Fandom

Simspedia

Petal

4806stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Writing skill icon.png

Ten artykuł jest zbyt krótki.
Jeśli możesz, rozbuduj go!

Petal
Petal.png
Rola: Obrońca Natury
Nazwa Domku: Las Elfów

Petal – miła i mądra elfka zamieszkująca Las Elfów. Występuje w MySims: Kindgom i w MySims: Agents. Zajmuje się utrzymywaniem sił Natury w równowadze, nieważne czy w lesie czy to w SPA. Często kłoci się z Leaf'em, nie może znieść jego lenistwa i tendencji do psucia wszystkiego.

Profil

Petal to prawdziwy Elf: mądry i słowny obrońca lasu i stworzeń w nim mieszkających. Petal bierze swoje obowiązki wyjątkowo na poważnie i pragnie, aby Leaf pomógł jej chronić duchy natury i zaczął pomagać zwierzętom zamieszkującym królestwo. Lub przynajmniej, no wiecie, ruszyć się choć trochę. Leaf jest wyjątkowo leniwym Elfem!

Przykładowe kwestie

Potrzebujesz czegoś [imię sima]. Proszę, tylko nie mów że, Leaf znowu coś połamał...

Każdego ranka, musimy odwiedzić świątynię i pamiętać czego się nauczyliśmy. Musimy żyć w harmonii, szanować naturę, i nigdy, przenigdy nie zostawiać Leaf'a bez nadzoru.

Był taki czas, że wiele Elfów mieszkało w lesie i chroniło przyrodę. To było jednak wieki temu.

Cześć [imię gracza! Jesteś tu, aby zobaczyć kolejny pokaz ego Leaf'a, które on nazywa "koncertami"?

Imię w innych językach

  • Angielski: Petal
  • Hiszpański: Pétalo
  • Francuski: Pétale
  • Japoński: Hanabira

Ciekawostki

  • Największym lękiem Petal, jest to że wszystkie drzewa mogą nagle zostać zastąpione metalowymi śmieciami.

Więcej w Fandom

Losowa wiki