Fandom

Simspedia

Opera

5164strony na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Opera
SC4 Opera.png

Zwiększa poziom kultury Simów

SimCity 4

Opera – budynek występujący w SimCity 4. Poprawia on poziom wykształcenia Simów w całym mieście. Nie można go jednak wybudować od samego początku gry, trzeba go najpierw odblokować. Wybudowanie opery kosztuje 68 000§. Trzeba także ją utrzymywać - 330§ miesięcznie. Tak jak większość budynków nagród, można ją odblokować na dwa sposoby:

Sposób #1

Należy spełnić wymagania:

  • Populacja średniej i wyższej klasy: 48 000
  • Ocena burmistrza: 52
  • Centralne Muzeum Sztuki

Sposób #2 (wymagane SimCity 4: Godziny Szczytu)

Konieczne jest wybudowanie małego pasa startowego (posiadanie większych lotnisk odblokuje wymagany samochód, ale nie odblokuje wymaganej misji). Wybieramy wtedy tryb sima oraz opcję prowadzenia pojazdu. Pojawić nam się mogą dwie misję: od Doktora Vu, albo od naszego doradcy ds. transportu. Wybieramy tą od naszego doradcy.

Tytuł misji: Badaczka spóźniona na lot.

Opis misji:Gazu, zawieź natychmiast dr Van Prooijen na lotnisko. Nie może spóźnić się na lot, bo jest główną prelegentką na konferencji o Teorii Zmieszania. Zrób, co w Twojej mocy, aby ją dowieźć na czas.

Misja polega na podjechaniu taksówką pod dom pani doktor a następnie zawiezieniu jej na lotnisko. Po ukończeniu misji dostaniemy 10 000§ a także komunikat:

Dr Van Prooijen bez problemu zdążyła na samolot. Dobrze prowadzisz! Dała ci niezły napiwek.

Autostopowicz, którego zabrałeś w drodze powrotnej, okazał się być dyrektorem opery. Przejażdżka tak go zachwyciła, że pragnie wybudować nowy budynek opery właśnie w naszym mieście.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki