FANDOM

The Sims 3: Zwierzaki

Ośrodek jeździecki – typ króliczej nory pojawiający się w The Sims 3: Zwierzaki. Ośrodki jeździeckie to miejsca, w których możemy rozwinąć nasze umiejętności jeżdziectwa. Oferują nam one wystąpienie w zawodach skoków, biegów lub biegów na przełaj. Jeśli zajmiemy w nich pierwsze miejsce, otrzymamy trofeum - brązowe za turniej dla początkujących, srebrne za truniej zaawansowany, a złote za turniej międzynarodowy. W ośrodkach jeździeckich nasi Simowie mogą nabyć konie lub sprzedać posiadane przez nich okazy. Mogą także reprodukować klacze i ogiery.

Ośrodki jeździeckie w The Sims 3

Międzynarodowy Ośrodek Jeździecki JRA
OJAppaloosa.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 24590 §
Rozmiar: 60x60
Otoczenie: Appaloosa Plains

Appaloosa Plains

Międzynarodowy Ośrodek Jeździecki JRA

Jedyny ośrodek jeździecki umieszczony od początku w otoczeniu. Jest to dużych rozmiarów budowla zbudowana z drewna. Ulokowano ją w dolinie, nieopodal stadniny dla koni. Wokół budynku znajdziemy liczne fontanny oraz wiele przedmiotów przeznaczonych dla koni, między innymi boksy i snopy siana. Znajduje się także w Moonlight Falls.

Ośrodek Jeździecki Małego Kucyka
OJMAppa.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 4105 §
Rozmiar: 40x40

Kosz parceli publicznych

Ośrodek Jeździecki Małego Kucyka

Mniejszy z dwóch udostępnionych graczom ośrodków. Wyglądem przypomina wcześniej poznaną parcelę tego typu. Również jest zbudowany z drewna, a na szczycie budowli umieszczono wiatrowskaz z kogutem. Na parceli nie znajduje się nic prócz dwóch poideł oraz płotu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki