FANDOM

The Sims Icon The Sims 2 Icon TS3 Icon TS4 EraIcon 60px-TSM Icon
Screenshot-184
Piżama (ew. Pidżama) – jedna z siedmiu kategorii ubrań. Występuje we wszystkich odsłonach gry. W piżamie Sim może zarówno chodzić po domu, jak i spać.

Czas używania piżamy

Screenshot-138

Sim jest w piżamie od momentu położenia się spać w łóżku do kąpieli/zmiany ubrania. Gdy Sim ma dzień wolny/nie pracuje, może chodzić w niej cały dzień i nic mu nie będzie. Po kąpieli Sim automatycznie ubiera się w strój codzienny, ale można go z powrotem przebrać w piżamę.

The Sims 2

Piżama

Tutaj piżama występuje automatycznie. Więcej dochodzi w akcesoriach The Sims 2: Kuchnia i łazienka. Pełni ona takie funkcje jak normalna piżama. Można robić w niej bara-bara, a także spędzać całe dnie. Do piżam zaliczmy koszule nocne, szlafroki (z akcesoriami), piżamy długie i krótkie, itp.

W tej części gry Sim do spania może założyć również bieliznę.

Nowa piżama

(Dotyczy The Sims 2)

Łatwo zauważyć, że Simowie, którzy byli podczas tworzenia rodziny, dziedziczą strój po osobie, która mieszka w ich domu. Przykładowo, jeśli stworzymy Sima dorosłego w czarnej piżamie, to gdy nastoletni Sim z tej rodziny dorośnie, też używa tej piżamy. Jeśli chcemy, żeby Sim chodził w innej piżamie, a nie ma innych, wybieramy się na parcelę publiczną i kupujemy piżamę. Następnie (po powrocie do domu) zmieniamy jego piżamę.

The Sims Śreniowiecze

Tutaj piżama występuje jako jeden z 2/3 strojów (zależnie od postaci). Dla każdego Sima jest to długa biała szata. Nie można zmienić jej koloru ani wyglądu. Czasem fryzura dobrana do niej jest taka sama jak w stroju dziennym, a czasem Sim ma na głowie biały czepek.

Ubrania
CodzienneTS4 Oficjalne SportoweTS4 Do snuTS4 Imprezowe Kapielowe

Więcej z Fandomu

Losowa wiki