Fandom

Simspedia

Opieka społeczna

4647stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

The Sims The Sims 2 The Sims 3
Social Worker Working.jpg

Opiekunka społeczna w The Sims

Opieka Społeczna - NPC zabierający niemowlęta, dzieci oraz małe dzieci, które są zaniedbywane przez rodziców. Jest ubrana w czarną spódnicę i marynarkę. Jej włosy są spięte w ciasny kok. Od Opieki Społecznej można także adoptować dziecko. Każemy Simowi zadzwonić przez telefon, wybieramy zadzwoń, usługi i Opieka Społeczna. Wtedy Opieka pyta, czy chcemy adoptować dziecko (czasami zdarza się, że Opieka Społeczna powie naszemu Simowi, że nie jest on odpowiednim rodzicem, ponieważ zaniedbywał swoje dziecko i zostało mu ono odebrane lub ma za mało funduszy). Jeżeli zgodzimy się na adopcję, Opieka Społeczna dostarcza nam dziecko następnego dnia o 10:00 (wyjątek: The Sims 3) O 10:00 wybieramy również wiek dziecka,. nie można wybrać jego płci (wyjątek: The Sims 3) , jego koloru skóry, oczu, włosów ani rysów twarzy.

Imageshack.jpg

Opieka Społeczna zabierająca dziecko

Ciekawostki

  • Snapshot 3c973550 5caecadd.jpg

    Opieka społeczna z nowym członkiem rodziny (TS2)

    Kiedy "odetniemy" dostęp do pokoju w którym znajduje się dziecko, poprzez usunięcie lub zamurowanie drzwi opieka i tak je zabierze, bo się przeteleportuje.
  • Gdy Opieka zabrała dziecko jakimś Simom, nie mogą oni adoptować dzieci, mogą mieć już tylko własne.
  • Każda osoba z Opieki Społecznej ma ten sam strój, fryzurę, jedynie twarz i karnacja może się różnić.
  • W dodatku "Czas wolny", kiedy Sim ma aspirację rodzinną, może błagać opiekę, by nie zabierała dziecka, musi przedtem jednak zakupić taką możliwość za punkty aspiracji życiowej.
  • W The Sims 3, po zabraniu dziecka można z nim się kontaktować.
  • Jeśli chcemy przywrócić dziecko do rodziny (The Sims 3) powinniśmy je zaprosić do domu, a następnie za pomocą kodu "testingcheatsenabled true" dodać do aktywnej rodziny (klik + shift).
  • Dziecko zabrane przez opiekę społeczną już się nie starzeje.
  • W przeciwieństwie do innych części, w The Sims opieka zabiera tylko małe dzieci, dzieci trafiają do szkoły wojskowej.
  • Jeżeli będzie pożar, a dziecko będzie się paliło, to opieka może nie zdążyć, wtedy dziecko umiera.
  • W The Sims 2, kiedy dziecko sima zostanie zabrane przez opiekę społeczną, istnieje szansa, że inna rodzina będzie mogła je zaadoptować. Takie dziecko ma zmienione nazwisko i nie różni się niczym innym (kontakty także zostają niezmienione).
  • W The Sims 2 można za pomocą kodu boolProp odzyskać dziecko. Gdy aktywujemy kod, a opieka społeczna z dzieckiem odjedzie, wybieramy Spawn > Tombstone L and D (klikając Shiftem na Sima). Pojawia się nagrobek. Już bez Shifta klikamy na niego i wybieramy Add to family - pojawiają się imiona wszystkich simów z tego otoczenia. Gdy znajdziemy imię zabranego dziecka, klikamy na nie.
  • W The Sims 3 możemy przywrócić dziecko do rodziny(UWAGA: tylko dziecko, musimy mieć z nim dobre relacje). W Związkach szukamy naszego syna/córki, klikamy Zaproś, a gdy przyjdzie, wpisujemy kod testingcheatsenabled true i ze wciśniętym Shiftem klikamy na dziecku Dodaj do aktywnej rodziny. Dziecko automatycznie pojawi się na pasku z lewej strony.

Więcej w Fandom

Losowa wiki