Fandom

Simspedia

Ośrodek naukowy

5073strony na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Sims 3 The Sims 4: Witaj w Pracy

Ośrodek naukowy – typ króliczej nory pojawiający się w trzeciej części gry. Znajdziemy go w każdym otoczeniu. Jest to miejsce, w którym możemy rozpocząć karierę naukową lub podjąć kurs ogrodnictwa i logiki. Laboratoria zapewniają dużo rozrywki. Są otwarte dla zwiedzających oraz dla sprzedających swoje zdobycze, między innymi owady czy zjawy. Naukowcy w instytutach prowadzą bardzo skomplikowane doświadczenia. Pracują oni między innymi nad ożywianiem Simów. Mówi o tym jedna z okazji. Niestety eksperyment zawsze się nie powodzi. Ośrodek naukowy pojawia się również w The Sims 4: Witaj w Pracy jako otwarte miejsce pracy naukowca.

Instytuty naukowe w The Sims 3

Sunset Valley oraz Hidden Springs

Ośrodek naukowy korporacji Landgraaba
OśrodekHS.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 34245 §
Rozmiar: 64x64
Otoczenie: Sunset Valley i Hidden Springs

Ośrodek naukowy korporacji Landgraaba

Domyślne laboratorium stworzone przez twórców. W Sunset Valley znajdziemy go w pewnej odległości od centrum. Obok budynku zbudowano dużą szklaną kopułę. Wewntąrz umieszczono rośliny poddane badaniom. Za ośrodkiem można łowić ryby lub zebrać warzywa z upraw. Hidden Springs nie posiada tak rozbudowanego instytutu. Nie wzniesiono tu żadnej kopuły, ani nie posadzono warzyw. Ulokowano go naprzeciwko stadionu. Prawdopodobnym założycielem obu ośrodków jest ktoś z rodu Landgraabów.

Riverview

Ośrodek naukowy Gleby i Wody
Soil and Water Research Facility.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Rozmiar: 35x20
Otoczenie: Riverview

Ośrodek naukowy Gleby i Wody

Z zewnątrz wygląda na zadbany i nowoczesny budynek, chociaż położony jest na wsi. Możliwe, że główny temat, którym zajmuje się ten instytut to woda i sole. Wskazuje na to nazwa oraz położenie blisko rzeki w Riverview. Przy brzegu tejże rzeki występuje robo-ryba, rzadka odmiana charakterystyczna dla ośrodków naukowych.

Twinbrook

Przemysłowy Ośrodek Naukowy
OśrodekTwin.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 5816 §
Rozmiar: 40x24
Otoczenie: Twinbrook

====Przemysłowy Ośrodek Naukowy==== Parcelę ulokowano w przemysłowej części miasta, nieopodal starych torów i magazynów. Przypomina ośrodek naukowy w Riverview. Jak sama nazwa wskazuje zajmuje się on nauką w takich dziedzinach jak ekonomia. Wygląda dość staro, dlatego możemy przypuszczać, że jest to jeden z pierwszych wybudowanych budynków w Twinbrook. Niedaleko ośrodka znajdziemy rury wylewające odpady do zatoki. Prawdopodobnie są to pozostałości po eksperymentach w instytucie.

Bridgeport

Morski Ośrodek Naukowy
OśrodekBri.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 34984 §
Rozmiar: 64x39
Otoczenie: Bridgeport

Morski Ośrodek Naukowy

Ośrodek naukowy w Bridgeport ma inny charakter niż poznane wcześniej budynki. Zajmuje się on zapewne oceanologią i tematami pokrewnymi. Świadczy o tym położenie instytutu nad wodą i ogromny symbol delfina nad wejściem. Wewnątrz rzuca się w oczy duży szkielet jakiegoś morskiego zwierzęcia. Obok obiektu zbudowano basen wypełniony zieloną wodą. Simowie mają możliwość zażycia kąpieli w zbiorniku. Nie występują po tym żadne efekty uboczne.

Księżycowe Jeziora

Laboratorium w Księżycowych Jeziorach
The Perigee.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Otoczenie: Księżycowe Jeziora

Laboratorium w Księżycowych Jeziorach

Symbol całego otoczenia. Właśnie to miejsce jest źródłem sukcesu Księżycowych Jezior. Zbudowano go na szczątkach rozbitego statku kosmicznego. Dzisiaj znajdziemy go w samym sercu miasta. Konstrukcja budynku jest bardzo nowoczesna. Opis miasta mówi o dużej liczbie zatrudnionych osób w ośrodku oraz o wysokiej renomie tego miejsca.

Appaloosa Plains

Szpital i Ośrodek Naukowy Wolfsona
SzpitalAppa.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 52139 §
Rozmiar: 48x62
Otoczenie: Appaloosa Plains

====Szpital i Ośrodek Naukowy Wolfsona==== Całkowicie różni się od dotychczas poznanych parceli. Przypomina bardziej uniwersytet niż ośrodek naukowy. Jako pierwszy łączy się ze szpitalem. W środku został ulokowany zabytkowy dziedziniec, do którego można wejść bocznym wejściem. Budynek znajdziemy naprzeciwko sklepu spożywczego i kawiarenki.

Dolina Smoków

Ośrodek Mitów, Legend, Bajd i Faktów
OśrodekNaukowyDS.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 6473 §
Rozmiar: 30x30
Otoczenie: Dolina Smoków

Ośrodek Mitów, Legend, Bajd i Faktów

Położony jest na ulicy Zagajnik Wiązów 40, w Dolinie Smoków. Ośrodek, sam w sobie jest mały i zbudowany z jasnego kamienia. Wokół niego znajduje się wiele kwiatów i krzewów, a także dwa małe stawy z fontannami.

Oaza Szczęścia

Laboratoria Testowe Strefa-52
OśrodekNOS.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 11387 §
Rozmiar: 40x40
Otoczenie: Oaza Szczęścia

Laboratoria Testowe Strefa-52

Położony jest bardzo daleko od centrum miasta, obok siedziby miejscowej szajki przestępców. Na terenie parceli znajduje się budynek ośrodka podobny do wcześniej poznanych, zbiornik z zieloną wodą oraz tylko jedna, osamotniona palma.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki