Fandom

Simspedia

Nektar

4646stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Nektar
Wyrabianie nektaru.jpg

Simka wyrabiająca nektar.

The Sims 3: Wymarzone Podróże
Nectar Making skill icon.png

Nektar – produkt charakterystyczny dla Champs Les Sims w The Sims 3: Wymarzone Podróże. Nie wiadomo, czy jest alkoholowy, jednak dzieci nie mogą go spożywać. Dzięki dodatkowi Kariera istnieje możliwość podjęcia pracy jako wytwórca nektaru.

Historia

Jedna z okazji we Francji mówi nam o pewnym wydarzeniu, które miało miejsce około sześć tysięcy lat temu. Wtedy niejaki Admirał Landgraab chciał zdobyć recepturę nekatru od Anastazji Nectaux. Chociaż nie udało mu się, potomkowie kobiety przekazywali sposób wyrabiania nektaru z pokolenia na pokolenie aż do dzisiaj.

Wytwarzanie nektaru

Nektar4.png

Aby rozpocząć przygodę z tworzeniem nektaru, należy wybrać się do Francji. W tamtejszej nektarnii można zakupić wytwarzacz nektaru, który jest niezbędny do tej czynności. Jeżeli chcemy najpierw rozwinąć nasze umiejętności, powinniśmy odwiedzić księgarnię i zdobyć odpowiednie książki. Wydane są one w trzech tomach o różnych stopniach trudności. Do wyrabiania nektaru przydadzą się także zdolności ogrodnicze. Dzięki nim łatwiej zdobędziemy składniki napoju.

Na jakość wyrobu wpływa wiele rzeczy. Najpierw należy ustalić, czy nasz nektar przeznaczony będzie do spożycia czy do sprzedaży. Jeżeli wybierzemy pierwszą opcję, to stawiamy nacisk na jakość owoców i smak, aby jak najbardziej poprawić nastrój Sima. Nektar na sprzedaż prócz doskonałych składników, potrzebuje umiejętności wytwórcy i odpowiednio długiego dojrzewania na stojaku. Im napój jest starszy tym jego wartość jest większa.

Powróćmy jeszcze do smaku nektaru. Każdy owoc posiada swój własny poziom smaku. Najsmaczniejszym, ale także najrzadszym owocem jest owoc życia. Rozpoznając smak owocu, należy kierować się jego unikalnością. Im rzadszy tym smakowitszy - zazwyczaj. Wraz z dodatkiem Po Zmroku pojawia się owoc plazmowy, który może stać się składnikiem naszego wyrobu. Należy jednak uważać, ponieważ zwykły Sim będzie miał nudności po spożyciu takiego trunku. W tym wypadku rzadkość owocu nie ma wpływu na jego smak.

Nastrójniki powiązane z nektarem

Obraz Nazwa nastrójnika Efekt nastrójnika Czas działania Powód Opis w grze Uwagi Gra
Sugar Rush.png Energia cukru +15 4 godziny Wypicie nektaru Odrobina słodyczy i wszystko wydaje się weselsze! Musisz wypić jakikolwiek nektar, aby pojawił się ten nastrójnik.
TS3 Icon.png
Breathtaking Balance.png Fantastyczny finisz +5-30 8 godzin Wypicie dobrego nektaru Ten nektar ma tak bogaty owocowy smak, że to niemal zbyt wiele dla języka. Kiedy Sim wypije smaczny nektar to pojawi się ten nastrójnik.
TS3WA Icon.png
Breathtaking Balance.png Bogata Złożoność +5-30 8 godzin Wypicie dobrego nektaru Ten nektar ma tak bogaty owocowy smak, że to niemal zbyt wiele dla języka. Kiedy Sim wypije smaczny nektar to pojawi się ten nastrójnik.
TS3WA Icon.png
Breathtaking Balance.png Idealna Równowaga +5-30 8 godzin Wypicie dobrego nektaru Ten nektar ma tak bogaty owocowy smak, że to niemal zbyt wiele dla języka. Kiedy Sim wypije smaczny nektar to pojawi się ten nastrójnik.
TS3WA Icon.png
Breathtaking Balance.png Oszałamiający Aromat +5-30 8 godzin Wypicie dobrego nektaru Ten nektar ma tak bogaty owocowy smak, że to niemal zbyt wiele dla języka. Kiedy Sim wypije smaczny nektar to pojawi się ten nastrójnik.
TS3WA Icon.png
Fuel.jpg Okropny Aromat -5-30 8 godzin Wypicie niedobrego nektaru Gdy nektar smakuje tak podle, lepiej zostawić go w butelce! Kiedy Sim wypije niedobry nektar to pojawi się ten nastrójnik.
TS3WA Icon.png
Full of life.png Pełny życia +50 8 godzin Wypicie nektaru z owocem życia Nie ma rzeczy, która równa się z poczuciem bycia młody i pełnym życia! Aby pojawił się ten nastrójnik, należy wypić nektar z owocem życia w składzie.
TS3WA Icon.png
Nauseous.png Ma nudności -25 2 godziny Wypicie okropnego nektaru (Imię Sima) nie czuje się najlepiej. Lepiej trzymaj tego Sima w pobliżu łazienki. Nektar musi zawierać owoc plazmowy, aby u nie-wampira pojawił się ten nastrójnik.
TS3 Icon.png

Nektarnia

Nektarnia w Champs Les Sims
NektarniaChamp.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 458485 §
Rozmiar: 64x64
Otoczenie: Champs Les Sims

Typ parceli publicznej wprowadzony w The Sims 3: Wymarzone Podróże. Nektarnia jest odpowiednikiem winnicy, a na jej terenie możemy robić wiele rzeczy związanych z wyrobem nektaru. Jedyną nektarnią jest ta w Champs Les Sims.

Nektarnia w Champs Les Sims

Jest to jedno z najbardziej rozpoznawalnych miejsc w mieście. Na pierwszym piętrze znajduje się sklep z nektarem, przytulny salon z kominkiem oraz dwie maszyny do wyrobu nektaru. Drugie piętro przypomina pensjonat. Są tu trzy sypialnie i dwie łazienki. W piwnicach znajdziemy wiele stojaków z nektarem, stoliki i bar. Jednak podziemia skrywają więcej tajemnic, które musicie odkryć sami. Na zewnątrz budynku rośnie wiele pnączy winnych i drzewek owocowych. Mogą one posłużyć jako składnik naszych produktów.

Ciekawostki

  • Bardzo rzadko w grobowcach można znaleźć nektar wart sto tysięcy simoleonów.

Galeria

Jedzenie
Ambrozja - Nektar - Jabłko - Karton mleka - Pizza - Sok plazmowy - Drzewo Prosperity

- Ciasto - Jogurt - Hot dog - Lody - Zatrute jabłko

Więcej w Fandom

Losowa wiki