FANDOM

Os1
Oaza Zdrój
Otoczenie · Zawarte w: TS4 EraIcon
Oaza Zdrój
TS4 Logo
Oasis Springs mapa
Oaza osadzona w surowym, pięknym otoczeniu pustyni. To siedlisko eklektycznej kultury otaczają niezliczone, niebotyczne palmy, a nieprawdopodobnie bogaty krajobraz użycza jej żywych kolorów. Oaza Zdrój zapewnia odprężające schronienie przed słońcem każdemu podróżnikowi, który odkryje to miejsce.
Nazwa Oaza Zdrój
Gra TS4 Icon The Sims 4
TS4 EraIcon Moved In
Oaza zdrój icon
Oaza Zdrój (ang. Oasis Springs) – miasto wprowadzone w The Sims 4.[1]

Otoczenie, które podobnie jak Wierzbowa Zatoczka położone jest na przedmieściach i nie ma dostępu do morza. Spalona czerwona ziemia, skalisty krajobraz i pustynna roślinność przypominają jeden z najbardziej charakterystycznych stanów USA - Arizonę.

Okolica jest podzielona na 6 sektorów, a podczas przemieszczania się do nich czeka nas ok. 10 sekund ekranu ładowania.
Okolica zawiera 16 parcel mieszkalnych co czyni ją nieco mniejszą od średniej z okolic z The Sims 2 (22, 9 i 22 odpowiednio) oraz dużo mniejszą od Sunset Valley (42).

W Parku Oazy Zdrój i na tyłach Bogatej Dzielnicy można odnaleźć Zapomnianą Jaskinię. Aby się do niej dostać, trzeba posiadać 10 poziom majsterkowania. W owej jaskini można odnaleźć dwie lilie, ziemniaki, cebulę, cztery skałki oraz trzy miejsca do łowienia. W formie dekoracji, są porozrzucane tam pudełka, a na ścianach są kryształy, a niektóre z nich przypominają kosmiczne skały.

Mieszkańcy

§228,639

Malcolm Landgraab, Geoffrey Landgraab, Nancy Landgraab

Landgraabowie sprawiają wrażenie idealnej rodziny – są bogaci, dobrze wychowani, błyskotliwi. Ale Nancy i Geoffrey coś ukrywają. Czy sekrety ich rozdzielą, czy nadal będą budowali bogatą dynastię?

§147,835

Katrina Caliente, Dina Caliente, Nina Caliente, Don Lothario

To już nie jest dom tylko dla kobiet, odkąd matka rodu Kaliente, Katrina, sprowadziła do niego swojego kochasia i naciągacza, Dona. A skoro w domu są trzy atrakcyjne panie o ognistym temperamencie, czy Don pozostanie wierny, czy też wda się w romans z kolejną Kaliente?

§3,950

Johnny Zest

Johnny Zest ma dziwny pseudonim sceniczny i misję, ale chyba brakuje mu talentu... Wydziedziczony przez Landgraabów za to, że rzucił szkołę, Johnny chce samodzielnie zdobyć sławę i fortunę jako satyryk.

§14,000

Zoe Patel, J III Huntington, Gavin Richards, Mitchell Kalani

Ta rodzina sprawia wrażenie, jakby wyszła prosto z serialu telewizyjnego. Jakie niesamowite przygody przeżyją w tym tygodniu wesoła Zoe, wyluzowany Mitchell, zarozumiały bawidamek J oraz intelektualista Gavin? Siadaj i oglądaj!

Dzielnice

  • Dzielnica Centralna (bar, elegancki klub, siłownia, muzeum)
  • Biedniejsza Dzielnica (rodzina Zest, najtańsze domy, widoczne w oddali inne miasto)
  • Dzielnica Południowa (rodzina Współlokatorzy, domy w średniej cenie)
  • Dzielnica Willowa (rodzina Kaliente, dwie wille do kupienia)
  • Dzielnica Bogata (rodzina Landgraab, jedna bogata willa)

Galeria

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki