FANDOM

The Sims 2 Icon

Oliwia Montek (z domu Doktorek) – zmarła Simka pojawiająca się w grze The Sims 2. Była córką Holofernesa i Judyty Doktorek. Prawdopodobnie za życia mieszkała w Weronie. Zmarła z głodu. Oliwia z początku prawdopodobnie miała być postacią grywalną, o czym świadczy jej biografia dotycząca przyszłych problemów z trzecim dzieckiem i tego, czy matka sobie z nim poradzi.

Historia

Wiele o niej nie wiemy, bo jest Simką nieżywą od początku gry, jednak można przypuszczać, jak toczyło się jej życie. Prawdopodobnie jako nastolatka, Oliwia Doktorek poznała Klaudia Montek, w którym się zakochała. Jako dorosła, wzięła z nim ślub. Urodziło im się pierwsze dziecko, Merkucjo, a kilka dni później drugie - Romeo. Oliwia zginęła, będąc w trakcie trzeciej ciąży. Po wskrzeszeniu InSimenatorem ma jedynie sylwetkę ciąży, ale gdy się sprawdzi, ile do końca ciąży, edytor prokreacji powie, że żaden Sim nie jest w ciąży, a Oliwia dalej będzie miała brzuszek.

Sposoby na wskrzeszenie

  • Potrzeba dodatku Czas wolny. Oliwię można wskrzesić za pomocą dżina. Jeśli nie mamy dżina wpisujemy kod boolProp TestingCheatsEnabled true, następnie z przyciśniętym klawiszem Shift klikamy na Sima i wybieramy opcję Spawn..., a później Genie Lamp (opcja ta znajduje się w trzecim Więcej...). Minusem tego wskrzeszenia jest to, że Oliwia nie ma żadnych wspomnień, zna Klaudia, ale nie jest on jej mężem i co najdziwniejsze, mimo, iż jest w ciąży, może się starać o dziecko.
  • Potrzeba dodatku Na studiach, gdzie po osiągnięciu wysokiego stopnia w zawodzie kariera paranormalna nagrodą jest wskrzeszeniomat (można też wpisać kod UnlockCareerRewards). Następnie poprzez jednego z członków rodziny na parceli Monteków dzwonimy do Mrocznego Kosiarza i staramy się o powrót do życia ciężarnej Oliwii (mamy również możliwość wskrzeszenia jej męża). Po wskrzeszeniu Simka ma tylko wygląd ciężarnej, w rzeczywistości całe życie będzie "nosić to dziecko", które i tak się nie narodzi. Gdy sprawdzimy poprzez InSimenator "szczegóły ciąży", pojawi się napis nikt na parceli nie jest w ciąży.

Galeria