Fandom

Simspedia

Pies

4654strony na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Pies
Pieswsims2.png

Pies to zwierzak występujący w każdej części gier z serii the Sims

The Sims: Zwierzaki The Sims 2: Zwierzaki The Sims Historie ze Świata Zwierząt The Sims 3: Zwierzaki
PiesIkona.png

Pieszwierzę, które można posiadać w The Sims: Zwierzaki, The Sims 2: Zwierzaki, The Sims Historie ze Świata Zwierząt i The Sims 3: Zwierzaki.

The Sims: Zwierzaki

Psy zostały wprowadzone po raz pierwszy w The Sims: Zwierzaki. W tej części gry tryb tworzenia rodziny nie obejmuje zwierząt, tak więc rodzina ma jedynie możliwość przygarnięcia psa ze schroniska w Starówce. Nie ma możliwości sterowania pupilem, a gdy już się próbuje wydać mu polecenie, wyświetla się napis "Ty na serio myślisz, że masz władzę nad zwierzakiem?!"

Istnieje za to możliwość tresury psów. Umiejętności dla nich to: dobre wychowanie, sztuczki i posłuszeństwo. Dobrego wychowania wyuczają się poprzez chwalenie ich za dobre uczynki i karania za złe. Sztuczki trenuje się dzięki treserowi zwierząt. Nasz Sim także może uczyć swojego psa sztuczek. Wszystkie trzy umiejętności wymagane są do występu w pokazach zwierząt. Psy zazwyczaj z własnej woli przeganiają z parceli szopa El Bandito, ale niestety zignorują włamywacza.

Rasy

Obrazek Nazwa Obrazek Nazwa
PiesTab1.jpg Labrador PiesTab2.jpg Dalmatyńczyk
PiesTab3.jpg

Seter irlandzki

PiesTab4.jpg Owczarek niemiecki
PiesTab5.jpg Cairn Terrier PiesTab6.jpg Jack Russell Terrier
PiesTab7.jpg Cocker Spaniel PiesTab8.jpg Seter
PiesTab9.jpg Greyhound (chart) PiesTab10.jpg Beagle
PiesTab11.jpg Rottweiler PiesTab12.jpg Buldog
PiesTab13.jpg Szkocki Terrier PiesTab14.jpg Owczarek australijski
PiesTab15.jpg Chichuachua PiesTab16.jpg Pudel [TS:G]

The Sims 2: Zwierzaki

The-sims-2-pets--20060822013004074 640w-1-.jpg

Tryb tworzenia psa

Pozyskanie zwierzaka

W The Sims 2: Zwierzaki psy mogą być tworzone w "Utwórz Zwierzę" w sekcji tworzenia rodzin. Simy mogą także adoptować psy poprzez telefon, kupując je na parcelach publicznych lub zaprzyjaźniając się i przygarniając bezpańskiego psa.

Rodzaje psów

Istnieją 2 rozmiary psów – mały i duży. Wpływa on na długość życia zwierzątka w taki sposób, że mały będzie żył dłużej niż duży.

Różnice w porównaniu do The Sims

W The Sims 2 nie można sterować zwierzakiem (chyba, że się użyje kodu), a szczeniaki są w pełni ruchome i w dużej mierze samowystarczalne. Można je karmić (o ile Sim posiada karmę) i mogą spać w łóżkach dla zwierząt bez pomocy matki. Również mogą się uczyć zachowań, jednak nie mogą iść po schodach bez pomocy matki lub Sima. Szczenięta są zawsze tej samej wielkości niezależnie od rozmiaru, który osiągną w wieku dorosłym.

Potrzeby

Psy mają takie same potrzeby jak Simowie, z wyjątkiem "gryźć" zamiast "wystroju".

Kariera

Psy są w stanie podjąć się kariery. Są to:

  • Show-biznes
  • Usługi
  • Bezpieczeństwo

Wilk

LupaSz.png Zobacz więcej w osobnym artykule: Wilk.

Dodatek Osiedlowe życie

W The Sims 2: Osiedlowe życie również można mieć małego pieska w zagrodzie (6 do wyboru), ale będzie on dużo bardziej prymitywny od tych ze Zwierzaków. Nie wychodzi z zagrody (jedynie można z nim oglądać telewizję). Jest on na zasadzie papug i chomików w The Sims 2: Zwierzaki.

Ciekawostki

  • W potrzebach mają zapisane "gryzie". Jest to błąd tłumaczy gry.

The Sims Historie z świata zwierząt

Tutaj psy są takie same jak w The Sims 2: Zwierzaki, poza tym, że mogą używać obiektów fabularnych (np. klatek, tuneli), brać udział w wystawie zwierząt.

The Sims Historie z bezludnej wyspy

LupaSz.png Zobacz więcej w osobnym artykule: Hiena.

The Sims 3: Zwierzaki

Psy biorą w nich udział razem z końmi i kotami. Wydają się być w dużej mierze podobne do swoich poprzedników z The Sims 2. Są one w pełni kontrolowane i mają własne pragnienia, życzenia i punkty szczęścia (mogą za nie kupować nagrody szczęścia jak nasz Sim). Mogą wykonywać interakcje z końmi i kotami, prócz krycia. Mogą się uczyć umiejętności łowiectwa lub różnych sztuczek, między innymi "waruj", "podaj łapę", "daj głos". W The Sims 3 pies może zdobyć karierę za pomocą kodu "TestingCheatsEnabled true" >skrzynka pocztowa>shift>ustal karierę. Nasz pupilek może prowadzić spotkania i wykłady zarabiając na tym. Może zarabiać na pokazach sztuczek (z Simem). Niezmiennie zaś potrzeby składają się z: głodu, energii, zabawy, towarzystwa, pęcherza i niszczenia. Psy są tu podzielone na duże i małe. Mogą jeździć samochodem (kiedy są z Simem).

Psy mogą ratować Simów od śmierci. Jeśli psina miała dobre relacje z umierającym Simem, rozpocznie interakcję "Nękaj Śmierć" z Mrocznym Kosiarzem. Kostucha wystraszy się i odda Sima całego i zdrowego.

Ciekawostki

  • Psy także mają ukrytą potrzebę Higieny (plus mycie anty pchłom). Gdy są brudne, mają zły nastrójnik. Pomoże im kąpiel w wannie lub użycie higieniatora zwierzęcego dostępnego za Punkty szczęścia życiowego lub za pomocą kodu buydebug on
  • Dbaj o to, by miski Twoich psów były pełne, aby zwierzaki mogły jeść, kiedykolwiek zgłodnieją. To pomoże im powstrzymywać się od przekopywania śmieci.
  • Psy mają własną cechę, jak konie, czyli wierny.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki