Fandom

Simspedia

Niewydane otoczenia

4647stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Niewydane otoczenia
Riverside.jpg

Riverside, najpopularniejsze niewydane otoczenie.

The Sims 2 The Sims 3 Ten artykuł jest o otoczeniu.

Niewydane otoczenia – jak sama nazwa wskazuje. Zostały one stworzone do wersji BETA gier z serii The Sims. Żadne z nich nigdy nie zostało udostępnione graczom.
W przypadku The Sims 2 można wyróżnić Riverside, Waterside i Sedonę. Dwa pierwsze można było oglądać na pokazach gry; Sedonę natomiast znajdziemy w plikach gry.
Do The Sims 3 stworzono dwie wersje Sunset Valley; jednak w wyniku zwłoki wobec daty premiery zostało wydane tylko jedno, z ulepszeniami; drugą wersję można jednak znaleźć uszkodzoną w plikach gry.

The Sims 2

Riverside

Według oryginalnego pomysłu, Riverside miało znajdować się w podstawowej wersji The Sims 2, jednak w wyniku opóźnień nie zostało ono wydane. Nie są znane rodziny, które mieszkały w tym mieście - możliwe, iż nie było ich wcale - jednak w niektórych trailerach pojawiali się Simowie, którzy mogli Riverside zamieszkiwać.

Warto zauważyć, że opis Riverside pojawia się w aktach menedżera okolic, jednak nie znajdziemy tam tekstu - w przeciwieństwie do niżej opisanego Waterside. Można też zauważyć, że Riverside - tak jak Miłowo - znajduje się nad rzeką i leży w podobnym miejscu, dlatego niektórzy twierdzą, że Riverside to pierwowzór Miłowa - usunięto część ewentualnych rodzin oraz miejsc, po czym wprowadzono kilka zmian, przemianowano na Miłowo i umieszczono w grze, jednak oryginalna wersja nigdy nie została udostępniona.

Riverside zostało odtworzone przez Thsms204 (link), projekt odtworzenia został zamknięty w styczniu 2010 roku.

Ciekawostki

Lot nad Riverside00:30

Lot nad Riverside

  • Oglądając zdjęcia Riverside, możemy zobaczyć oryginalne menu - różni się przycisk Trybu Życia / Skrzyni Rodzin (są przedstawione postacie Simów od małego dziecka do emeryta), a zamiast wyboru dekoracji jest przycisk wyjścia. Poza tym, nie ma trybu biografii.
  • Można zauważyć garaże - wynika z tego, że samochody miały być w podstawowej wersji gry, a nie w dodatku Nocne życie.
  • Riverside to nazwa miasta, które miało wystąpić w niewydanej grze SimsVille.

Waterside

Waterside (1).jpg

Waterside było drugim projektem po Riverside jako otoczenie do The Sims 2. Podobnie jak pierwsze miasto, Waterside miało być pierwotnym Miłowem, lub Weroną. Jest miastem używanym w testowej wersji, stworzonym przez Tima LaTourneau. Waterside miało pierwotnie być dołączone do The Sims 2, jednak z powodu wielu zmian je usunięto - tak jak Riverside. To właśnie Waterside było pokazywane podczas przedpremierowych pokazów i to je widzimy podczas ładowania gry.

W domach widywano też różnych Simów, w tym Dinę (podobną do Diny Kaliente), Laurę i Tinę (wszystkie były dziewczynami Dona Baxtera). Wiadomo, że były rodziny Virginia, Baxters i wielu krewnych tejże rodziny.

Dziwne jest, że opis Waterside pozostał w aktach menedżera okolicy. Po Waterside pozostało także kilka części, które można znaleźć w lot5s i folderze z domami. Jego opis widać także w wyborze okolic, w prawym górnym rogu.

Projekt odtworzenia Waterside został przeprowadzony przez GPKman.

Ciekawostka: Riverside znaczy brzeg rzeki, a Waterside brzeg - ich nazwy mają podobne znaczenie.

Sedona

Dzielnica Sedona jest wymieniona w Menedżerze Okolic, jednak nie ma tam żadnego konkretnego pliku tekstowego, a miasto nie pojawiło w żadnej zapowiedzi. Prawdopodobnie Sedona związana jest z szablonem o tej samej nazwie, który został jednak użyty do Dziwnowa.

Ciekawostki:
  • Jeżeli stworzy się nowe otoczenie właśnie z tej mapy, bardzo często uruchamia się sekwencja filmowa podobna do tej z Miłowa.
  • To otoczenie może być nawiązaniem do miasta o tej samej nazwie w Stanach Zjednoczonych (stan Arizona). Sedona z USA także ma pustynny klimat, a poza tym mieszkańcy rzekomo często widzą UFO, niektórzy nawet wskazują na istoty pozaziemskie, w Dziwnowie natomiast jest rozbity statek kosmiczny i zamieszkują w nim kosmici.

Istnieją spekulacje, że Riverside i Waterside były pierwowzorem Miłowa i Werony, a Sedona - Dziwnowa.

The Sims 3

Sunset Valley

Chociaż Sunset Valley zostało umieszczone w grze, zostały stworzone także dwie wersje, których nigdy nie wydano. Pierwsza wersja została stworzona w marcu 2008 roku, jednak została przerobiona, w wyniku czego doszło do jej uszkodzenia. Po tym, w lutym 2009 roku stworzono drugą wersję, jednak zaszło opóźnienie. W związku z tym, Electronic Arts przerobiło trochę okolicę tak, aby zdążyć przed datą premiery i wtedy ją wydało. Druga wersja pozostaje uszkodzona w plikach gry, gdzie wciąż można ją znaleźć.

The Sims 4

Moonlight Shadows

Moonlihght Shadows to miasto, które nie było wspominane na osi czasu The Sims 4. Nikt o nim nie mówił, ale w plikach gry możemy znaleźć kod dotyczący tej lokalizacji. Nazwa pliku z tym otoczeniem to GP04_Vamp_World_MoonlightShadows, w rozszerzeniu Game Pack 04_Vampire_Moonlight Shadows, co oznacza Pakiet rozgrywki nr 04_Wampiry_Północne cienie. Dzięki tym informacjom możemy stwierdzić, iż Moonlight Shadows pojawi się w czwartym pakiecie rozgrywki, ale to, czego on będzie dotyczył oraz pojawienie się tej lokacji nie jest w stu procentach pewne[1].

  1. Źródło: http://sims.arhn.eu/2016/06/13/wampiry-jako-pakiet/

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Niewydane otoczenia

Więcej w Fandom

Losowa wiki