Fandom

Simspedia

Pióra Bez Problemu

4706stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Pióra Bez Problemu
TS3 Zwierzaki.png
Originalpiorabezproblemu.jpg
Opis
Ta eklektyczna grupa postanowiła zebrać pieniądze, by wynająć swój własny dom na ranczu. Reprezentując różne drogi życiowe... Benni to południowa piękność o nowoczesnym guście. Zac to miejscowy nicpoń - za dnia szeregowy kucharz, wieczorami motocyklista. Hailey to typowa dziewczyna z sąsiedztwa, którego niczego nie pragnie bardziej jak mieć własnego szczeniaczka. Kenji jest młodym archeologiem, który nie może się doczekać by przyjrzeć się z bliska wykopaliskom dinozaurów na skraju miasta. Jedyne co mają wspólnego to uwielbienie dla zwierząt, ale właściciel domu jasno zabrania posiadania futrzaków w domu. Dopóki nie zmieni zdania, wygląda na to, że tamci będą musieli zadowolić się pierzastym przyjacielem.
Nazwa Pióra Bez Problemu
Członkowie Hailey Shepherd, Benni Hennessey, Zac Whipsnake i Kenji Midden
Liczba pokoleń 1
Parcela Aleja Niezwykła 19445
Fundusze 1,350 §
Poziom trudności 3/6
Różne Informacje
Gra Ep5 icon.pngThe Sims 3: Zwierzaki
Otoczenie Appaloosa Plains

The Sims 3: Zwierzaki

Pióra Bez Problemu – domostwo występujące w The Sims 3: Zwierzaki w Appaloosa Plains. Zamieszkuje dom centrum, nieopodal domu rodziny Schmidt. W skład rodziny wchodzą:

  • Hailey Shepherd - dawczyni narządów w miejscowym szpitalu, przyjaciółka prawie wszystkich zwierząt w mieście, a także Kenji'ego Middena, wroga pozostałej dwójki lokatorów.
  • Benni Hennessey - flirciara słynąca ze swojej urody, ale nie utrzymująca dobrych stosunków ze wspóllokatorami.
  • Zac Whipsnake - kucharz w miejscowym barze, przyjaciel Kenji'ego, wróg Benni i Hailey.
  • Kenji Midden - technik laboratoryjny w ośrodku naukowym, przyjaciel Hailey i Zaca, nie lubi Benni.

Galeria

Pióra Bez Problemu
Hailey - Benni - Zac - Kenji

Więcej w Fandom

Losowa wiki