Fandom

Simspedia

Ofelia Zmrok

4652strony na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

The Sims 2 The Sims 2 (konsole)
Ofelia Zmrok
The Sims 2 Logo.png
Ofelia.jpg
Biografia
Ofelia z wielkim zamiłowaniem oddaje się hipochondrii oraz sprawdzaniu czystości powietrza. Zamartwia się o przyszłość... i o przeszłość... i teraźniejszość... i tak dalej.
Imię Ofelia Zmrok
Płeć KobietaKobieta
Wiek Nastolatek.png
Rasa IkonkaSim.png Sim
Rodzina
Rodzice Klemens Zmrok ojciec Władysława Zmrok matka Obydwoje nie żyją.jpg
Partner Jasiek Kowal stała sympatia
Stan cywilny Nieletnia
Osobowość
Znak zodiaku Virgo.png Panna
Aspiracja Family.png Rodzina
Wygląd
Kolor włosów TS2 Blonde Hair.png Blond
Kolor oczu TS2 Green Eyes.png Zielone
Kolor skóry Skin-dark.png Ciemna
Sylwetka Fit Wysportowany
Inne informacje
Gra ;ink=The Sims 2
Dostępność Aktywna
Otoczenie Dziwnowo
Ophelia Specter
No official image.png
Ophelia Specter.png
Imię Ophelia Specter
Płeć KobietaKobieta
Wiek Dorosły.png
Rasa IkonkaSim.png Sim
Wygląd
Kolor włosów TS2 Blonde Hair.png Blond
Kolor oczu TS2 Brown Eyes.png Brązowe
Kolor skóry Skin-dark.png Ciemna
Sylwetka Thin Chuda
Inne informacje
Gra The Sims 2 (PlayStation Portable)
Dostępność NPC
Otoczenie Dziwnowo

Ofelia Zmrok (ang. Ophelia Nigmos) – nastoletnia Simka występująca w The Sims 2 oraz The Sims 2 na konsole. Mieszka w Dziwnowie ze swoją ciotką Oliwką Widmo, ponieważ jej biologiczni rodzice zmarli z powodu utopienia się. Jest zakochana w Jaśku Kowalu.

Pomimo że jest bliską kuzynką Nerwusa Jakiegoś, w momencie rozpoczęcia gry nie zna go.

W The Sims 2 na PSP Ofelia jest znana pod oryginalnym imieniem oraz nazwiskiem swojej ciotki (Ophelia Specter). Mieszka w Domu Spotkań, za którym znajduje się kolejny cmentarz. Oliwka zmarła i zapisała siostrzenicy w spadku swój nawiedzony dom, jednak tamta nie chce w nim mieszkać.

Sekrety Ofelii z The Sims 2 (PSP)

  • (Personal) Ophelia no longer uses internet dating... 'I live in a graveyard' doesn't attract the best men. (Ofelia już nie używa internetowych portali randkowych... "Mieszkam na cmentarzu" nie interesuje najlepszych [idealnych] facetów.)
  • (Intimate) Ophelia has trouble sleeping without the soothing wail of a frenzied ghost. (Ofelia ma problemy z zaśnięciem bez kojącego zawodzenia oszalałego [opętanego] ducha.)
  • (Dark) Ophelia is so absent minded, she's been known to find her keys, but lose her house! (Ofelia jest strasznie roztrzepana, jest znana z tego, że kiedyś znalazła klucze, ale zgubiła dom!)
  • (To Heir is Human): Ophelia knocked over the bookcase where her mother's will was kept. (Ofelia wywróciła półkę z książkami, na której był trzymany testament jej matki.)

Ciekawostki

  • Z jej biografii można wywnioskować, że cierpi na hipochondrię - zaburzenie psychiczne, które wywołuje u chorego bezpodstawne przekonanie o obecności w jego organizmie przewlekłej choroby.
  • Ofelia nie zna swego kuzyna - Nerwusa Jakiegoś (to, poza Oliwką Widmo, jej jedyny żyjący krewny). Nawet, gdy go pozna, nie będą się wzajemnie postrzegać jako rodzina. Może być to błąd twórców gry.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki