FANDOM

Nick Alto
Whip
Nick Alto
Imię Nick Alto
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Dorosły
Rasa IkonkaSim Sim
Edukacja i praca
Kariera
Business career icon Wiceprezes
Rodzina
Rodzeństwo Bert Alto Brat
Partner Vita Alto Małżeństwo
Stan cywilny Żonaty
Dziecko Holly Alto Córka
Osobowość
Cechy
Cecha pracoholik Pracoholik
Cecha rodzinny Rodzinny
Cecha boi się wody Boi się wody
Cecha ambitny Ambitny
Cecha złośliwy Złośliwy
Pragnienie życiowe Lifetime criminal evil Cesarz zła
Ulubione
Favorites music classical Klasyczna
Favorites food ratatouille Gulasz warzywny
Favorites color red Czerwony
Wygląd
Kolor włosów Haircolor5-TS3 Czarne
Kolor oczu Eye-blue Niebieskie
Kolor skóry Light skin-TS3 Jasna
Sylwetka Fat Gruby
Inne informacje
Gra TS3 IconThe Sims 3
Dostępność Aktywny
Otoczenie Sunset Valley
TS3 Icon

Nick AltoSim pojawiający się w The Sims 3 w Sunset Valley.

Opis

Wpływowy biznesmen, Sim zły i przebiegły, mąż Vity i ojciec Holly Alto, największy wróg rodziny Landgraabów. Nieoficjalnie jest właścicielem większości obiektów publicznych w Sunset Valley. Najprawdopodobniej jest bratem Berta, który mieszka w Hidden Springs, nie ma go jednak na drzewie genealogicznym Nicka. Może być również spokrewniony z założycielem Bridgeport - Ebenezerem Alto.

Nick jest osobą złą, która dąży jedynie do bogactwa i władzy. Choć pracuje w biznesie, pragnie zostać szefem mafii, która zapewne współpracowałaby z przywódczynią Sunset Valley w postaci jego żony. Prawdopodobnie jednak plany pokrzyżowali Landgraabowie.

Nick to potężny mężczyzna o ciemnobrązowych, lekko już siwych włosach. Zazwyczaj ubrany jest w szary garnitur. Swym wyglądem przypomina członka mafii.

Nick zdobył gdzieś fortunę, po czym wraz z żoną i córką przybył do Sunset Valley jakiś czas przed akcją gry The Sims 3. Udało mu się zdobyć wysokie stanowisko w karierze biznesowej, zaś dzięki szemranym interesom wszedł nieoficjalnie w posiadanie większości miejsc publicznych w mieście. Altowie wdali się w konflikt z bogatą i wpływową rodziną Landgraabów, którzy sfinansowali kiedyś budowę Sunset Valley. Nie są znane dalsze losy Altów, jednak prawdopodobnie ponieśli oni klęskę. Nick zapewne zmarł lub został wypędzony z miasta. Najprawdopodobniej rodzina Alto wyprowadziła się z Sunset Valley, gdyż postanowili zacząć nowe życie.

Biografia

(Potrzebne zainstalowane The Sims 3: Pokolenia) To bezwzględny biznesmen. Nick Alto, razem ze swoją żoną, doprowadza swoimi knowaniami do zguby niemal wszystkich, których spotyka.

Galeria

Rodzina Alto
Nick - Vita - Holly - Bert - Eleanor - Trenton - Jareth - Griffin
Alfonso - Lopita - Ashley - Ebenezer