Wikia

Simspedia

Owoc życia

Dyskusja0
3780stron na
Simspedii
Life fruit

Krzak z dojrzałymi owocami życia

TS3 Icon
111111111

Owoc życia – owoc rosnący na krzaku o nazwie Życiodajna Roślina. Ma moc przedłużania życia Simów (jeden owoc = jeden dzień) lub restartu wieku w obrębie grupy wiekowej (jako składnik ambrozji).
Można go znaleźć w katakumbach, które znajdują się na cmentarzu, a dokładnie w mauzoleum, wyłowić podczas wędkowania, otrzymać jako nagrodę w karierze naukowca, znaleźć podczas zbierania nasion w mieście.
Można go też zdobyć za pomocą kodu. Żeby to zrobić wpisz testingcheatsenabled true, a następnie buydebug on. Wejdź do trybu kupowania, kliknij SORTUJ WEDŁUG KATEGORII, a następnie na znak zapytania i wejdź w kategorię rośliny.

W The Sims 3: Wymarzone Podróże owoc życia może znaleźć się w sarkofagu. Można go również znaleźć w Piramidzie Niebios, w centrum piramidy, rośnie tam na krzewach i jeśli masz szczęście, może uda ci się go zebrać. W Egipcie masz również szansę na podjęcie misji związanej ze zbiorem Owocu życia. Po wykonaniu misji powinno zostać trochę owocu dla Ciebie, byś mógł/mogła posadzić go w swoim ogródku.

Wygląd – przypomina gruszkę, nad którą wznosi się aureola.

Hodowla – w celu posadzenia owocu Twoje umiejętności ogrodnicze muszą być na co najmniej siódmym poziomie. Owoc jest najlepszym dostępnym nawozem w grze. Za jego sprzedaż można otrzymać 100§ (jeśli jego jakość jest doskonała).

Efekty – zjedzony w stanie surowym przywraca nam jeden dzień życia (jedna sztuka owocu).

Gotowanie z użyciem owocu sprowadza się do dwóch opcji. Można stworzyć z jego udziałem zwykłe posiłki (jak np. zapiekankę owocową) lub też Ambrozję (innym istotnym składnikiem jest Ryba Śmierci). Ambrozja ma właściwości przedłużające nam życie. Resetuje wiek Sima w całości, np. jeśli Sim żył tydzień czasu i został mu jeszcze tydzień do zmiany grupy wiekowej (Ambrozja cofnie czas o tydzień). Zatem nasz Sim będzie miał całe dwa tygodnie zanim się zestarzeje. Jeśli Ambrozję zje duch, wróci do ludzkiej postaci, a jego wiek zostanie "zrestartowany" jak w przypadku zjedzenia ambrozji przez "normalnego" Sima.

GaleriaEdytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki