FANDOM

TS3A Icon TS3FLS Icon TS3F ikona
Motocykl – rodzaj transportu pojawiający się w The Sims 3: Kariera, The Sims 3: Szybka Jazda i The Sims 3: Film. Simowie mogą ulepszyć wydech dowolnego motocykla za 500§. Tuning układu wydechowego nie wpływa w żaden sposób na jazdę, poza cichszą pracą silnika.

The Sims 3

Jednoślady pojawiają się w grze, dochodząc w niektórych rozszerzeniach. Pierwszy z nich pojawił się w dodatku Kariera.

Bestia
Bestia
Gra: The Sims 3: Kariera
Cena: 4200§
Typ: Pojazdy

Bestia

Opis

Gdy Bestia pojawia się na imprezie, nie nosi plakietki z imieniem. Na piknikach nie chwali kucharza. Podczas przyjęć urodzinowych to Bestia zawsze dostaje pierwszy kawałek tortu. Na Bestii nie jedziesz, tylko prosisz ją, by towarzyszyła Ci w drodze.

Bestia – motocykl pojawiający się w grze The Sims 3: Kariera. Przypomina choppera firmy Harley-Davidson. Jest dostępna w trybie kupowania. Nie ma tylnego siedzenia, więc może nią podróżować tylko jeden Sim naraz. Osiąga prędkość 6 jednostek.

Pomimo wymiaru 1x3 nie posiada specjalnego miejsca do parkowania, więc musi być postawiona na miejscu parkingowym dla samochodów.

Jamboree
Jamboree
Gra: The Sims 3: Szybka Jazda
Cena: 4500§
Typ: Pojazdy

Jamboree

Opis

Ruszaj w drogę ze stylem na najgorętszym modelu z ekskluzywnej serii motorów firmy Simota Motor Sports! Ten wspaniały pojazd jest szybki i wesoły. Przyciągnie pełne zazdrości spojrzenia przechodniów, którzy chcieliby być choć odrobinę tak fajni jak Ty! Gdy podróżujesz na Jamboree, zabawa nigdy się nie kończy!

Jamboree – dwukołowiec pojawiający się w akcesoriach Szybka Jazda. Jego wygląd wskazuje na to, że jest to motor wyścigowy lub sportowy. Podróżować na nim może tylko jeden Sim naraz. W jego opisie jest napisane, że osiąga prędkość 6 jednostek jak Bestia, ale w rzeczywistości jego osiągi są wyższe.

Supermotor Obrońcy
Supermotor obroncy
Gra: The Sims 3: Film
Cena: 5000§
Typ: Pojazdy

Supermotor Obrońcy

Opis

Stylowy, szykowny i do tego szybki. To nie jest byle jaki motocykl! Wykorzystujący unikalne wzornictwo oraz silnik ery kosmicznej "Supermotor Obrońcy" gwarantuje, że kiedy tylko zrobi się niebezpiecznie, przybędziesz na miejsce (albo je opuścisz) wyprzedzając wszystkich innych.

Supermotor Obrońcy – motocykl, który pojawia się w The Sims 3: Film. Jest on stworzony w stylu superbohaterów. Podróżować na nim może tylko jeden Sim naraz. Osiąga prędkość równą 6 jednostką. Jest to najdroższy zmotoryzowany jednoślad w grze The Sims 3.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki