Fandom

Simspedia

Nastrój

5170stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Ten artykuł jest o Simologii. The Sims 2 The Sims 3 The Sims 4

Nastrój – wskaźnik humoru Sima, zależny od jego potrzeb i innych czynników.

The Sims 2

W tej odsłonie gry, na humor Sima wpływają przede wszystkim jego potrzeby oraz pragnienia, które trzeba zaspokajać. Jeśli Sim je zaniedba, będzie w złym nastroju. W takiej sytuacji może on nawet nie chcieć wykonywać naszych poleceń. Spełnianie obaw lub niespełnianie pragnień sprawi, że poziom aspiracji Sima będzie spadał, co w skrajnym przypadku może doprowadzić do załamania nerwowego.

The Sims 3

W trzeciej części gry na nastrój Sima wpływają zarówno potrzeby jak i nastrójniki. Mogą one być pozytywne, neutralne lub negatywne. Gdy Sim ma pozytywne nastrójniki, jego poziom nastroju wzrośnie, a gdy ma negatywne, zmaleje. Poziom nastroju wskazuje pasek obok zdjęcia Sima. Kolory nastrójników mają znaczenie, zielony nastrójnik wpływa pozytywnie na nastrój, niebieski z reguły neutralnie, ale zdarza się, że negatywnie, rzadziej pozytywnie, a czerwony nastrójnik źle wpływa na nastrój Sima. Tak samo jest ze wskaźnikiem nastroju, kiedy jest zielony, Sim ma się dobrze, gdy żółty, trzeba zadbać o niego, natomiast kiedy jest czerwony, nasz Sim jest zaniedbany.

The Sims 4

W tej części nastrój został zastąpiony przez emocje wpływające na życie Sima.

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki