Fandom

Simspedia

Nikczemny Szarlatan

4647stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Nikczemny Szarlatan
The Sims 2 Bon Voyage Logo.png
Nikczemny Szarlatan.png
Imię Nikczemny Szarlatan
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Dorosły.png
Rasa IkonkaSim.png Sim
Wygląd
Kolor skóry Skin-light.png Jasna
Sylwetka Thin Chudy
Inne informacje
Gra The Sims 2 Bon Voyage Icon.pngThe Sims 2: Podróże
Dostępność NPC
The Sims 2: Podróże

Nikczemny Szarlatan (ang. Unsavory Charlatan) – Sim NPC, który kradnie pieniądze naszym Simom. Występuje w The Sims 2: Podróże. Pojawia się na parcelach publicznych i mieszkalnych.
Gdy na parceli jest Nikczemny Szarlatan i Pani Zadecka to Szarlatan zacznie dla niej śpiewać, jednak ona będzie go za to bić torebką.

Gdy Nikczemny trafi na jakiegoś Sima, najpierw go zagaduje, a następnie bierze pieniądze z jego portfela i głaszcze go po głowie. Po tym można zadzwonić na policję i to zgłosić. Policja nie przyjedzie ale zostawi komunikat, w którym będzie napisane: No nie, znowu on!  Rozstawimy blokady na drogach i złapiemy tego szczura! Dziękuję za zgłoszenie! Pieniądze można odzyskać jeśli wygra się z nim walkę na pięści lub grę losową.

Nikczemny Szarlatan jest ubrany w garnitur. Nosi kapelusz oraz monokl. Ma brodę i długie, podkręcone wąsy.

Ciekawostki

  • Przed kradzieżą nie można z nim wykonać żadnej interakcji (wyjątek - w otoczeniach wakacyjnych można go zapytać Co tu jest ciekawego).
  • Jego wygląd i zachowanie mogą sugerować, że oparty jest na postaci fikcyjnego, francuskiego złodzieja - Arsene'a Lupina.
  • Można uniknąć kradzieży poprzez usunięcie interakcji Wita mnie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki