Fandom

Simspedia

Nienarodzone dziecko

4656stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja6 Udostępnij

Baby.jpg

Niemowlę w The Sims 2

Ten artykuł jest o Simologii. The Sims 2 The Sims 3

W drugiej i trzeciej części The Sims istnieje kilka rodzin, w których kiedy rozpoczynamy grę, dana Simka jest już w ciąży. Jest to najczęściej uwarunkowane fabularnie. W The Sims 2 takie dziecko pojawia się w rodzinie Biedak. Jest ono potomkiem Balbiny i jej zmarłego męża Sławomira (prawie zawsze rodzi się chłopiec). Wybór imienia zależy już od gracza. Drugą taką rodziną są bracia Dziwak, gdzie Paskal Dziwak jest zapłodniony przez obcych, przez co możemy spodziewać się zielonego potomka. Dodatkowo jeśli wykonamy sugestię fabuły, aby Waldemarowi pozwolić oglądać nocne niebo przez teleskop, zostanie on porwany przez kosmitów (stanie się tak na pewno, gdyż jest to jeden z niewielu elementów gry uwarunkowanych fabułą). Dzięki temu możemy spodziewać się kolejnego kosmicznego dziecka. Simką w ciąży jest również Samanta Otomana z wielodzietnej i wielopokoleniowej rodziny ze skrzyni Simów. W owym przypadku zawsze na świat przychodzą bliźnięta jedno- lub różnopłciowe. W The Sims 3 występują dwie Simki w ciąży: Claire Ursine i Justine Keaton. W przypadku samotnej Claire zazwyczaj rodzi się dziewczynka, a ojcem dziecka jest Jared Frio. Rodzinie Keatonów natomiast zazwyczaj przychodzi na świat chłopiec, ojcem jest mąż Justine, Marty. Jak na razie Appaloosa Plains to miasto gdzie jest najwięcej rodzin z nienarodzonymi dziećmi. Ten rekord został wyrównany przez Oazę Szczęścia.

W nowym mieście dochodzącym w The Sims 3: Rajska Wyspa, Isla Paradiso, również pojawia się kilka Simek w ciąży, np. Honey Hamada.

Więcej w Fandom

Losowa wiki