FANDOM

TS3 Icon

Nick AltoSim pojawiający się w The Sims 3 w Sunset Valley.

Opis

Wpływowy biznesmen, Sim zły i przebiegły, mąż Vity i ojciec Holly Alto, największy wróg rodziny Landgraabów. Nieoficjalnie jest właścicielem większości obiektów publicznych w Sunset Valley. Najprawdopodobniej jest bratem Berta, który mieszka w Hidden Springs, nie ma go jednak na drzewie genealogicznym Nicka. Może być również spokrewniony z założycielem Bridgeport - Ebenezerem Alto.

Nick jest osobą złą, która dąży jedynie do bogactwa i władzy. Choć pracuje w biznesie, pragnie zostać szefem mafii, która zapewne współpracowałaby z przywódczynią Sunset Valley w postaci jego żony. Prawdopodobnie jednak plany pokrzyżowali Landgraabowie.

Nick to potężny mężczyzna o ciemnobrązowych, lekko już siwych włosach. Zazwyczaj ubrany jest w szary garnitur. Swym wyglądem przypomina członka mafii.

Nick zdobył gdzieś fortunę, po czym wraz z żoną i córką przybył do Sunset Valley jakiś czas przed akcją gry The Sims 3. Udało mu się zdobyć wysokie stanowisko w karierze biznesowej, zaś dzięki szemranym interesom wszedł nieoficjalnie w posiadanie większości miejsc publicznych w mieście. Altowie wdali się w konflikt z bogatą i wpływową rodziną Landgraabów, którzy sfinansowali kiedyś budowę Sunset Valley. Nie są znane dalsze losy Altów, jednak prawdopodobnie ponieśli oni klęskę. Nick zapewne zmarł lub został wypędzony z miasta. Najprawdopodobniej rodzina Alto wyprowadziła się z Sunset Valley, gdyż postanowili zacząć nowe życie.

Biografia

(Potrzebne zainstalowane The Sims 3: Pokolenia) To bezwzględny biznesmen. Nick Alto, razem ze swoją żoną, doprowadza swoimi knowaniami do zguby niemal wszystkich, których spotyka.

Galeria

Rodzina Alto
Nick - Vita - Holly - Bert - Eleanor - Trenton - Jareth - Griffin
Alfonso - Lopita - Ashley - Ebenezer