Fandom

Simspedia

MySims

4660stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

MySims
MySims
Spin-off serii The Sims
MySims
MySims okładka.jpg
Deweloper(zy) Electronic Arts
Wydawca/y Electronic Arts
Data/y wydania 28 październik 2008 (PC)

21 września 2008 (Wii, NDS)

Wymagania sprzętowe
  • Procesor = Pentium 4,2 GHz
  • Pamięć = 512 MB RAM
  • Dysk = 3 GB
  • Grafika = 128 MB (GeForce FX 5700 lub lepsza)
  • System = Windows XP
Temat muzyczny

MySims – kolejny członek wielkiej, Simowej rodziny, doskonale znany posiadaczom konsol Wii oraz DS, tym razem jednak przygotowany z myślą o graczach pecetowych. Rozgrywka pozostała w klimatach kreskówkowych, jednak z racji przeniesienia jej na komputery osobiste, zyskała nieco w temacie szczegółowości oprawy graficznej jak i rozdzielczości.

My Sims Logo.png

Młodszy brat serii The Sims oferuje praktycznie te same zasady rozgrywki, co „Simowa rodzina”. Tworzymy więc swoje postaci, kształtujemy ich wygląd od stóp do głów, wznosimy miasto, odkrywamy świat i przede wszystkim budujemy więzi międzyludzkie, a raczej "międzysimowe". Naszą kreatywność możemy przelać również na tworzenie unikalnych projektów domów, sklepów, restauracji itp.

Zainteresowania

W grze występuje 6 typów zainteresowań : Urocze (Śliczne), Zabawne, Dziwne, Pilne (Intelektualista), Smaczne i Straszne. Każda esencja w grze jest podporządkowana jednemu z zainteresowań (np. Czerwone Jabłko jest z grupy esencji o zainteresowaniu Smakosz.)

Także Simowie w grze mają swoje upodobania. Każdy Sim wyróżnia sobie 3 zainteresowania czyli kolejno: to co bardzo lubi, to co lubi i to czego nie lubi (np. Poppy bardzo lubi Urocze zainteresowanie, lubi Zabawne i nie przepada za Strasznym). Jeżeli damy dużo prezentów o ulubionym zainteresowaniu Sima, odwdzięczy się prezentem (własny strój lub projekt, zależy od tego, czy Sim ma zadania do wykonania) i na liście kontaktów będzie widać, że jest dla nas najlepszym przyjacielem.

Zainteresowania wpływają także na miasto, np. jeżeli będziemy mieli dużo Dziwnych obiektów w miasteczku to jest większa szansa na niektórych Dziwnych Simów. Natomiast jeżeli osiągniemy 100% jakiegoś zainteresowania do hotelu przyjedzie specjalny Sim. (Oczywiście jego głównym zainteresowaniem jest to którego mieliśmy 100%) Tu jest lista specjalnych Simów:

Online

To właśnie możliwość gry online jest jedną z głównych zalet pecetowego wcielenia MySims – w rozgrywce pojawiają się w pełni modyfikowalne miejsca rozrywki, które sami możemy urządzić, aby następnie zaprosić do nich naszych znajomych. Należy jednak bacznie ich dobierać, ponieważ oni również mogą zostawić swój ślad przykładowo w mozolnie urządzanym przez nas ogrodzie. MySims to stworzona specjalnie z myślą o konsolach Nintendo Wii oraz NDS odsłona niezwykle popularnej serii The Sims, w której zajmujemy się symulacją codziennego ludzkiego życia. Na początku gry mamy możliwość stworzenia naszego Sima. Gra umożliwia nam wpływ na życie mieszkańców i wygląd miasteczka. Postacie w grze wzorowane zostały na bohaterach japońskich produkcji z serii Animal Crossing i Harvest Moon. Podobne zmiany zastosowano w przedstawieniu otoczenia, które jest bardziej kolorowe i mniej realistyczne.

Więcej w Fandom

Losowa wiki