FANDOM

Oliwia Montek
The Sims 2 Logo.png
Olivia Monty.png
Imię Oliwia Montek
Płeć KobietaKobieta
Wiek Dorosły.png
Rasa Duch.png Duch
Rodzina
Rodzice Holofernes Doktorek ojciec Judyta Doktorek matka Obydwoje nie żyją.jpg
Partner Klaudio Montek małżeństwo Nie żyje.jpg
Stan cywilny Mężatka
Dziecko Romeo Montek syn Merkucjo Montek syn Nienarodzone dziecko Montek Nie żyje.jpg
Osobowość
Znak zodiaku Virgo.png Panna
Aspiracja Family.png Rodzina
Wygląd
Kolor włosów TS2 Blonde Hair.png Blond
Kolor oczu TS2 Brown Eyes.png Brązowe
Kolor skóry Skin-medium.png Opalenizna
Sylwetka Thin Chuda
Inne informacje
Gra ;ink=The Sims 2
Dostępność Zmarła
Przyczyna śmierci Głód
Otoczenie Werona
The Sims 2

Oliwia Montek (z domu Doktorek) – zmarła Simka pojawiająca się w grze The Sims 2. Była córką Holofernesa i Judyty Doktorek. Prawdopodobnie za życia mieszkała w Weronie. Zmarła z głodu. Oliwia z początku prawdopodobnie miała być postacią grywalną, o czym świadczy jej biografia dotycząca przyszłych problemów z trzecim dzieckiem i tego, czy matka sobie z nim poradzi.

Historia

Wiele o niej nie wiemy, bo jest Simką nieżywą od początku gry, jednak można przypuszczać, jak toczyło się jej życie. Prawdopodobnie jako nastolatka, Oliwia Doktorek poznała Klaudia Montek, w którym się zakochała. Jako dorosła, wzięła z nim ślub. Urodziło im się pierwsze dziecko, Merkucjo, a kilka dni później drugie - Romeo. Oliwia zginęła, będąc w trakcie trzeciej ciąży. Po wskrzeszeniu InSimenatorem ma jedynie sylwetkę ciąży, ale gdy się sprawdzi, ile do końca ciąży, edytor prokreacji powie, że żaden Sim nie jest w ciąży, a Oliwia dalej będzie miała brzuszek.

Sposoby na wskrzeszenie

  • Potrzeba dodatku Czas wolny. Oliwię można wskrzesić za pomocą dżina. Jeśli nie mamy dżina wpisujemy kod boolProp TestingCheatsEnabled true, następnie z przyciśniętym klawiszem Shift klikamy na Sima i wybieramy opcję Spawn..., a później Genie Lamp (opcja ta znajduje się w trzecim Więcej...). Minusem tego wskrzeszenia jest to, że Oliwia nie ma żadnych wspomnień, zna Klaudia, ale nie jest on jej mężem i co najdziwniejsze, mimo, iż jest w ciąży, może się starać o dziecko.
  • Potrzeba dodatku Na studiach, gdzie po osiągnięciu wysokiego stopnia w zawodzie kariera paranormalna nagrodą jest wskrzeszeniomat (można też wpisać kod UnlockCareerRewards). Następnie poprzez jednego z członków rodziny na parceli Monteków dzwonimy do Mrocznego Kosiarza i staramy się o powrót do życia ciężarnej Oliwii (mamy również możliwość wskrzeszenia jej męża). Po wskrzeszeniu Simka ma tylko wygląd ciężarnej, w rzeczywistości całe życie będzie "nosić to dziecko", które i tak się nie narodzi. Gdy sprawdzimy poprzez InSimenator "szczegóły ciąży", pojawi się napis nikt na parceli nie jest w ciąży.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki