FANDOM

Pióra Bez Problemu
TS3 Zwierzaki
Originalpiorabezproblemu
Opis
Ta eklektyczna grupa postanowiła zebrać pieniądze, by wynająć swój własny dom na ranczu. Reprezentując różne drogi życiowe... Benni to południowa piękność o nowoczesnym guście. Zac to miejscowy nicpoń - za dnia szeregowy kucharz, wieczorami motocyklista. Hailey to typowa dziewczyna z sąsiedztwa, którego niczego nie pragnie bardziej jak mieć własnego szczeniaczka. Kenji jest młodym archeologiem, który nie może się doczekać by przyjrzeć się z bliska wykopaliskom dinozaurów na skraju miasta. Jedyne co mają wspólnego to uwielbienie dla zwierząt, ale właściciel domu jasno zabrania posiadania futrzaków w domu. Dopóki nie zmieni zdania, wygląda na to, że tamci będą musieli zadowolić się pierzastym przyjacielem.
Nazwa Pióra Bez Problemu
Członkowie Hailey Shepherd, Benni Hennessey, Zac Whipsnake i Kenji Midden
Liczba pokoleń 1
Parcela Aleja Niezwykła 19445
Fundusze 1,350 §
Poziom trudności Difficulty3
Różne Informacje
Gra Ep5 iconThe Sims 3: Zwierzaki
Otoczenie Appaloosa Plains

TS3P Icon

Pióra Bez Problemu – domostwo występujące w The Sims 3: Zwierzaki w Appaloosa Plains. Zamieszkuje dom centrum, nieopodal domu rodziny Schmidt. W skład rodziny wchodzą:

  • Hailey Shepherd - dawczyni narządów w miejscowym szpitalu, przyjaciółka prawie wszystkich zwierząt w mieście, a także Kenji'ego Middena, wroga pozostałej dwójki lokatorów.
  • Benni Hennessey - flirciara słynąca ze swojej urody, ale nie utrzymująca dobrych stosunków ze wspóllokatorami.
  • Zac Whipsnake - kucharz w miejscowym barze, przyjaciel Kenji'ego, wróg Benni i Hailey.
  • Kenji Midden - technik laboratoryjny w ośrodku naukowym, przyjaciel Hailey i Zaca, nie lubi Benni.

Galeria

Pióra Bez Problemu
Hailey - Benni - Zac - Kenji

Więcej z Fandomu

Losowa wiki