Fandom

Simspedia

Płonący owoc

5068stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Sims 3
111.png

Płonący owoc – rzadka roślina występująca w grze The Sims 3. Jej plon jest okrągły i pomarańczowo-żółty. Mając jej owoc w wyposażeniu, otrzymujemy nastrójnik Ciepełko, dodający pięć punktów nastroju.

Sposoby zdobycia

Sposób 1

Aby zdobyć płonący owoc, Sim musi mieć siódmy poziom umiejętności ogrodnictwa i tak długo zasadzać znalezione w mieście nieznane rzadkie nasiona, aż trafi mu się właśnie ta roślina. Potem wystarczy się nią po prostu zajmować.

Sposób 2

Ten sposób wymaga użycia kodów. Otwieramy okno kodów klawiszami C, ctrl i shift, a następnie wpisujemy kod testingcheatsenabled true, potem buydebug. Włączamy tryb kupowania i wchodzimy w kategorię "Sortuj według przeznaczenia". Klikamy kwadrat oznaczony znakiem zapytania i wchodzimy w zakładkę "Rośliny i rozsiewacze". Następnie szukamy tam nasiona płonącego owocu i po prostu je kupujemy. Możemy rozsiać tyle roślin, ile chcemy. Wystarczy potem pozbierać z nich owoce.

Sposób 3

Potrzebny dodatek Wymarzone Podróże. Jedziemy do Egiptu, wykonujemy misję z MorcuCorp, aż dotrzemy do zadania, w którym mamy udać się do Piramidy Płonących Piasków i zebrać tam 5 płonących owoców. Wtedy dostaniemy klucz do sekretnej komnaty i będziemy musieli trochę pobadać, żeby odkryć rośliny. Rośnie tam ich dużo, jest nawet ukryty pokój z mini-ogródkiem tych krzaków. Potem tylko wracamy do domu i czekamy, aż Sim będzie miał siódmy poziom ogrodnictwa, który potrzebny jest, by zasadzić roślinę.

Ciekawostki:

  • Krzak tego owocu rośnie w przydomowym ogródku rodzin: Koffi, Lada i Wainwright (mieszkają w Sunset Valley). Możemy zebrać z tych krzaków owoce i - jeśli mamy odpowiedni poziom ogrodnictwa - zasadzić je samemu, aby nie męczyć się z szukaniem odpowiednich nasion.
  • Płonący owoc świeci. Widać to najlepiej, gdy znajduje się on jeszcze na krzaku, a dookoła panują ciemności.
  • Krzaki z płonącymi owocami rosną często w grobowcach (a szczególnie w piramidach).
  • Jessica Talon potrafi przemienić owoc plazmowy w płonący owoc.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki