Fandom

Simspedia

Opuszczony magazyn

4653strony na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Opuszczony magazyn
TytułPlains.jpg

Opuszczony magazyn w Appaloosa Plains.

The Sims 3

Opuszczony magazyn – jeden z typów parceli publicznych w trzeciej części gry. To miejsce, w którym Simowie mogą podjąć karierę przestępczą. Jeżeli nasz Sim został policjantem, ma prawo wykonać inspekcję w magazynie. Wraz z dodatkiem Kariera dochodzi specjalnie przygotowana katastrofa dla strażaka - Rykoszet nikczemnego planu. Podczas wykonywania jej, co prawda nie widzimy Sima, ale da się zauważyć chmury wydobywające się z kryjówki.

Opuszczone magazyny w The Sims 3

Magazyn "Wybitny obywatel"
MagazynHS.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 15356 §
Rozmiar: 40x36
Otoczenie: Sunset Valley, Hidden Springs i Riverview

Sunset Valley, Hidden Springs i Riverview

Magazyn "Wybitny obywatel"

Siedziba przestępców w Sunset Valley i Riverview posiada tajne wejście z tyłu budynku. Od frontu natomiast wygląda na opuszczony. Wokół obiektu często można znaleźć kryształy, szczególnie tęczowe, a także złoto. Za magazynem rosną rośliny, z których możemy zbierać plony oraz pojawiają się karaluchy. Budynek nazywa się "Wybitny obywatel", mimo, iż służy jako kryjówka ludzi nie tak wybitnych.

Spółka Lama Eksport
Magazyntwin.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 20629 §
Rozmiar: 25x64
Otoczenie: Twinbrook

Twinbrook

Spółka Lama Eksport

Znajduje się po drugiej stronie jeziora, obok Centrum Szkoleń dla Przemysłu i ośrodka naukowego. W skład parceli wchodzą także dwa puste magazyny. Tak jak w Sunset Valley, budynek posiada tajne wejście z tyłu obiektu. Jest to kolejna parcela, mająca w nazwie słowo lama.

Wschodnia Firma Przewozowa
Bridgeportmag.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 6680 §
Rozmiar: 46x40
Otoczenie: Bridgeport

Bridgeport

Wschodnia Firma Przewozowa

Kryjówka przestępcza w Bridgeport położona jest nad samym brzegiem morza. Na przeciwko znajduje się spelunka Przybytek Walusia. Nazwa budynku może się wiązać z blisko ulokowanymi magazynami portu w Bridgeport. Ten magazyn jest bardzo podobny do tego z Sunset Valley. Wejścia strzeże skaner dłoni i wzmacniane drzwi ze stali.

Jaskinia Koniokrada
Plainsdol.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 3168 §
Rozmiar: 32x22
Otoczenie: Appaloosa Plains

Appaloosa Plains

Jaskinia Koniokrada

Kryjówka przestępcza w Appaloosa Plains. Przypomina bardziej starą stadninę koni niż miejsce, w którym ukrywają się niewybitni obywatele. W odróżnieniu od innych kryjówek, jest odseparowana od reszty miasta.

Orbitalne Centrum Dystrybucji
MagazynKJ.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 812 §
Rozmiar: 10x10
Otoczenie: Księżycowe Jeziora

Księżycowe Jeziora

Orbitalne Centrum Dystrybucji

Jedyny opuszczony magazyn zbudowany w postaci portalu. Jest to najtańszy ze wszystkich magazynów. Znajdziemy go nieopodal Pawilonu Kelvina. Wokół budynku rosną drzewa, tak jakby przestępcy chcieli się ukryć i nie rzucać w oczy.

Fabryka butów "Ce-Męt"
C-Ment Shoe Factory.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Rozmiar: 60x64
Otoczenie: Starlight Shores

Starlight Shores

Fabryka butów "Ce-Męt"

Kryjówka przestępcza w Starlight Shores. Znajduje się we wschodniej części miasta. Zapewne jest pozostałością po jakiejś fabryce obuwia lub jej magazynie.

Magazyn
MagazynOS.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 5769 §
Rozmiar: 40x40
Otoczenie: Oaza Szczęścia

Oaza Szczęścia

Magazyn

Budowlę całkowicie odseparowano od centrum miasta. Znajdziemy ją po drugiej stronie autostrady, obok ośrodka naukowego. Obok budynku wycieka strumień wody tworzący dużą kałużę. Na parceli umieszczono także wannę.

Schronienie Szalonego Mithrilena
OpuszczonyMagazynDS.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 5963 §
Rozmiar: 40x40
Otoczenie: Dolina Smoków

Dolina Smoków

Schronienie Szalonego Mithrilena

Położony jest na pod górą z dala od miasta, przy ulicy Koniczyny 28. Całość wygląda na stary opuszczony dom, znajduje się przy nim staw, troszkę roślinności, bele siana i ogrodzone poletko.

Legowisko
Screenshot-707.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 9126 §
Rozmiar: 64x64
Otoczenie: Słoneczne Wybrzeże

Słoneczne Wybrzeże

Legowisko

Siedziba szajki przestępców została ulokowana po raz pierwszy w wulkanie. Wyrzeźbiono w nim wejście do krateru w kształcie czaszki, która świeci w nocy. Po bokach wejścia zrobiono dwa duże posągi przedstawiające prawdopodobnie małpy. Korytarze wewnątrz wulkanu prowadzą aż na szczyt góry, gdzie da się zauważyć wrzącą lawę. Ze skalnej ściany wystaje także oszklone pomieszczenie bazy. Wulkan to jedna z atrakcji turystycznych Słonecznego Wybrzeża. Budynek ten stanowi nawiązanie do siedzib złych organizacji z filmów szpiegowskich z lat 60-70.

Moonlight Falls

Teatr "Deżawu"

Teatr "Deżawu"
Szene11.jpg
Typ: Publiczna
Właściciel: Brak
Otoczenie: Moonlight Falls

Przestępcy wybrali tym razem za siedzibę teatr - jest to połączony lokal, zawierający kryjówkę przestępców i teatr. Cały budynek teatru przypomina Teatr publiczny Wacława z Sunset Valley i Twinbrook.

Więcej w Fandom

Losowa wiki