FANDOM

TS3 Icon

Opuszczony magazyn – jeden z typów parceli publicznych w trzeciej części gry. To miejsce, w którym Simowie mogą podjąć karierę przestępczą. Jeżeli nasz Sim został policjantem, ma prawo wykonać inspekcję w magazynie. Wraz z dodatkiem Kariera dochodzi specjalnie przygotowana katastrofa dla strażaka - Rykoszet nikczemnego planu. Podczas wykonywania jej nie widzimy Sima, ale możemy zauważyć chmury wydobywające się z kryjówki.

Opuszczone magazyny w The Sims 3

Sunset Valley, Hidden Springs i Riverview

Magazyn "Wybitny obywatel"

Siedziba przestępców w Sunset Valley i Riverview posiada tajne wejście z tyłu budynku. Od frontu natomiast wygląda na opuszczony magazyn. Wokół obiektu często można znaleźć kryształy, szczególnie tęczowe, a także złoto. Za magazynem rosną rośliny, z których możemy zbierać plony, oraz pojawiają się karaluchy. Budynek nazywa się "Wybitny obywatel" - jest to dość ironiczna nazwa, zważywszy na fakt, że parcelę odwiedzają przeważnie kryminaliści.

Twinbrook

Spółka Lama Eksport

Znajduje się po drugiej stronie jeziora, obok Centrum Szkoleń dla Przemysłu i ośrodka naukowego. W skład parceli wchodzą także dwa puste magazyny. Tak jak w Sunset Valley, budynek posiada tajne wejście z tyłu. Jest to kolejna parcela, mająca w nazwie słowo lama.

Bridgeport

Wschodnia Firma Przewozowa

Kryjówka przestępcza w Bridgeport położona jest nad samym brzegiem morza. Na przeciwko znajduje się spelunka Przybytek Walusia. Nazwa budynku może się wiązać z blisko ulokowanymi magazynami portu w Bridgeport. Magazyn jest bardzo podobny do tego z Sunset Valley. Wejścia strzeże skaner dłoni i wzmacniane drzwi ze stali.

Appaloosa Plains

Jaskinia Koniokrada

Kryjówka przestępcza w Appaloosa Plains. Przypomina bardziej starą stadninę koni niż miejsce, w którym ukrywają się kryminaliści. W odróżnieniu od innych kryjówek, jest odseparowana od reszty miasta.

Księżycowe Jeziora

Orbitalne Centrum Dystrybucji

Jedyny opuszczony magazyn zbudowany w postaci portalu. Jest to najtańszy ze wszystkich magazynów. Znajdziemy go nieopodal Pawilonu Kelvina. Wokół budynku rosną drzewa, tak jakby przestępcy chcieli się ukryć i nie rzucać w oczy.

Starlight Shores

Fabryka butów "Ce-Męt"

Kryjówka przestępcza w Starlight Shores. Znajduje się we wschodniej części miasta. Zapewne jest pozostałością po jakiejś fabryce obuwia lub jej magazynie.

Oaza Szczęścia

Magazyn

Budynek został całkowicie odseparowany od centrum miasta. Parcelę znajdziemy po drugiej stronie autostrady, obok ośrodka naukowego. Obok budynku wycieka strumień wody tworzący dużą kałużę. Na parceli umieszczono także wannę.

Dolina Smoków

Schronienie Szalonego Mithrilena

Położony jest u stóp wzgórza z dala od miasta, przy ulicy Koniczyny 28. Wygląda na stary, opuszczony dom. Znajdują się przy nim kępy traw, niewielki staw, bele siana oraz ogrodzone poletko.

Słoneczne Wybrzeże

Legowisko

Siedziba szajki przestępców została ulokowana po raz pierwszy w wulkanie. Wyrzeźbiono w nim wejście do krateru w kształcie czaszki, która świeci w nocy. Po bokach wejścia zrobiono dwa duże posągi przedstawiające prawdopodobnie małpy. Korytarze wewnątrz wulkanu prowadzą aż na szczyt góry, gdzie da się zauważyć wrzącą lawę. Ze skalnej ściany wystaje także oszklone pomieszczenie bazy. Wulkan to jedna z atrakcji turystycznych Słonecznego Wybrzeża. Budynek ten stanowi nawiązanie do siedzib złych organizacji z filmów szpiegowskich z lat 60-70.

Moonlight Falls

Teatr "Deżawu"

Przestępcy wybrali tym razem za siedzibę teatr - jest to połączony lokal, zawierający kryjówkę przestępców i teatr. Cały budynek przypomina Teatr publiczny Wacława z Sunset Valley i Twinbrook.

Isla Paradiso

Kryjówka Przemytników

W Isla Paradiso opuszczony magazyn znajduje się w jaskini. Dookoła parceli porozrzucane są butelki i elementy statku, co sugeruje, że przebywają tam piraci. Miejsce wygląda dość tajemniczo. Budynek przypomina magazyn ze Słonecznego Wybrzeża.