Fandom

Simspedia

Padół Osądu

4792strony na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Padół Osądu
Die sims mittelalter 11022011 2.jpg

Bestia z Padołu Osądu podczas pożerania Sima.

The Sims Średniowiecze

Padół Osądu – znajduje się na Połaci Osądu w każdym królestwie w The Sims Średniowiecze. Mieszka w nim niebieska Bestia mogąca zjeść, poranić lub osmalić Sima. Ale uwaga: z Bestią można się też... zaprzyjaźnić! Czasami, gdy Sim wskakuje do Padołu, zamiast znaczków walki, z Padołu lecą serduszka (zdarza się, że i tak zginie). Czasami po takim zdarzeniu Sim otrzyma bonus "Nowy Przyjaciel".

Bestii można też rzucać mięso, jeśli ma się je w wyposażeniu. To znacznie zwiększa szanse na pomyślne przejście przez Padół. Czasem, nawet po takim posiłku Bestia może zjeść Sima.

Za jednokrotne przejście cało przez padół otrzymuje się osiągnięcie "Kwestia wiary", a za pięciokrotne w jednym królestwie "Niejadalny".

Ciekawostki

  • Na początku gry kat skacze do padołu. Nie wiadomo dlaczego to robi, przypuszcza się, że chce się zaprzyjaźnić z bestią.
  • W pewnej misji dowiadujemy się że kat nadał potworowi imię "Gryzelda" (być może dlatego, że lubi gryźć?).
  • W padole możemy czasem znaleźć różne skarby, czasem się nawet zdarza, że znajdziemy tam dziecko bestii. Będzie się ono znajdowało w dzbanie na podwyższeniu. Okazjonalnie bestyjka będzie z niego wyglądać, nic więcej się z nią nie robi. Ale znalezienie tego jest bardzo rzadkie, taka bestyjka jest też przy magicznej księdze czarodzieja.
  • Gdy czarodziej wskoczy do padołu będą z niego leciały ogniste iskry i będzie słychać zaklęcia czarodzieja. Bestia będzie dyszeć i kaszleć, rzadko go zjada.
  • Bestia jest uczulona na cynamon. Dowiadujemy się o tym w pewnej misji, gdzie akurat musimy się posypać cynamonem i wskoczyć do padołu. Sim wychodzi z tego cało.
  • Jest mniejsza szansa że bestia zje monarchę, o około 5%.
  • Podczas szukania skarbów w ziemi, bestia może nas złapać, ale nas puści. Zostawia nam tylko nastrójnik Zapach Bestii, który daje -5 do skupienia. Za drugim razem nas porwie i zacznie się walka w padole.
  • Muzyka uspokaja bestię. Bard może to wykorzystać i podczas jakiejś egzekucji grać na lutni. Pomoże to walczącemu w padole.
  • W Padole można znaleźć fragmenty legendarnego Miecza Zagłady.
Iskry.jpg

Czarodziej w padole

Więcej w Fandom

Losowa wiki