Fandom

Simspedia

Owoc plazmowy

5124strony na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Sims 3: Po Zmroku

Owoc plazmowy
Screenshot-2425.jpg

Wampirzyca jedząca owoc plazmowy

Owoc plazmowy.png
Owoc plazmowy – pokarm, którym żywią się wampiry z The Sims 3: Po Zmroku. Jest preferowany także przez wampirów-wegetarianów, w przeciwieństwie do plazmy Simów. Można kupić go w sklepie spożywczym (lub go tam ukraść, grozi to więzieniem) albo wyhodować na siódmym poziomie ogrodnictwa z nieznanego nasiona specjalnego, w którym pulsuje czerwone światło.

Potrawy, których składnikiem są owoce plazmowe

Istnieją też potrawy, w których skład wchodzą te owoce. W Samojezdnym Barze możemy nabyć zupę z owoców plazmowych, która wygląda jak czerwona zupa z owocami na wierzchu. Najpopularniejszym daniem plazmowym jest sok plazmowy lub plazmowo-pomarańczowy (ten drugi raczej dla dzieci). Nasi Simowie (jeśli w lodówce są jedynie owoce plazmowe, żadne inne!) mogą przygotować również naleśniki z tymi oto owocami.

Jeśli mamy dodatek The Sims 3: Wymarzone Podróże, nasi podopieczni uzyskają również możliwość wyrobienia nektaru z owoców plazmowych.

UWAGA: Jeśli Sim, niebędący wampirem zje owoc plazmowy pod jakąkolwiek postacią, dostanie negatywny nastrójnik Ma nudności oraz zatrucie pokarmowe.

Ciekawostki

  • W owocach plazmowych pulsuje czerwone światło, naśladujące bicie serca.
  • Gdy zwykły Sim zje owoc plazmowy, robi mu się niedobrze i ma zatrucie pokarmowe.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki