Fandom

Simspedia

Owoc życia

4647stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Owoc życia
Life fruit.jpg
Krzak z dojrzałymi owocami życia.
Gra: The Sims 3
Typ: Roślina
The Sims 3
OwocŻycia.png

Owoc życia (inaczej życiodajna roślina) – owoc rosnący na krzaku o nazwie Życiodajna Roślina. Ma moc przedłużania życia Simów (jeden owoc – jeden dzień) lub restartu wieku w obrębie grupy wiekowej (jako składnik ambrozji).
Można go znaleźć w katakumbach, które znajdują się na cmentarzu, a dokładnie w mauzoleum, wyłowić podczas wędkowania, otrzymać jako nagrodę w karierze naukowca, znaleźć podczas zbierania nasion w mieście.
Można go też zdobyć za pomocą kodu. Żeby to zrobić wpisz kod TestingCheatsEnabled true, a następnie BuyDeBug on. Wejdź do trybu kupowania, kliknij Sortuj według kategorii, a następnie kliknij na znak zapytania i wejdź w kategorię rośliny.

W The Sims 3: Wymarzone Podróże owoc życia można znaleźć w sarkofagu. Można go również znaleźć w Piramidzie Niebios, w centrum piramidy, rośnie tam na krzewach i jeśli masz szczęście, może uda ci się go zebrać. W Egipcie masz również szansę na podjęcie misji związanej ze zbiorem Owocu życia. Po wykonaniu misji powinno zostać trochę owocu dla Ciebie, byś mógł/mogła posadzić go w swoim ogródku.

Wygląd

Owoc życia wyglądem przypomina żółtą gruszkę nad którą unosi się lśniąca aureola.

Ogrodnictwo

Gruszki.jpg
W celu posadzenia owocu, Twoje umiejętności ogrodnicze muszą być na co najmniej siódmym poziomie. Owoc jest najlepszym dostępnym nawozem w grze. Za jego sprzedaż można otrzymać 100§ (jeśli jego jakość jest doskonała).

Efekty

Zjedzony w stanie surowym przywraca nam jeden dzień życia (jedna sztuka owocu).

Gotowanie z użyciem owocu sprowadza się do dwóch opcji. Można stworzyć z jego udziałem zwykłe posiłki (jak np. zapiekankę owocową) lub też Ambrozję (innym istotnym składnikiem jest Ryba Śmierci). Ambrozja ma właściwości przedłużające nam życie. Resetuje wiek Sima w całości, np. jeśli Sim żył tydzień czasu i został mu jeszcze tydzień do zmiany grupy wiekowej (Ambrozja cofnie czas o tydzień). Zatem nasz Sim będzie miał całe dwa tygodnie zanim się zestarzeje. Jeśli Ambrozję zje duch, wróci do ludzkiej postaci, a jego wiek zostanie "zrestartowany" jak w przypadku zjedzenia ambrozji przez "normalnego" Sima.

Więcej w Fandom

Losowa wiki