FANDOM

The Sims 2 Icon TS3SN Icon

Oberon Jutrzenka (ang. Oberon Summerdream)Sim mieszkający w Weronie w The Sims 2. Jego postać bazuje na bohaterze komedii Szekspira pt. Sen nocy letniej. Oberon zakochany jest w Tytanii, z którą jeszcze się nie ożenił, ale jego pragnieniem jest zaręczyć się z nią. Mężczyzna ma dwójkę adoptowanych dzieci: Puka i Teodozję. Oberon pracuje w karierze Obiboka jako Montażysta amator, pomimo tego, że jego aspiracją jest pragnienie wiedzy. Pojawia się także w The Sims 3: Nie z tego świata jako wróżek.

Historia

Oberon poznał Tytanię będąc dzieckiem i od razu zostali najlepszymi przyjaciółmi. Jako nastoletni Simowie przeżyli swój pierwszy pocałunek. Kiedy dorósł, umarli jego rodzice - Natasza i Duszek Pajączek. Niedługo później wraz z Tytanią adoptował Puka i Teodozję. Oberon zaczął rozwijać swoją karierę, coraz bardziej zaniedbując Tytanię, która czuła się samotna i pragnęła odrobiny uczucia. Nie wziął z nią także ślubu. Jego syn, Puk, stał się nastolatkiem, a córka, Teodozja, dzieckiem. Mimo tego, że Oberon zaniedbuje matkę swoich dzieci, ma dobre stosunki z Teodozją i Pukiem, co świadczy, że znajduje czas przynajmniej dla potomstwa.

Podejście do miejscowego sporu

Oberon oficjalnie nie chce brać udziału w sporze między Kapuletami a Montekami, jednak jego zdaniem to Kapuleci mają rację. Sądzi tak, ponieważ mieszka w ich części miasta.

Ciekawostka

  • W komedii Wiliama Szekspira Sen nocy letniej jest postać, która ma na imię tak jak on. Oberon w tym dziele jest królem elfów.
  • Ma elfie uszy.

Galeria