FANDOM

Baby

Niemowlę w The Sims 2

Create a Sim The Sims 2 Icon TS3 Icon TS4MŻ - ikona

W drugiej i trzeciej części The Sims istnieje kilka rodzin, w których kiedy rozpoczynamy grę, dana Simka jest już w ciąży. Jest to najczęściej uwarunkowane fabularnie. Poniżej znajduje się lista nienarodzonych dzieci w serii The Sims.

Z racji, że takie dzieci są nazywane przez gracza, imię nie może zostać podane, dlatego są one identyfikowane według nazwisk.

The Sims 2

Biedak

Zobacz także: Nienarodzone dziecko Biedak

Jedyne nienarodzone dziecko pojawiające się w Miłowie. W ciąży z nim jest wdowa, Balbina Biedak. Zaobserwowano, że na ogół rodzi się chłopiec, szanse na urodzenie się dziewczynki są dużo mniejsze.

Dziwak

Zobacz także: Tycho Dziwak

Drugie nienarodzone dziecko pojawia się w Dziwnowie. Co ciekawsze, jest ono kosmitą i urodzi je mężczyzna, Paskal Dziwak - został on porwany i zapłodniony przez kosmitów.

Dziecko to pojawia się też w The Sims 2 na PlayStation Portable. Tutaj jest już jednak narodzone i nazywa się Tycho. Zostaje on porwany przez Waldemara Dziwaka wraz z Nerwusem Jakimś, celem przeprowadzenia na nich eksperymentów.

Pomimo ustalonej płci w tej grze, w wersji na PC rodzi się czasem dziewczynka.

The Sims 3

W trzeciej części gry, dzieci mogą urodzić się kiedy gracz nie steruje ich rodzicami. W takim przypadku to gra wybierze dla nowo narodzonego dziecka imię i cechy.

Keaton

Zazwyczaj rodzi się chłopiec, ale może się urodzić dziewczynka, zostaje tylko kwestia imienia, cech i ulubionych. Jeśli będziesz grać rodziną Keatonów, to Ty będziesz mógł wybrać, ale jeśli nie, to gra wybierze za ciebie. Po narodzinach, dziecko będzie miało ukrytą cechę Potrafi zatrzymać włamywacza (jego matka jest policjantką).

Ursine

W Sunset Valley pojawia się kolejne nienarodzone dziecko, w ciąży z nim jest Claire Ursine, a jego ojcem jest Jared Frio; jego rodzice nie są już parą.

Dziecko to ma ukrytą cechę, Włamywacz, po swojej matce, która pracuje w karierze kryminalnej. Z obserwacji graczy wynika, że na ogół rodzi się dziewczynka.

Lancaster

W rodzinie Lancaster pojawia się dwójka nienarodzonych dzieci: z pierwszym w ciąży jest Lola Lancaster, a z drugim Lina. Simki te zamieszkują Oazę Szczęścia, dostępną w Store.

Salas

Dziecko to pojawia się w otoczeniu dostępnym w The Sims 3 Store, Północnej Grocie. W ciąży z nim jest duch, Tatiana Salas. Tak jak jego matki, jego przyczyną śmierci jest porażenie prądem. Urodzi się jako duch.

Cassat

Dziecko Samanthy Cassat i Davida Morgana, pojawia się w Roaring Heights dostępnym w Store. Co ciekawsze, jego rodzice oznaczeni są jedynie jako przyjaciele.

Jones-Brown

Dziecko to urodzi się w Twinbrook, mieście dostępnym w The Sims 3: Kariera, jako potomek Jenni Jones-Brown i Goodwina Gode.

Blanco

Z tym dzieckiem w ciąży jest Juanita Blanco, zamieszkująca Appaloosa Plains - miasto dostępne w dodatku Zwierzaki. Jego ojcem okazuje się być Barrington Diamond.

Pelly

Dziecko to zostanie urodzone przez Imogen Pelly, która tak jak Juanita Blanco zamieszkuje Appaloosa Plains. Jego ojcem jest Booker Singleton.

MacDuff

Dziecko to urodzi mieszkanka miasta Moonlight Falls dostępnego w The Sims 3: Nie z tego świata, Joanie MacDuff, jego ojcem jest Flint MacDuff. Dziecko to na ogół rodzi się czarownikiem, rzadziej zwykłym Simem.

Collins

Dziecko to urodzi Rosemarie Collins zamieszkująca Isla Paradiso, otoczenie z The Sims 3: Rajska Wyspa. Na ogół rodzi się dziewczynka.

Hernandez

Dziecko to urodzi Florita Hernandez, a jego ojcem jest Alfonso Alto. Zamieszkują oni Isla Paradiso.

Hudson

Pierwsze dziecko Kinslee i Ariela Hudson. Nie wiadomo o nim zbyt wiele, może być chłopcem lub dziewczynką, tak jak inne nienarodzone dzieci.

Dla listy nienarodzonych dzieci na angielskiej stronie, zobacz kategorię z nienarodzonymi Simami.

The Sims 4

Bheeda

W The Sims 4: Miejskie życie występuje rodzina Bheeda. Pochodząca z niej Jesminder jest w drugim trymetrze ciąży.