozowej. Pragnie jak najdalej zajść w karierze przestępczej. Posiada cztery punkty w sporcie i grze na perkusji oraz jeden w logice. Nie zna swojej szwagierki, Brigidy Hemlock, prawdopodobnie dlatego, że jest ona wrogiem męża Morrigan. W jej biografii możemy wyczytać, że stara się wychować Belisamę w tradycji starszego klanu wampirów. Niestety Wogan należy do młodszego klanu, co może doprowadzić do konfliktu tych dwojga Simów. Co ciekawe, Wogan i Morrigan, pomimo tego, że są małżeństwem i urodziło im się dziecko, nie mieli nawet pierwszego pocałunku.

Umiejętności

Ikona Umiejętność Poziom
Logika IkonaLogika01
Perkusja umiejętnośćPerkusja04
Professional Sports career iconSport04

Ciekawostki

  • Nosi imię celtyckiej bogini magii, wojny i zniszczenia.
  • Może być odniesieniem do wiedźmy Morrigan z serii gier EA "Dragon Age". Łączy je m.in. podobny wygląd, takie samo imię i to, że obie są postaciami nadnaturalnymi.

Galeria

Rodzina Hemlock
Morrigan - Wogan - Brigida - Belisama