Fandom

Simspedia

Piżama

4646stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

The Sims The Sims 2 The Sims 3 The Sims 4 The Sims Średniowiecze
Screenshot-184.jpg
Piżama (ew. Pidżama) – jedna z siedmiu kategorii ubrań. Występuje we wszystkich odsłonach gry. W piżamie Sim może zarówno chodzić po domu, jak i spać.

Czas używania piżamy

Screenshot-138.jpg

Sim jest w piżamie od momentu położenia się spać w łóżku do kąpieli/zmiany ubrania. Gdy Sim ma dzień wolny/nie pracuje, może chodzić w niej cały dzień i nic mu nie będzie. Po kąpieli Sim automatycznie ubiera się w strój codzienny, ale można go z powrotem przebrać w piżamę.

The Sims 2

Piżama.png

Tutaj piżama występuje automatycznie. Więcej dochodzi w akcesoriach The Sims 2: Kuchnia i łazienka. Pełni ona takie funkcje jak normalna piżama. Można robić w niej bara-bara, a także spędzać całe dnie. Do piżam zaliczmy koszule nocne, szlafroki (z akcesoriami), piżamy długie i krótkie, itp.

W tej części gry Sim do spania może założyć również bieliznę.

Nowa piżama

(Dotyczy The Sims 2)

Łatwo zauważyć, że Simowie, którzy byli podczas tworzenia rodziny, dziedziczą strój po osobie, która mieszka w ich domu. Przykładowo, jeśli stworzymy Sima dorosłego w czarnej piżamie, to gdy nastoletni Sim z tej rodziny dorośnie, też używa tej piżamy. Jeśli chcemy, żeby Sim chodził w innej piżamie, a nie ma innych, wybieramy się na parcelę publiczną i kupujemy piżamę. Następnie (po powrocie do domu) zmieniamy jego piżamę.

The Sims Śreniowiecze

Tutaj piżama występuje jako jeden z 2/3 strojów (zależnie od postaci). Dla każdego Sima jest to długa biała szata. Nie można zmienić jej koloru ani wyglądu. Czasem fryzura dobrana do niej jest taka sama jak w stroju dziennym, a czasem Sim ma na głowie biały czepek.

Ubrania
CodzienneTS4.png Oficjalne.png SportoweTS4.png Do snuTS4.png Imprezowe.png Kapielowe.png

Więcej w Fandom

Losowa wiki